- Katılım
- 20 Eyl 2006
- Mesajlar
- 114
kedi gibi adamım tam motoru bakıma sokma zamnıydıki böyle bir promosyan çıktı ortaya
süper süper süper diyorum başkada bişey demiyorum çünkü diyecek laf bulamıyorum
Evet arkadaşlar şu aranızdaki istanbul muhabbetini bi sonlandırıp artık tüm türkiyedeki küsdürdüğünüz zn kullanıcılarıylada bi konuşmayı deneyin artık.Ha sen ne deyiyorsun birader diyen varsada bi en son
10 sayfaya bakmanız yeterli sizler yurdun diğer yerinden gelen msj lere cevap yazmayıp kendi aranızda ben iyiyim iyi günler geçmiş olsun gibi msj ler yazarsanız insanlarda bu başlıktan uzaklaşır ayrı bir club ismi altında forumumuz var zaten orada iyi günler dilekleriniz istanbul içi olarak devam ediyor.Bencil olmayalım lütfen....
senii ankara mt ce karsılarız ismaill,her pazar toplanıyoruz denk gelirsen bekleriz
ankara lı zen ci arkadaşlar cumartesi ordayım inş. pazar günü için yer ve zmn verirseniz görüşelim... :cat:
Arkadaşlar,
Redline promosyonundan sonuç alan/alamayan arkadaşlarımızın fikirlerini, örnek teşkil etmesi amacıyla dinlemek isteriz.
ii gunner.