Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
114
kedi gibi adamım tam motoru bakıma sokma zamnıydıki böyle bir promosyan çıktı ortaya :) süper süper süper diyorum başkada bişey demiyorum çünkü diyecek laf bulamıyorum
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
oooh ne güzel ne güzel. Bas kuponunu git abi. Acayip sıcak kanlı arkadaşlar zaten. Son derecede hesaplı. Bende artık Redline'e gidicem.
 

roa

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
93
Evet arkadaşlar şu aranızdaki istanbul muhabbetini bi sonlandırıp artık tüm türkiyedeki küsdürdüğünüz zn kullanıcılarıylada bi konuşmayı deneyin artık.Ha sen ne deyiyorsun birader diyen varsada bi en son 10 sayfaya bakmanız yeterli sizler yurdun diğer yerinden gelen msj lere cevap yazmayıp kendi aranızda ben iyiyim iyi günler geçmiş olsun gibi msj ler yazarsanız insanlarda bu başlıktan uzaklaşır ayrı bir club ismi altında forumumuz var zaten orada iyi günler dilekleriniz istanbul içi olarak devam ediyor.Bencil olmayalım lütfen....
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Roa'ya katılmıyor değilim...

Burayı MSN'e çevirdik. Bunu yapmamak için elimden gelen gayreti göstersemde, malesef hepimiz bu konuda hatalıyız.

Ancak şahsen bizzat kendim olarak Ankaralı İstanbullu Kayserili diye kimseyi ayırmadım. Hatta 5-10 kişi hariç kimin nereli olduğunun farkında bile değilim zaten. Ne soru geldiyse yanıtladık. Hatta hatta yanıtlamayanı görmedim. Hatta hatta hiçbir forumda sorularla bu kadar ilgilenildiğini dahi görmedim. Bilmiyorum benmi yanılıyorum, farklı bir topic'mi takip ediyorum.

Şu bilgi kirliliği konusunda elimizden birşeyler gelir arkadaşlar. Site forumumuzda "genel üyeler sohbet" topic"i var. MSN vari gündelik mesajlaşmalarımızı oraya taşırsak daha iyi olur. kanatimce. 200 sayfa diyoruz ama 100 sayfası MSN :) Şimdi bu kadar insanın bir arada olduğu bir ortamda tabiki bilgi kirliliği kaçınılmaz. Bunu zaten engelleyemezsin. hele hele bu insanlar aralarında ahpaplık kurdularsa iyice kaçınılmaz. Ancak son dönemler sanırım biraz abarttık. Beni rahatsız eden bir üslubla da olsa, sinirli bir anına denk geldiğimizi varsayarak Roa'ya katılıyorum bu noktada. Hatalarımızı görelim/kabul edelim....

ii gunner.
 

roa

Katılım
21 May 2006
Mesajlar
93
Teşekkürler Darkform anlayışın için.Eğer yazdıklarımdada haddi aşacak bir kelime varsa özür diliyorum arkadaşlar.Ama ne yazıkki bizde Ankara da zn kullanıcıları olarak bu başlık altında yazacak bir cümle bulamıyoruz.Neden sizin buluşmalarınıza gelemiyoruz doğal olarak ve konuşacak ortak bir konumuz olmuyor ama kullandığımız araçlar hakkında bilgi alışverişinde bulunursak daha güzl olacak gibi... Hepinize kazasız ve belasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben roa' nın dediklerini aylar evvel demiştimde kimse ciddiye almamıştı.. neyse..

sizi soğuk kış günlerinde ısıtacak yeni bir ürün arkadaşlar..
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@roa
yerden göğe kadar haklısın. Bu durumda benim canını sıkmaya başladı. Geyik muhabbetini kendi forumumuz dan yapsak buranın da seviyesini korumuş olur, İnsanlara tekrar yardımcı olmaya başlayabiliriz. Dediğin gibi yerel olmaktan çok genelleşmemiz lazım bir yanlış anlaşılma olmasın şehir ayrımı kasıtlı olarak yapılmıyor bundan sonra hiç olmayacak emin olabilirsin eleştirin için canı gönülden teşekkürler...
@gezi
http://www.youtube.com/watch?v=XDiBxcBeYxI bir gezimizin videosu :)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
Evet arkadaşlar şu aranızdaki istanbul muhabbetini bi sonlandırıp artık tüm türkiyedeki küsdürdüğünüz zn kullanıcılarıylada bi konuşmayı deneyin artık.Ha sen ne deyiyorsun birader diyen varsada bi en son
10 sayfaya bakmanız yeterli sizler yurdun diğer yerinden gelen msj lere cevap yazmayıp kendi aranızda ben iyiyim iyi günler geçmiş olsun gibi msj ler yazarsanız insanlarda bu başlıktan uzaklaşır ayrı bir club ismi altında forumumuz var zaten orada iyi günler dilekleriniz istanbul içi olarak devam ediyor.Bencil olmayalım lütfen....

roa sana kısmen katılıyorm, c.tesi ankara da olucam inş. ankara daki arkadaşlarlada görüşmek istiyorum, sende gelirsen konuşuruz... bu arada zenscooclub a da üye olursan sevinirim...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@ ROA , haklısın arkadaşım , biz bütün geyiklerimizide buraya taşıyoruz biraz daha ölçülü davranmalıyız ,ancak sizde biraz daha sohbetlere katılırsanız ayrımcılık yapmış gibi olmaktan (bilincli yapmadığımızdan emin olun) bizi engellemiş olursunuz. Bilgi paylaşımı konusunda burada yazılan her soru ve cavabı www.zenscooclub.com'a eklemeye çalışıyoruz, ayrıca bu adam istanbullu değil cevap vermeyelim seklinde bi çabamız yok, olduysa özür dileriz.

@ Dharma , sende haklısın arkadaşım :) ama bizim tavrımız senin üslubunla ilgiliydi, ancak bulusmalarımızdada senden arada sırada bahsettik ve niyetinin iyi olduguna kanaat getirdik, sadece kısaca yazmak adına sert bi üslup kullanmış olabileceğini düşündük. Bu yazındanda daha iyi anladığımız üzere sitenin müdavimlerindensin ve seni üzmekte hiç istemeyiz.

@ All , bu klübü ve üyelerini seviyorum , kimse alınmasın istiyorum. Daha paylaşımcı olmaya çalışacağım kendiadıma . herkese sevgiler.... :rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
bayağı uzak kaldım sizlerden yaaaa...ama biliyorsunuz kışın işler yoğun...

trabzonda fatih akın bir film çekiyor... geçen onu ağırladım kahvemde...motorumu çok beğendi...gelecekte bir fatih akın filminde bizim motoru görürseniz şaşırmayın...


hepinize sevgiler saygılar...


yahu benim isim değişmiş haydaaaaa...


antikacı sinekahve olmuş
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@Antikacı , sinekahve , bi önce gönderdiğin mesajdada sanki sinekahveydi diye hatırlıyorum ben, acep yanlışmı hatırlıyom.
İnşallah Fatih akında bi film çeker bizim motorlada fanatiklerimiz iyice artar :) senide canlı canlı izleriz görüşmek nasip olmadı malum.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
*****
Evet arkadaşlar şu aranızdaki istanbul muhabbetini bi sonlandırıp artık tüm türkiyedeki küsdürdüğünüz zn kullanıcılarıylada bi konuşmayı deneyin artık.Ha sen ne deyiyorsun birader diyen varsada bi en son 10 sayfaya bakmanız yeterli sizler yurdun diğer yerinden gelen msj lere cevap yazmayıp kendi aranızda ben iyiyim iyi günler geçmiş olsun gibi msj ler yazarsanız insanlarda bu başlıktan uzaklaşır ayrı bir club ismi altında forumumuz var zaten orada iyi günler dilekleriniz istanbul içi olarak devam ediyor.Bencil olmayalım lütfen.... ****
Arkadaşlarım
yukarıdaki mesaj Roa adlı üyemizin bizim için yaptığı bir eleştiridir. Eleştirilere açık olduğumuzu belirtmeme gerek olmasa da bunların ne şekilde ve ne amaçla yapıldığını sorgulamaya hakkımız var.
Bugüne kadar moderatör ve üye arkadaşlarımızın karşılığı ödenmesi zor özverisi ile şekillenen ZenScooclub katkılarla bu noktaya gelmiştir. Biz burada kendi çapımızda eğlenen bir avuç insan değiliz. Onlarca insan bizim tecrübelerimizin PAYLAŞMAMIZ neticesinde motoru için daha fazla bilgiye hasıl olmuştur.
Eğer konunun sulandırıldığını düşünüyorsanız diğer forumlara ve MT deki diğer güncel konulara biraz vakit ayırıp göz atın, bakalım bizim seviyemizde kaç tane konu bulacaksınız. Burası profesyonel insanların hizmet verdiği bir forum değil biz kendi tecrübelerimizi aktarıyoruz.
Ben bu şekilde tenkit edilmektense daha katılımcı bir mesaj beklerdim. Bizi eleştirmeden önce bu hususları da göz önüne alın. Buradaki "biz" sadece bu konuya yazı yazan insanlar değil, bu konuyu takip eden hiç beklemediğimiz anda bize çıkış yolu gösteren, karşılıksız özveride bulunan herkesi kapsamaktadır. Roa da katılımı ile bu grubun içinde yer almaktadır. Ama ilk önce neleri nasıl yaptığımızı gözden geçirelim, sonra bakalım neleri yanlış yapmışız.
Benim kişisel görüşüm yazılan bu mesaj yanlış bir şekilde ve üslupta hazırlanmıştır ve fevri olarak yazılmıştır. Bu mesajdaki hiçbir fikre katılmıyorum. Eğer bir İstanbul grubu var ise bunun oluşma sebebi istanbulda ikamet eden arkadaşlarımızın katılımı mıdır ? O zaman biz de katılımı bırakalım. Kimse birşey yazmasın. KATILIMCI ve PAYLAŞIMCI olalım arkadaşlar. Eleştirel görüş belirtmeden önce de bir bakalım "ben bu konuya ne kadar katılım da bulundum ki eleştirme hakkını kendimde görüyorum " diye.
Belirttiğim üzere bunlar benim kendi kişisel görüşlerim. Katılırsınız katılmazsınız ayrı mesele. Yukarıda yazdıklarım da incitici olarak nitelenebilecek bir tanım olduğunu da zannetmiyorum, rica ediyorum bu konu gereksiz yere uzatılmasın.
Saygılarımla
Derwish
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
arkadaşlar ben akşam yemeği ile güzel bir fasıl yapalım derim nevizade de (taksim-balık pazarı-çiçek pasajı) nedersiniz ama katılımı bu sefer ciddi bir şekilde yapalım.Sonucta kendi düşüncem tabi, gidiceğimiz yeri önceden ayarlıyayıp kapora verilcek

tüm zenscooclub üyelerine duyrulur istanbul dışındaki arkadaşlarımız bir süpriz yapın sizde gelin kalabalık olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Şimdi nacicim sen bir öneride bulunursan herkez farklı bir öneride bulunucak. Daha önce de sürekli başımıza geldiği gibi. Dolayısıyla derimki bence bu programa elimizden geldiğince uyalım. Olmazmı ? Örneğin bana kalırsa dibine kadar rakı içeceğimiz biyere gidelim :) ama herkezin fikri farklı olacağından derimki maksat beraber olmak, uyabildiğimizce derwish'in fikrine katılalım. Yani özetle kurufasulye de olsa balıkda olsa nevizade de olsa gün uyduğu müddetçe ben geliyorummmm.

ii gunner.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar,

Redline promosyonundan sonuç alan/alamayan arkadaşlarımızın fikirlerini, örnek teşkil etmesi amacıyla dinlemek isteriz.

ii gunner.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst