- Katılım
- 5 Eyl 2014
- Mesajlar
- 1,225
arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım. 98 mart doğumluyum asya nostalji 125 2007 model motorum var ehliyetim yok ama çoğu ehliyetliden daha iyi kullaniyorum (paket servisi yaptim). 3. sahibiyim 15 mayısta aldım sigortası ruhsati bakımı muayenesi hatta ls2 kaski falan herseyi var birtek ehliyet yok
ilk aldigimda 2-3 gun calistirmadim sonra denedigimde olmadi mecbur tamirciye goturdum buji falan filan derken bana 90 tl bi masraf çıktı yaptirdim gayet güzel oldu akü ölü zaten 2 gun calismazsa bitiyor bunu geçtim ayak marsiyla calismiyor tum kuvvetimle yapmama rağmen olmuyor çoğu kişiye denettirdim onlarda calistiramadi buda pek sorun değil şarj cihazı var. fakat en büyük sorun benzin. anadolu yakasında oturanlar bilir. pendikten kartala gittim yanima fazla bi parada almamistim motor birden istop etti calismadi birde baktım benzin bitik ama gosterge full gosteriyor. neyse topselvide bir benzinciden benzin aldim yine olmadi caliscak gibi olup calismiyordu. kartaldan pendik sanayiye kadar yürüdüm motorla. orda hafif yokusta bir motorcu var bilen bilir orada adam mars dugmesine bir bastı tak diye çalıştı cok şaşırmıştim. d aha sonra bana benzin bitince yukletme sürekli üstüne ilave et bunlarin gostergeleri dandik dedi tamam deyip bastım. Bugün yine giderken yolda kaldım allahtan kendi mahallemdeydim hemen benzin yuklettim yine calismadi bu sefer yine yokusta yapınca oldu. sorunum 18-19 liralik benzin vardi içinde 17.220 km de yükletmistim 17.280 km de bitti yani bu biraz bana fazla geliyor. öğrenciyim tüm parayi motora yatiriyorum. egzonun iceri giren yerinde siyah bi kutu gibi birsey var orada kırık var elimi goturunce hava attigini hissediyorum. bisikletci ama motordan anlayan bir amcaya gösterdim benzine etki etmez motorun fanı bu dedi tamam dedim bende. birde bu arada motoru ilk çalıştırdığimda gaz vermezsem istop ediyor 2-3 dakika hafif gaz vere vere calistirip motoru isitmam lazim yoksa tak diye duruyor sorun cikarmiyor ama tekrar durup calistirmak zor geliyor. yardım edecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum. kazasiz belasiz sürüşler 
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
o tak diye ses gelmesi camurlukla ilgili yani aynı sorun bendede var ben öyle gördüm. gidonu tam derece çevir bi tarafina camurlugun arka kismindaki deliklerden biri cikmistir zarari olmuyor
kendini itmesi bendede var belli bi süre gaz vermezsen duruyo gibi oluyo ses cikarmiyo gaz verince tekrar normale dönüp kendini atiyo ileriye arabada vites düşürmek gibi.
ve ani fren yapmamani tavsiye ederim. frenleri berbat motorun bir kere kaza yapmiyayim derken frene bastim az daha oluyordum bi 15 metre falan kaydı motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
kullana arkadaşlara bir sorum olacak 2 haftadır bende bi 125zn sahibiyim. aydığım günden beri bi kaç sıkıntısı vardı sebepleri nelerdir bilenler yardımcı olursa sevinirim.
1. ön freni sıktığımda bi vurma sesi geliyo direksiyonda boşluk olduğundan şüpeleniyom.
2. yokuş aşağı giderken ani frende stop ediyodu
3. düz yolda dururken bazen kendi gaz veriyo ilerlemeye başlıyo motor
4. bugun hava filitresini değiştirttim sürekli stop ediyo motor ( arada yapıyodu havafilitresinden sonra sürekli yapıyo)
5. servise sordum karbüratör paslanmış dediler servise gidene kadar bu kadar sık yapmıyodu bugün teslim aldım motoru servise verdiğimede pisman oldum.
böle sorunlarla kaşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. bide bildiğiniz iyi servis varsa sevinirim istanbul anadolu yakası
o tak diye ses gelmesi camurlukla ilgili yani aynı sorun bendede var ben öyle gördüm. gidonu tam derece çevir bi tarafina camurlugun arka kismindaki deliklerden biri cikmistir zarari olmuyor
kendini itmesi bendede var belli bi süre gaz vermezsen duruyo gibi oluyo ses cikarmiyo gaz verince tekrar normale dönüp kendini atiyo ileriye arabada vites düşürmek gibi.
ve ani fren yapmamani tavsiye ederim. frenleri berbat motorun bir kere kaza yapmiyayim derken frene bastim az daha oluyordum bi 15 metre falan kaydı motor