Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Bende vardı ampul fazladan burda olsan verirdim sana 5 lirayamı ne almıştım çakma zenon baktım çok işe yaramadı orjini taktım =)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Arkadaşlar yamaha majesty 180 nasıl bir motor var mı içinizde bu motor hakkında bilgi sahibi. Takas teklifi varda :) Piaggioyu alamadık belki bunu alırız. Fiyat uygun gibi. Üstüne 2.000 lira istedi 1.250 verdim. 2006 model 20.000 km'de. Parça sıkıntısı çeker miyiz? Alınır mı?
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşalr kış mevsimi geliyor fakat 3.50-10 metzeler lastik bulmak çok zor 110 80 10 -110 90 10 veya 100 80 10 lastik takan varmı yada 3.50-10 dışında en geniş sorunsuz hangi lastiği takabiliriz acil ve önemlidir şimdiden ilginiziçin teşekkür ederim
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Arkadaşlar yamaha majesty 180 nasıl bir motor var mı içinizde bu motor hakkında bilgi sahibi. Takas teklifi varda :) Piaggioyu alamadık belki bunu alırız. Fiyat uygun gibi. Üstüne 2.000 lira istedi 1.250 verdim. 2006 model 20.000 km'de. Parça sıkıntısı çeker miyiz? Alınır mı?

majesty 180 i sen söyleyince gördüm. daha önce 400 lüklerine bakmıştım. buda güzel motor. sonuçta yamaha motor. yedek parça muhabbetini bilmiyorum bi sizin oradaki servise sor istersen. sanırım baktığın motor bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-extrali-55323020/detay/
:) bence iyi. fiyatıda iyi.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
majesty 180 i sen söyleyince gördüm. daha önce 400 lüklerine bakmıştım. buda güzel motor. sonuçta yamaha motor. yedek parça muhabbetini bilmiyorum bi sizin oradaki servise sor istersen. sanırım baktığın motor bu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-orjinal-extrali-55323020/detay/
:) bence iyi. fiyatıda iyi.

Aynen o motor. Bizim burda servis yok ki :) Varda sadece mobilete bakıyor. Buji anahtarı var mı serviste o bile şüpheli :) İnternette de pek fazla bilgi yok. 250'likleri çok beğenilmiş. 400'lüklerde öyle ama. 180 yok. Bakıcam. Oraya benim motor nasıl gidicek oda şüpheli. Gider mi gitmez mi? Benim motorun üstüne 2.000 lira istedi bilmiyorum. Mantıklı mı sizce? Alsam mı? Uzun yol yapar yani bizim ufaklıktan kuvvetlidir e birde yamaha faktörü var. Kafama yatıyor sanki ama.

---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

arkadaşalr kış mevsimi geliyor fakat 3.50-10 metzeler lastik bulmak çok zor 110 80 10 -110 90 10 veya 100 80 10 lastik takan varmı yada 3.50-10 dışında en geniş sorunsuz hangi lastiği takabiliriz acil ve önemlidir şimdiden ilginiziçin teşekkür ederim

Benim bu konuda hiçbir bilgim yok. Yardım olamayacağım. Eğer bilen varsa mutlaka yardımcı olacaktır. Metzeller değilde. Michelin, Pirelli falan baksanız. Onlar var sanırım piyasada bolca.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Aynen o motor. Bizim burda servis yok ki :) Varda sadece mobilete bakıyor. Buji anahtarı var mı serviste o bile şüpheli :) İnternette de pek fazla bilgi yok. 250'likleri çok beğenilmiş. 400'lüklerde öyle ama. 180 yok. Bakıcam. Oraya benim motor nasıl gidicek oda şüpheli. Gider mi gitmez mi? Benim motorun üstüne 2.000 lira istedi bilmiyorum. Mantıklı mı sizce? Alsam mı? Uzun yol yapar yani bizim ufaklıktan kuvvetlidir e birde yamaha faktörü var. Kafama yatıyor sanki ama.

---------- Post added at 22:16 ---------- Previous post was at 22:14 ----------



Benim bu konuda hiçbir bilgim yok. Yardım olamayacağım. Eğer bilen varsa mutlaka yardımcı olacaktır. Metzeller değilde. Michelin, Pirelli falan baksanız. Onlar var sanırım piyasada bolca.



walla teşekkür edeirm de aklıma şu geliyo artık hiç genişletmeyi düşünen yokmu lastiklerini :D ben yine sorumu yeniden yazıyım çünkü metzeler istiyorum adamlar 100 yıldır sadece motosiklet lastiği üretiyolar
arkadaşalr kış mevsimi geliyor fakat 3.50-10 metzeler lastik bulmak çok zor 110 80 10 -110 90 10 veya 100 80 10 lastik takan varmı yada 3.50-10 dışında en geniş sorunsuz hangi lastiği takabiliriz acil ve önemlidir şimdiden ilginiziçin teşekkür ederim
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
walla teşekkür edeirm de aklıma şu geliyo artık hiç genişletmeyi düşünen yokmu lastiklerini :D ben yine sorumu yeniden yazıyım çünkü metzeler istiyorum adamlar 100 yıldır sadece motosiklet lastiği üretiyolar
arkadaşalr kış mevsimi geliyor fakat 3.50-10 metzeler lastik bulmak çok zor 110 80 10 -110 90 10 veya 100 80 10 lastik takan varmı yada 3.50-10 dışında en geniş sorunsuz hangi lastiği takabiliriz acil ve önemlidir şimdiden ilginiziçin teşekkür ederim

dostum motogp mi katılcan motoru yatırıp Michelin Sm100 lastikleri kış için çok uygundur scooter alttarafı sadece lastiği düşünüp motoru unutuyorsunuz. Geniş lastik taksan egsozza motora önde salıncaklara diske elbet sürter orjin olarak Michelinkini al yeter okadar çok konuşulduki bu konu önceki sayfalara baksanız bidaha yazmıcaksınız bile..

Karaeloguz@ napcaksın kaç bastığını sen kilo ver kaç kişi binceğini söyle biz tahminde bulunalım sana bu motorların hız ibresi zaten doğru değil. 130 gösterir 90 100 gider. 7,5 - 8 beygir gücü var işte 2 kişi çok dik bi bayırı kök gaz 30la çıktım( iyi bişeymi tabiki değil )
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254


dostum motogp mi katılcan motoru yatırıp Michelin Sm100 lastikleri kış için çok uygundur scooter alttarafı sadece lastiği düşünüp motoru unutuyorsunuz. Geniş lastik taksan egsozza motora önde salıncaklara diske elbet sürter orjin olarak Michelinkini al yeter okadar çok konuşulduki bu konu önceki sayfalara baksanız bidaha yazmıcaksınız bile..

Karaeloguz@ napcaksın kaç bastığını sen kilo ver kaç kişi binceğini söyle biz tahminde bulunalım sana bu motorların hız ibresi zaten doğru değil. 130 gösterir 90 100 gider. 7,5 - 8 beygir gücü var işte 2 kişi çok dik bi bayırı kök gaz 30la çıktım( iyi bişeymi tabiki değil )


walla hocam ben kıbrısta bir iki defa katılmıştım scoot draglara tabi zn 125 ile değil ordan gelen sürüş ile zn yine yatırıyoruz ama lastikler performans vermiyor bu yüzden metzeler takmayı düşünüyorum 100/80-10 da karar kıldık bu akşam itibari ile :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
walla hocam ben kıbrısta bir iki defa katılmıştım scoot draglara tabi zn 125 ile değil ordan gelen sürüş ile zn yine yatırıyoruz ama lastikler performans vermiyor bu yüzden metzeler takmayı düşünüyorum 100/80-10 da karar kıldık bu akşam itibari ile :)

Hadi hayırlısı. Bizide bilgilendirirsin. Bakalım geniş lastik nasıl olucak.
 
Katılım
5 Tem 2011
Mesajlar
14


dostum motogp mi katılcan motoru yatırıp Michelin Sm100 lastikleri kış için çok uygundur scooter alttarafı sadece lastiği düşünüp motoru unutuyorsunuz. Geniş lastik taksan egsozza motora önde salıncaklara diske elbet sürter orjin olarak Michelinkini al yeter okadar çok konuşulduki bu konu önceki sayfalara baksanız bidaha yazmıcaksınız bile..

Karaeloguz@ napcaksın kaç bastığını sen kilo ver kaç kişi binceğini söyle biz tahminde bulunalım sana bu motorların hız ibresi zaten doğru değil. 130 gösterir 90 100 gider. 7,5 - 8 beygir gücü var işte 2 kişi çok dik bi bayırı kök gaz 30la çıktım( iyi bişeymi tabiki değil )


verdiğiniz kibar cevap için teşekkürler :) tek kişi bincem 65 kiloya yakınım
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
walla hocam ben kıbrısta bir iki defa katılmıştım scoot draglara tabi zn 125 ile değil ordan gelen sürüş ile zn yine yatırıyoruz ama lastikler performans vermiyor bu yüzden metzeler takmayı düşünüyorum 100/80-10 da karar kıldık bu akşam itibari ile :)

şimdi ne desek fayda değil uzunca tartışılcak konu canoncular ve nikoncuclar gibi oluruz :D demek istediğim Pirellidce Michelinde Metzelerde birbiri ile kalitede yarışan lastikler. Önemli olan doğru lastiği doğru yerde kullanmak. Kışın yaz lastiği tak sen istersen en kalitelisi olsun en dandiğinden farkı yoktur demek isteidğim. bende şuan orjin lastikler var 2000km yaptım uzun yol olsun ıslak olsun motoru yarısına kadar yatırmama rağmen tutunusu güzeldi. Nese doğru yerde doğru lastik en Kalitelisidir. ( şuda var bizim motorlar scooter olduğundan önem verildiğini pek görmedim lastiği sökmeye bile üşenirler bırak değiştirsinler 10bin km yapıp kabak lastiklerle gezen dolu motor görüyorum..)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

verdiğiniz kibar cevap için teşekkürler :) tek kişi bincem 65 kiloya yakınım

Ben 70 kiloyum
Eski ZN ile 120 gördüm
Yeni ZNU ile 90km

znu nun 90ı zn nin 100 - 110u ile aynı
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254


şimdi ne desek fayda değil uzunca tartışılcak konu canoncular ve nikoncuclar gibi oluruz :D demek istediğim Pirellidce Michelinde Metzelerde birbiri ile kalitede yarışan lastikler. Önemli olan doğru lastiği doğru yerde kullanmak. Kışın yaz lastiği tak sen istersen en kalitelisi olsun en dandiğinden farkı yoktur demek isteidğim. bende şuan orjin lastikler var 2000km yaptım uzun yol olsun ıslak olsun motoru yarısına kadar yatırmama rağmen tutunusu güzeldi. Nese doğru yerde doğru lastik en Kalitelisidir. ( şuda var bizim motorlar scooter olduğundan önem verildiğini pek görmedim lastiği sökmeye bile üşenirler bırak değiştirsinler 10bin km yapıp kabak lastiklerle gezen dolu motor görüyorum..)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------



Ben 70 kiloyum
Eski ZN ile 120 gördüm
Yeni ZNU ile 90km

znu nun 90ı zn nin 100 - 110u ile aynı



Lastik olayını hallettim metzeler 100/90-10 me 7 teen taktım hiç bi sorun sıkıntı şuan yok

artıları :
1-virajlarda ve kaygan asvaltlarda gaz kolunu açınca kayma kalmadı
2-ıslak zevinlerde daha tam denemedim ama tutuş eskisine göre mükemmel
3-ufak loğarların vslerin üstünden geçrken lastik zıplamayı emiyor hemen hemen birşey hissetmiyorsunuz
4-performans olarak lastik kaymadığı için hızlanma da ve fren mesafesinde aşırı olumlu tepki veriyor
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Lastik olayını hallettim metzeler 100/90-10 me 7 teen taktım hiç bi sorun sıkıntı şuan yok

artıları :
1-virajlarda ve kaygan asvaltlarda gaz kolunu açınca kayma kalmadı
2-ıslak zevinlerde daha tam denemedim ama tutuş eskisine göre mükemmel
3-ufak loğarların vslerin üstünden geçrken lastik zıplamayı emiyor hemen hemen birşey hissetmiyorsunuz
4-performans olarak lastik kaymadığı için hızlanma da ve fren mesafesinde aşırı olumlu tepki veriyor

Tavsiye ediyorsunuz yani. Eh eğer satıpta başka birşey almazsak önümüzdeki döneme kadar bizde değiştiririz lastiklerimizi. Öğrenmiş olduk. Daha geniş taban oluyormuş. Onunda faydası vardır muhakkak yol tutuşunda. Hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst