Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Darkform ;
logo oylamasıyla klüp adı oylamalarının linkleri aynı olmus .ikiside isim oylamasına gidiyor. Bu eklenenler de güzel olmuş eline sağlık.


Akünün şu anda bulunduğu yerde benimkinde kapaklı ve vidalı. Ama bazı servisler motorları toplarken akü kapağını ve vidasını takmıyormuş .Haberiniz olsun. Sizinkindede açıksa gidip servisten talep edebilirsiniz.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
siyahus' Alıntı:
Darkform ;
logo oylamasıyla klüp adı oylamalarının linkleri aynı olmus .ikiside isim oylamasına gidiyor. Bu eklenenler de güzel olmuş eline sağlık.


Akünün şu anda bulunduğu yerde benimkinde kapaklı ve vidalı. Ama bazı servisler motorları toplarken akü kapağını ve vidasını takmıyormuş .Haberiniz olsun. Sizinkindede açıksa gidip servisten talep edebilirsiniz.


Mersi, anket linkleri düzeltildi.

Akü kapalımı ? Nası ya ? benim akü kabak gibi açıkta yaw... Yani tepesi açık bir kutu içerisinde. Dolayısıyla akünün üst kısmı kabak gibi açıkta. Ancak akü başlarının üzerleri plastik muhafaza ile kapatılmış durumda. Bu durum normal diilmi yani ? Gidip alalım valla kapakmıdır nedir onu... Çarpılıcaz bigün torpidoya bişiler koyarken :cherry:

ii gunner.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
selamlar öncelikle cantalardan bahsetmişsiniz ben almak istiyorum acaba fiyatları ortalama ne kadar ve nereden bulabilirim?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
@Umutpoy,
çantayı ben istanbulda sirkeciden aldım, fiyatları 60 YTL ile 150 YTL arasında değişiyor, pazarlıga açık diye de belirtiym.

Daha öncede belirttiğim gibi, o kemer tokalı gibi olan modellerini ben pek kullanışlı bulmadım.

@Darkform,
Siyahus'un söylediği sanırım, benim ki de aynı, koltugun altında ön tarafa dogru üzerine de egreti bi kapak gibi bişey kapatmışlar yanlarınıda vidayla tutturmaya çalışmışlar ama, tutmamış :) benimkinin de mesela üzerinde kapak var bi tane ama seyyar :) oynuyo yani vidaları falan çıkmış.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
18
@ darkform,
daha önceki şifrelerimi kullanamıyorum ve son gönderdiğinide açamadım bi daha gönderebilirmisin, teşekkürler
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Var kapak tabii :) hatta gedizler o kapağı takmıyo . valla darkform eger oraya bişey koyabiliyosan helal olsun sana . :) ben bitek kilitleri koyabiliyom.
Bu arada sizde alet takımı var dimi ? banada gedizlerde gözterdiler. Ben motorla alet takımı geldiğini bilmiyodum ve görmemiştim.Hatta yanıma bi tornavida bi pense almıştım gerekirse diye amazati varmış motorun içinde :)
Benim çantanında bağlantıları kemer gibi . Ama alt tarafındada basmalı zımbırtısından var. kemer kısmı sadece kapağın ne kadar açıkta duracagını ayarlıyo. içine daha büyük şeylerde koyabiliyorum. açmak için o basmalı zımbırtıları kullanıyom kolay yani.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Bugun ehliyet için kadıkoy- caddebostan a gittim bizim 125 zn kaynıyor cadde boyunca park etmis ve çeşitli çantalar, direksiyon püskülü ile süslenmiş onlarca gördüm çoğu siyahtı ve hiç kırmızı yoktu 1 tane sarı asya vardı ve sıkı durun 1 tanede shadow vardı mor gibi bir rengi vardı :p. Arakaya takılan bir siyah deri çanta gördüm zn nin birinde o hoşuma gitti.
Bu aralar çevirmelere yakalanmamak için 4 gözle ve ağırca gidiyorum :D

Darkform çok iyi ettin foto album ile ellerin dert görmesin ;)

Herkeze iyi günler
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
siyahus' Alıntı:
Var kapak tabii :) hatta gedizler o kapağı takmıyo . valla darkform eger oraya bişey koyabiliyosan helal olsun sana . :)


Abi bende inanamıyorum ama efsane bi şekilde herşeyimi sığdırıyorum oraya. Temizlik bezlerim ve süger vs...(kutusuyla), 6-20 arası lokma takımı ve bilimum tamir gereçleri, file, yağmurluğum, kilitler ve biton ıvır zıvır daha. Ama alenen g..m çıkıyo sığdıranakadar huhu. Selenin üzerinde tepiniyorum bazen :cherry:


kyox' Alıntı:
Bugun ehliyet için kadıkoy- caddebostan a gittim bizim 125 zn kaynıyor cadde boyunca park etmis ve çeşitli çantalar, direksiyon püskülü ile süslenmiş onlarca gördüm

Darkform çok iyi ettin foto album ile ellerin dert görmesin ;)

Ah be abi muhtemelen 100 mt dibimden geçtin gittin... Keşke haberim olsaydı bi çayımı içer yorgunluk atar öyle giderdin. Evet Bizim burası daha önce dediğim ve seninde gördüğün gibi ZN ve AS125T kaynıyor. Muhtemelen o gördüğün siyah ZN'lerden biri benimkiydi ve Shadow'da geçen gün benimde bahsettiğim shadow'du... Zaten tespit ettiğim kadarıyla cadde de 1 tane shadow var. Geçen postlarımın birinde, "buralarda motosikletler olarak yollarda bazen sayıca o kadar baskın oluyoruzki ışıklarda sıraya giriyoruz, yer yer 4 tekerleklilerden bile fazla olabiliyoruz" demiştim hatırlarsan... Düşün ki sen hafta içi iş saatinde geldin ve böyle. Hafta sonu, Cumartesi ve Pazar görme burayı. Motosiklet cenneti... Kimse kafasını çevirip "aa herifin motora bak ne tatlı 1. dünya savaşından kalma gibi bi tipi var" gibisinden laflar etmiyor. Yani süksemiz sıfır :cherry:

Neyse, keşke geldiğini bilseydim, iki laflardık ::tartis:: Neyse bidahakine :cat:

Arkadaşlar elime sağlık ::pcgum:: mesajları için teşekkür ederim. Güle güle kullanalım.

ii gunner.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@siyahus
beim motorun yanında tamir takımı adı altında bişey verdiler ama hiç bir işe yaramaz olduğu için arabanın takım çantasını koydum içinde ne arasan var pense, lokma,bicon anahtarı vs. Ama motorun yanında verilende ise bir tornavida bir alyans vede teneke den bir anahtar var naylon çıtçıtlı bir torbanın içinde
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
umutpoy' Alıntı:
@siyahus
beim motorun yanında tamir takımı adı altında bişey verdiler ama hiç bir işe yaramaz olduğu için arabanın takım çantasını koydum içinde ne arasan var pense, lokma,bicon anahtarı vs. Ama motorun yanında verilende ise bir tornavida bir alyans vede teneke den bir anahtar var naylon çıtçıtlı bir torbanın içinde

Heh aynı işte benimki de öyle :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
umutpoy' Alıntı:
@siyahus
beim motorun yanında tamir takımı adı altında bişey verdiler ama hiç bir işe yaramaz olduğu için arabanın takım çantasını koydum içinde ne arasan var pense, lokma,bicon anahtarı vs. Ama motorun yanında verilende ise bir tornavida bir alyans vede teneke den bir anahtar var naylon çıtçıtlı bir torbanın içinde


umutpoy çok konuşma oyunu kullan eeeeeeeeee ! ::yanliss: kızarım ! hadi bakiim :cherry:

ii gunner.
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
balayındayım 10 gün sonra dönecem tüm arkadaşlara selam ola

trabzon-giresun-ordu-samsun-sinop-inebolu-cide-amasra-akçakoca-bursa yarın çanakkaleye geçiyorum ve gittiğim tüm her yerde zeytinle karşılaştım...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
antikacı' Alıntı:
balayındayım 10 gün sonra dönecem tüm arkadaşlara selam ola

trabzon-giresun-ordu-samsun-sinop-inebolu-cide-amasra-akçakoca-bursa yarın çanakkaleye geçiyorum ve gittiğim tüm her yerde zeytinle karşılaştım...


gitti gitti canım trabzonlu hakkaten gitti :pr:

::xblink::

Gelin arabasıda başka bi zeytinmiş ne tatlı şey o ööle... aleyküm selam, ii tatiller:cat:

ii gunner.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
bir ömür boyu mutluluklar.

antikacı' Alıntı:
balayındayım 10 gün sonra dönecem tüm arkadaşlara selam ola

Kardeşim insan bir telefon filan bırakırdı. O kadar telgraf çekelim filan diye yazdıktı buraya. Herneyse size bir ömür boyu mutluluklar.


**** edit ****

Ağustos başına kadar yokum. Herekse iyi günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst