Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
darkform' Alıntı:
umutpoy çok konuşma oyunu kullan eeeeeeeeee ! ::yanliss: kızarım ! hadi bakiim :cherry:

ii gunner.
abi öyle demişsin :rendeer: ama oy kullanamıyorum ben şife yanlış diyor , aynı şifreyle site giriş yapıyor fakat oy kullanamıyor çok denedim fakat başaramadım. saygılar...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
umutpoy' Alıntı:
abi öyle demişsin :rendeer: ama oy kullanamıyorum ben şife yanlış diyor , aynı şifreyle site giriş yapıyor fakat oy kullanamıyor çok denedim fakat başaramadım. saygılar...

Şaka yapıyorum sakın kızmada :) Şifrenle kullanıcı adını özel mesajla yolladım.

Sevgiler,
ii gunner.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
55 sayfa oldu başlık altında toplasak motorla ilgili 10 sayfa ya çıkar ya çıkmaz.. Motorla ilgili soru soranlara da utanmadan bu konu tartışıldı diyoruz hangi adam üşünmeyipde bu saçma sapan doldurulmuş sayfaları tek tek okurda bilgilenir bi logo seçiceksiniz 10 sayfa fasa fiso isim içinde bi o kadar kaç gündür bakıyorum motorla ilgili fikir verici bi resim bi bilgi ekleyen var mı diye yok sohbet forumuna çevirdiniz resmen..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
@Dharma kızma o kadar arkadaşım yaauw,

Biz burda yazışanlar belli bir samimiyet derecesini yakaladık işte, ne güzel memnun olman lazım.

Ayrıca biz burda sana saçma sapan gelen şeyleri de konuşmaktan memnunuz.

Ne oluyoruz yani?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Burada yazan herkes çok memnun, arkadaşlık çok iyi ve dayanışma içindeyiz. Ne yapalım üzgünüm ama motorla ilgili herhangi bir sorun yok yerden yere vuralım :p
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Dharma' Alıntı:
55 sayfa oldu başlık altında toplasak motorla ilgili 10 sayfa ya çıkar ya çıkmaz.. Motorla ilgili soru soranlara da utanmadan bu konu tartışıldı diyoruz hangi adam üşünmeyipde bu saçma sapan doldurulmuş sayfaları tek tek okurda bilgilenir bi logo seçiceksiniz 10 sayfa fasa fiso isim içinde bi o kadar kaç gündür bakıyorum motorla ilgili fikir verici bi resim bi bilgi ekleyen var mı diye yok sohbet forumuna çevirdiniz resmen..

Çok haklısın Dharma. Bütün bilgileri sen aktardın biz hep geyik muhabbeti yaptık.

Nası böyle yanlış düşünebilirsin ? Burda ortak amaca yonelik bi gurup insan tanışmış ve hemen herkez bilgi aktarıyor ve paylaşıyor. Onlarca örnek sunabilirim. Bi tanesi web sitesini yapıyor, bir tanesi adapazarında kaza yapıyor, herkez seferber olup ucuza tamir ettiriyor. Logo deniyor 4-5 kişi farklı tasarımlar yapıyor. Bi parça deniyor bir tanesi tuzlada üretmekten bahsediyor. Her türlü soruyo muhakkak birileri yanıt yazıyor. ... Bu ortak paydada tanışan insanların hemde "forum ortamında" aralarında muhabbet etmeleri bu kadar rahatsız edicimi ? Web sitesi hazır. Bilgi paylaşımı amaçlı teknik sorunlar veri tabanı ve bayi servis linkleri var. Tek bir girişin varmı buralara ? Eleştirin bilgi paylaşımı olmadığına dair ise, bu forumda bilgiyi en az paylaşanlardan biri olarak senin bu eleştirilerini kesinlikle kendimin ve bi çok arkadaşımın üzerine alınmıyorum. Ayrıca "kaç gündür bakıyorum" demişsin. demekki paylaşılanı almaya hazırsın. Paylaşımdan bahseden biri olarak "paylaşılanı aliim ama ben paylaşmayayım" tavrından dolayıda (toplam 7 mesaj) seni ciddi anlamda kınıyorum. Bu gönderdiğin mesajı burada bulunan insanların %90'ı haketmiyor. Buradaki arkadaşların %90'ının her soruya sıcak kanlılıkla yapıcı yanıt ve eleştiriler getirdiklerine şahit oluyorum. Sorulan tek bir sorunun bile askıda kaldığını hatırlamıyorum. Çok büyük haksızlık... Eminim bu mesajımada bir yanıtın olacaktır. Lütfen özel mesaj gönder de daha önce böyle bir duruma şahit olmamış olan forumu daha fazla kirletmeyelim.

-ek-
Şimdi farkettim oyda kullanmamışsın. Logo oylar kullanılmadığı için seçilemiyor. E kendinde kullanmamışsın...? Nası bi mantıktır ya bu anlamadımki ben şimdi...

-ek 2-

Eski mesajlarına baktımda, toplam 7 mesaj atmışsın foruma. 5'i kendi tabirinle geyiğin ötesine geçememiş. Bilgi içeriği yok. Tebrik ediyorum seni canı gönülden. Neyse boşver biz hepimiz yeri geldikçe paylaşıyoruz zaten. Sende bu paylaşılanlardan edinmen gerekeni edinip sessizce log out olursun bundan sonra.

Saygılar.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@Dharma ::ban:: Keşke zahmet edip okusaydın gereğinden fazla faydalanacağından eminim bu kadar paylaşımdan sonra aradaki kaynaşma ve muhabbetin forma zarar verdiğine katılmıyorum. Bundan sonraki sayfalarda senden gelecek katılımıda şahsen bekliyorum.
herkeze iyi günler.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
diğer forumlarda olduğu gibi bir geyik yapılmıyor burada. Sorunlar , teknik bilgiler de paylaşılıyor. Kimse daha önce tartışıldı diye bir soruyu yanıtlamamazlık yapıyor burada. bence konuyu kapatmak lazım sizin önerinize de göz önüne alıp kaldığımız yerden devam edelim ,bu tür tartışmalara hiç gerek yok. geyik dediğiniz şeyler samimiyet göstergesi umarım sizde katılırsınız bu geyiklere(!)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Ben kendi adıma 1-2 kez, sorulan sorunun cevabını önceden uzun uza diye vermişsem yada sorun birçok kişi tarafından tartışılmışsa "daha önceki sayfalarda bilgi mevcut" gibi cevap yazdığımı hatırlıyorum. Ancak bu bir hatırlatmadır. Gerçekten bunun sorun teşkil edeceği hiç aklıma gelmemişti. Ayrıca hakkaten satırlarca yazılmış, tartışılmış şeylerin tekrar yazılmasında hiçbir mana göremiyorum ? Search'e yazarsın gelir karşına. Bu konuda bir problem olduğunu zannetmiyorum. Aksine doğru hareket bence. "Bu konu tartışılmıştı" dendiğinde, search'e yazdınmı bitti.. sonuç karşında...

Dharma arkadaşım "utanmadan bu konu tartışıldı diyoruz" gibi bir ibare kullanmış. Daha önce benzeri cevaplar verdiğim için "utanmadan" lafını üzerime alınıyorum. Burada kimsenin yazılanları tekrar tekrar yazma gibi bir hammaliyesi olmadığı için utanacak kimse yok. Utanacak biri varsa oda 7 mesajla katılımı sıfır olan ve diğer üyelere sataşanın kendisi olmalıdır.

ii gunner.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rodaj sonu

selamlar
motorun kmsi 1400 ü geçti şimdi benim merak ettiğim rodaj bitti gibi
peki biz bu rodajı iyi tamamladığımızı nasıl anlayacağız
bir ara motorun son hızında problem vardı sanırım benzin kaynaklıydı şimdi 90 km yi rahat görüyor biraz kasarsa üstünede çıkıyor düz yolda hafif rüzgarda
ön takım sorunları devam ediyor
çanta kaynaklı ve ufak kazalardan kaynaklı çizikler bir iki de ufak kırık var bunlar için kaportacıya gideceğim
bakalım adam ne diyecek
öne ekstra far takma olayı ile kafayı iyice bozdum ama nedense her servis ayrı cevap veriyor kafam iyice allak bullak oldu

herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
derwish' Alıntı:
selamlar
motorun kmsi 1400 ü geçti şimdi benim merak ettiğim rodaj bitti gibi
peki biz bu rodajı iyi tamamladığımızı nasıl anlayacağız
bir ara motorun son hızında problem vardı sanırım benzin kaynaklıydı şimdi 90 km yi rahat görüyor biraz kasarsa üstünede çıkıyor düz yolda hafif rüzgarda
ön takım sorunları devam ediyor
çanta kaynaklı ve ufak kazalardan kaynaklı çizikler bir iki de ufak kırık var bunlar için kaportacıya gideceğim
bakalım adam ne diyecek
öne ekstra far takma olayı ile kafayı iyice bozdum ama nedense her servis ayrı cevap veriyor kafam iyice allak bullak oldu

herkese kazasız belasız sürüşler

Selam Derwish,

Rodaj süresinin bittiğini belirtecek somut bir gösterge yok sanırım, benimki de 1000 km'yi geçti, ilk bakımını da yaptırdım, artık pek o kadar dikkat etmiyorum çok basmiym, sürekli yarım gaz kullanmiym diye (gerçi ilk başlarda da dikkat etmiyordum ama) ama sanırım rodaj bitti, nerden anladın diyecek olursan, motor ilk aldıgım günkü gibi degil çok daha seri, kalkıştan birkaç sn sonra hemen bakıyorum 100'e gelmiş, bakımda sonra da sağından solundan gelen gıcırtılar kesildi, ben şahsen bu belirtiler dogrultusunda rodaj döneminin bittiğini düşünüyorum.

İlave farlar konusunda, -yine tabi bu işin kompedanı degiliz sadece kendi fikirlerimiz- bende taktırmayı düşünüyorum, motora verebileceği zarar olarak sadece akünün ömrünü kısaltabilir veya bitirebilir. o da çok önemli bi sorun degil bence, çünkü (bende sis farkı takmayı düşünüyorum) aküyü yerse, akü çin malı oldugu için yer, sende gider kalitelisinden bi akü takarsın motoruna hiç değilse bahane olur :)

Kırık ve çatlaklar konusunda da verebilecegim bilgi, sadece ön çamurluk hakkında, Ön çamurluk 35 YTL'miş eger değiştireceksen..

Verilecek bilgiler benden bu kadar, ilaveler arkadaşlardan,

PS: Teknik konularda da yardımlaşırız HER ZAMAN!!!

Saygılarımla
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farlar

selamlar
farlar konusunda asdece aküyü yiyecekse problem değil
bana sonuçlarının daha vahim olacabileceği söylendi bir servis tarafından
hoş servisin bu konuda verdiği bilginin ne kadar doğru olduğuda tartışılır
bana elektrik sisteminin zarar görebileceği bundan dolayı yolda kalabileceğimi söylemişti
ben de gerekirse komple elektrik sistemini değiştirin ne kadarsa veririm ben dedim
bir ara bakarız dedi o ara bitmedi
zaten bu konuşmalardan sonra servisten iyice soğudum
mümkün mertebe kendi başımın çaresine bakıyorum
bir de kısmetse cts günü motorun yağını değiştireceğim umarım bir aksilik çıkmaz bir de bu motorda bir yerde bir zincir varmış yağlanması gereken kendi başımıza yapabilir miyiz yapan var mı ?
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ derwish & rglad

Arkadaşlar kanımca "rodajın anlaşılması" diye bişey pek söz konusu değil. Evet sizinde belirttiğiniz gibi biraz serileşebilir, benzin tüketiminde ufak tefek düşüşler yaşanabilir. Çok ufak belirtiler... Ancak rodajın ana fikrinin "motor'un ömrünün uzatılması" olduğunu düşünüyorum. Tabi motorun ömrünün uzaması a-kabinde bizlere az motor arızası ve az teknik arıza olarak geri dönecektir.

Akü konusunda rglad'a katılıyorum. Sorun çıkaracağı varsa da, iyi bir akü aldıktan sonra ufak tefek eklentilerin problem yaşatacağını sanmıyorum. Orjinal aküsüyle 2 aydır alarm kullanıyorum. 1 haftada bu akü biter diyenler vardı. herhangi bir problem yok şimdilik.

ii gunner.

derwish' Alıntı:
selamlar
bir de kısmetse cts günü motorun yağını değiştireceğim umarım bir aksilik çıkmaz bir de bu motorda bir yerde bir zincir varmış yağlanması gereken kendi başımıza yapabilir miyiz yapan var mı ?

Derwish,

Zincir'in bulunduğu hazneyi sökebilirsen (çok zor değil, kitapçıkda da yeri gösteriliyor), hava basınçlı tüpler halinde satılan zincir yağlarından birini alarak kolayca kendinde halledebilirsin. Sprey boya gibi düşün... Zincir'i açığa çıkardıktan sonra işin 10 saniye. Püskürtüyorsun bitiyor. Zincir yağlama konusunda dikkat etmemiz gereken 2 husus vardır. Bunlar kullanılacak olan yağın sentetik ve anti-statik özelliklerini barındırmasıdır. Genelde servisler ve tamirciler sentetik olmayan ucuz ürünleri kullanırlar. Sentetik yağ sıçrama yapmaz ve püskürtüldüğü / sürüldüğü aksamın üzerine yapışır. Zincir alanı kapalı olduğundan dolayı ucuz ürüne kaçanların yaptığı gibi sentetik yağ kullanmazsanız, yağlamanın da pek bir anlamı kalmaz. Çünkü yağ zamanla sıçrayarak kendini zincirin üzerinden söküp atacaktır. Bu bağlamda 2 ürün öneriyorum:

WYNNS Chain Lube
WÜRTH HHS2000


Bu iki ürünün her birinin fiyatları 10'ar lira civarlarında.

Bu iki ürünü özellikle kuryeci arkadaşlar oldukça ii bilir ve sıkça kullanırlar. Avrupa yakasında olanlar, ürünleri Perşembe pazarındaki Rota Hırdavat'dan temin edebilirsiniz. Adresi: Kardeşim Sok. No:20 Karaköy / İST.

ii gunner.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@Darkform
Teknik sorun kısmına yazdığın boya çizik kaleminin ismini yazarmısın bende grisini alayım.
Sitede Gezi ekle kısmı çalışmıyor :) fotograflarıda link foto olcak sekilde ayarlayabilirsen web alanını zora sokmus olmayız.

Millet oylamaların sonucu assa yukarı belli artık, Aday 9 logosu aynen kullanılacak çünkü isimde ZeN scooclup, her ne kadar ben bu ismi garipsiyorsam da oy çokluğu malum ZeytiN i tercih ederdim.

iyi aksamlar
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
Hayret ozaman ilk defa bi oylamada,benim de oy verdigim şeyler kazanacak, bu bir ilk :)

Sayın arkadaşlar, değerli Zen Scoo Club üyeleri;

Motora bişey yapıyorum, ya çok güzel olacak, ya da tam amele işi olacak :) ne oldugunu şimdilik söylemiym de bitirince resmini koyacam.


Saygılar sunuyorum.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
kyox' Alıntı:
@Darkform
Teknik sorun kısmına yazdığın boya çizik kaleminin ismini yazarmısın bende grisini alayım.
Sitede Gezi ekle kısmı çalışmıyor :) fotograflarıda link foto olcak sekilde ayarlayabilirsen web alanını zora sokmus olmayız.


Upps ! :pr: sitedeki hata düzeltildi... Fotoğrafları şimdi gönderebilirsin.

Kalem'in detaylarına yarın sabah bakayım, torpidoda da :wiinkk:

Siteye link vererek fotoğraf ekleme konusunda: Aslında mantıklı. Ancak aradan 3-5 ay veya daha uzun zaman geçtikten sonra, linkler kalkacak ve albümlerde birçok resim eksik görünecek. Bu sebepden dolayı local birer kopyamızın olması daha doğru gibi. Birde gönderilen resimleri sistem otomatik önizleme boyutuna falan küçültüyor. link vererek bunu sağlayamayabiliriz. Zaten bu geçici bir durum. İleride kulüp buluşmalarında adam başı 3-5 lira toplar 1 senelik host parasını öderiz, sorun ortadan kalkar. <--- diye düşünüyorum :p

Rglad' Alıntı:
Sayın arkadaşlar, değerli Zen Scoo Club üyeleri;

Motora bişey yapıyorum, ya çok güzel olacak, ya da tam amele işi olacak :) ne oldugunu şimdilik söylemiym de bitirince resmini koyacam.

Meraklandım :silent:

ii gunner.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst