Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
Mrb. Arkadaşlar bi süredir foruma ugrayamadım iş temposu ve bitakım aksilikler yuzunden motorumu yarın teslim alıcam Kask ve bilimum mazemeler için ank'da önerebılıcegınız ve tavsiye edicegınız bıkac yer varsa sevınırm .byblade cok gecmıs olsun acil şifalar diliyorum dostum
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
5
tekrar selamlar:)))

izmirden istanula geldim 2 hafta kadar once 125 ile aslını istersenz pek zorlanmadım insanın yol gozunde buyuyormuş.Ama bunu yapmak isteyen arkadaşlara veya burdan guneye gitmek isteyen arkadaşlara tavsiyem su:
sirkeciden direk bandırmaya kalkan hızlı feribotlar var :) bu feri bota bineceksiniz bandırmada inip aşagı yukarı 70 -80 km balıkesir den yada 1 hafta once başlayan bandırma izmir trenlerine binebilirsiniz:) eger yolculuk yapmayı seviyorsanız bence hoş bir seyahat...

bu arada çok hoş resimler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Emelih hoşgelmişsin aramıza. Verdiğin bilgiler için saol. Balıkesir gezisini kesinlikle düşünücem aceba günübirlik yetermi :silent: Peki ,Tren derken motor ile mi trene biniyoruz nasıl oluyo ne kadar filan? İzmirden istanbula kaç saatte kaç km geldiğini paylaşırsan bilgimiz olur.(merkez kalkış istasyonların ile) Ben bu yaz boyunca günübirlik yakın yerleri motorum ile gezmek istiyorum en fazla bir gece otel konaklama yaparım, belki oda iş yerimde izin problemi olmazsa (işler yoğun)

Bu arada belki bi ara çektiğim biçok fotografı paylasırım burayı işgal etmek istemiyorum da..

Herkeze iyi günler..Kazasız sürüsler
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
Motorumu teslim aldım arkadaşlar sonunda :)
Ufak tefek sorularım olucak ,bunu sorarken utanıyorum ama ayaklıgını ındıremedım yan ayaklıgını indirebildim :silent: ,birde selenin yanında ki kilit'in ne işe yaradıgının anlayamadım şimdiden tşk...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
:mrgreen:
Öncelikle Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler. Kitapçığını okumanı ve boş arazide motoru tanımanı tavsiye ederim.

Şimdi motoru teslim eden şahsın sana motoru anlatması gerekiyordu.
Neyse ayaklık indirmek için sağ ayağınla ayaklığı kuvetlice aşşağı bastırırken aynı zamanda elinle koltuk kısmındaki tutma yerlerinden kuvvetlice motoru yukarı kaldırıyorsun. Selenin yanındaki kilit :) bağaj kısmını açıyor, kilit ile aç koltuğu kaldır , tekrar kilitlemek için koltuğun uç kısmına değil ortadan az kıç tarafa doğru olan kısmı bastır kolaycene kapanır. (deneyim ile alışırsın) koltuk altında ön alttada benzin için kilit yeri var ordan benzin dolduruyorsun.

iyi günler
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Hayırlı olsun Nevr. Güle güle kullan. Kyox bu darıca olayı süper olmuş kutlarım. Bende bugun eşimle bostancıdan sahil yoluna çıkıp sabah kahvaltıya maltepe sahiline gitiim. Sonra yine sahilde bi çay bahcesinde oturduk ve biraz daha ileriye gidip uçurtmaları seyrettik :)

Bu arada cumartesi günü ehliyet sınavım vardı. Pendik'e gittim . Koca okulun bahçesinde bi bank bulduk eşim banka oturdu. Yanındada 2 kişi sohbet ediyordu. Onlarda sınava gelmişler . Ben eşime yaa keşke gruba bi sorsaydım acaba bu okulda sınava girecek kimse varmıymış buluşur görüşürdük dedim. sonra yok club ismi su olsun bu olsun derken O anda bankta oturanlardan biri "aa dedi sende biliyomusun o sayfayı " dedi . Bilin kim çıktı :) <GoodEnough> tesadüfün bu kadarı pes dedik .

GoodEnough sınav çıkısı bekleyemediğim için kusura bakma yetişmemiz gereken bir yer vardı biraz acele çıktım. Malum 20 soru için 45 dakka sınıfta bekledik . Halbuki 7-8 dakkada bitiyo 20 soru. Ama sen amerikaya gitmeden bi toplu görüşme gezi olayı yapalım.

Logo konusunda eğer bulentin ilk yaptığı logonun arkaplanını alıp kyoxun yaptıgı logonun arkasına koyarsak hem iki logoyuda kullanmış oluruz hemde süper bir logo çıkar bence . Bi denermisiniz Bülent ve Kyox . Buda imece usulu paylasımcı ZeN ScooClub 'ın Logosu olur :) (çaktırmadan isimde öneriyom)

Arkadaslar haftaya pazar günü herkese uyarsa harem arabalı vapur iskelesinde bulusup sahil yolu üzerinden anadolu kavağına veya daha yakın derseniz çengelköye gitmeye varmısınız ?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
32
emelih' Alıntı:
izmirden istanula geldim 2 hafta kadar once 125 ile aslını istersenz pek zorlanmadım insanın yol gozunde buyuyormuş.Ama bunu yapmak isteyen arkadaşlara veya burdan guneye gitmek isteyen arkadaşlara tavsiyem su:
sirkeciden direk bandırmaya kalkan hızlı feribotlar var :) bu feri bota bineceksiniz bandırmada inip aşagı yukarı 70 -80 km balıkesir den yada 1 hafta once başlayan bandırma izmir trenlerine binebilirsiniz:) eger yolculuk yapmayı seviyorsanız bence hoş bir seyahat...

bu arada çok hoş resimler:)
arkadaşlar bahsedilen feribotlar yenikapıdan kalkıyor ve 2 saatte bandırmaya varıyor..ayrıca motosiklet kullanıcısıyla beraber 30 ytl ücreti
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
Tşk ederim dostlarım biraz önce geldim eve, gerçekden keyifli bi gündü motorumu tanımak için biraz dolaştım, yardım için saol kyox, bi süre sonra alısırım söyledigin gibi :) Resimleri en kısa zamanda göndericem
iyi günler
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
5
tren ve feribot...

arkadaşlar bu çarşamba gunu tekrar izmire gidiyorum bunun için devlet demiryollarından rezervasyon yapacakdım ve rezervasyonu aradıgımda 1 hafta bakım oldugu için bandırma izmir seferini kaldırdıklarını soyledi.normalde istabul yenikapıdan bandırmaya hızlı feribot surucu ile 30 ytl yolcu başı 15 ytl tren ise bandırmadan izmire direk seferler 15 ytl. buna asagıdaki link den bakabilirsiniz... ayrıca trenlerde motorlar için en sonda ayrı bir vagon vardır bu vagona motorunuzu verebilmekdesiniz bunun içinde 10 ytl alıyorlar...başka soru varsa sorabilirsiniz ama ben bu hafta sanırım hızlı feribot ile direk izmire gidicem yada bandırmada inip balıkesirden tekrar trene binebilme şansım var... bu arada balıkesir treni ankaradan geliyor ve sadece 14.00 vede akşam saat 04.00 da var...

http://www.tcdd.gov.tr/yolcu/marmara.htm

bu arada nevr hayırlı olsun ....

Arkadaşlar az once servisten geldim servisim asya motorun battıgını soyledi birşey bilen varmı???
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Asya motorun battığı konusunda bir dedikodu var.

@siyahus
En yakın zamanda böyle bir gezi yapalım. Tabii en yakın tarih dediğimde ağustos ayında. Kız arkadaşım bu hafta tatile gidiyor. Gelsin hem hanımlarda tanışır. Belki senin hanım benim hatunu motor konusunda bir parça cesaret verir. Trafikten korktuğu için (banada güvenmiyor bu arada) gezemiyoruz. Çiftler olarak gezersek çok güzel olur. Herkes eşini veya kız arkadaşıyla gelirse çok güzel bir ortam olur.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
@siyahus
seninle ve eşinle tanıştığıma çok memnun oldum. güzel bir tesadüftü. Sınav çıkışı bekleyememen hiç sorun değil, inşallah bir gezide buluşuruz ben gitmeden
@emelih ve scud
dediğiniz gibi dedikodu sadece hem de asılsız...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
5
web sitesi ile ilgili bişiler dusundunuzmu????

daha once yazılanlara biraz baktım ama tam okuyamadım ZeN club ile ile ilgili olarak bir web sitesi vede aktiviteler dusunuyormusunuz???

bu arada 125 okadar çok artmış ki yolda gelirken çok şaşırdım kesinlikle bişiler yapılmalı bence 125 motorlar arasında vosvos lar kadar ozel olabilecek bir surum:)))

bu arada ZeN scooclub hoşuma gitti;)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ siyahus & goodenough

bende pendikte girdim Rauf Denktaş Lisesinde, siz hangi okulda girdiniz ?

ii gunner.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
DarkForm ,

ORHAN SİNAN HAMZAOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU'nda girdik bizde.

Scud ,
Benim eşimde bu hafta gidiyor , bende gelecek hafta olmayacağım . Oyüzden bu pazar herkese uyarsa görüşelim diye teklif ediyorum. Gerçi ehliyet yok ama :) pek problem olmaz herhalde. Sabah 9-10 gibi bulusursak epeyce güzel vakit geçirme şansımız olur. Benim eşim motoru ilk adığımda 2-3 hafta binmem sen iyice öğren dedi bana. Sonra motoru önüne getirdim hemen atladı dayanamadı :) o günden beri hep 2 kişi geziyoruz. Eslerin , kız arkadaşlarında tanışması kaynaşması güzel olur kesinlikle katılıyorum fikrine.

Goodenough,
Bende cok sevindim tanıştığımıza, ayrıca sanki uzun zamandır seni tanıyomuşum gibi hissettim :) bu forum cok iyi oldu

Emelih ,
http://www.easyasnet.com/zeytin/www/default.asp sayfasına bakabilirsin . Darkform hem oylamalar için hem teknik servisler ve bakımlarla ilgili bilgilerimizi paylaşabilmemiz ve birbirimizi tanıyabilmemiz için boyle bir başlangıç sayfası hazırladı bence gayette güzel bir başlangıç . Ayrıca Darkform buraya logolarıda koyabilirmisin oylama için ? Teşekkürler ve eline sağlık tekrar.


Bu arada arkadaşlar Truvada bizim motorun aynısı getirmiş siyah gri ve turuncu renklerini gördüm gözlerimle . Asyaya daha cok benziyor . Buda bizim ekolun gittikçe genişlediğini gösteriyor. Honda shadow uda sayarsak 4 firma Türkiyeye aynı modeli getiriyor ve sırf pendikte sınav yerinde 3-4 tane gördüm ve hergün yolda mutlaka bi kaç tane görüyorum.

ZeN ScooClub'a ne diyorsunuz ve logo hakkındaki önerim konusunda yorum yapar mısınız ? bence bunu bi an önce kararlaştıralım yada pazar bulusabilirsek yüzyüze oylamamızı yaparız kararımızı verip organizasyonlara başlarız. Bunlar olduğu zaman artık motor dergilerinede haber salmaya başlarız . Millet dergilerde görürse bi anda olay coşar . Birde güzel bi yerde bi cafe ile anlaşabilirsek toplantı organizasyonları orada yapar böylelikle club etkinlikleri için bi nevi ofisimiz de olur . Tabiki bu bi fikir sadece.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Slm arkadaşlar.

İsim konusuna son noktayı koyuyorum. Eski oylamayı son kez güncelledim ve yeni önerilen isimleride ekledim. 1 fazla 1 eksik demeden, Önümüzdeki pazartesi günü itibariyle oylama sonucunda çıkacak olan ismin seçilmesini öneriye sunuyorum. Sonuç itibariyle önemli olanın isim değil, birlik ve beraberliğimiz, yardımlaşma ve paylaşımlarımız olduğu fikrine sahibim. Kendi adıma hangi isim seçilirse seçilsin mutlu olacağımı belirtmek isterim. Hayırlı oylamalar:

http://www.easyasnet.com/anket_2/

ZN si, AS125T'si, Truva'sı olan olmayan ayırt etmeden, forumumuza yakın ilgi gösteren tüm arkadaşlarımı eklemeye gayret gösterdim. Bu motosiklete ilgi gösteren herkezin isim seçiminde en azından bir oy'a hakkı olduğunu düşündüm. Gözden kaçırdığım arkadaşlarım var ise lütfen bana hatırlatınız, ekleyelim. Şifre ve kullanıcı adlarınız özel mesaj olarak bu forum üzerinden taraflarınıza mesajlanmıştır. Şifre ve/veya kullanıcı adını almayan arkadaşlarım var ise lütfen bana mesaj atın. Herhangi bir isim öneriniz var ise lütfen bana bildiriniz.

Sevgilerimle,
ii gunner.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
siyahus' Alıntı:
Goodenough,
Bende cok sevindim tanıştığımıza, ayrıca sanki uzun zamandır seni tanıyomuşum gibi hissettim :) bu forum cok iyi oldu

siyahus kesinlikle katılıyorum, ileride çok güzel bi kulüp olucak bu ve buna katkı sağlıyor olmak çok güzel bir duygu...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
:pr: iş izin günüm cumartesi olarak belirlendi gene. ben gelemem ama bi ihtimal öglene kadar olmak üzere katılabilirim. avrupada oturanlar olarak belli bi saatte hep beraber sirkeci feribotuna binebiliriz. Gecen ki gezimde büyük bi gurup motorcu harem feribotundan inmisti belkide motor grup gezisiydi özendim dogrusu. :salut:

Bu arada çoğumuzda ehliyet daha ele geçmedi. polis toplu bi kıyım yaparsa baya komik olur :p

Bu arada isim olaram Jr.SHADOW CLUP olarak oylamada yer alsa daha iyi olur. Sahsen motoruma mondial yazılarını söküp güzel bir Jr. SHADOW logosu yapmayı düşünüyorum.

Herkeze iyi günler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst