Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
ya arkadaşlar bir önerim var,
bildiğiniz gibi bende as125t var
fren diskinde ZN125T yazıyor, demek istediğim motorlarımız aynı, bu kulübü biraz genişletip tüm markalardan aynı motorları barındırmaya ne dersiniz?
tabi bunun için adın değişmesi gerekebilir...
sadece bir öneri???
:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
goodenough' Alıntı:
ya arkadaşlar bir önerim var,
bildiğiniz gibi bende as125t var
fren diskinde ZN125T yazıyor, demek istediğim motorlarımız aynı, bu kulübü biraz genişletip tüm markalardan aynı motorları barındırmaya ne dersiniz?
tabi bunun için adın değişmesi gerekebilir...
sadece bir öneri???
:rendeer:

@goodenough
Olmaz kesinkez olmaz. Biz sizin motorlara düşmanız. Hem bizim ki son model 2006 sizin ki hem çürük hem asya olmaz olamaz. Biz kesikez ayrımcıyız. Birbirine ne kadar benzesede arada büyük fark var. :queen: :queen:

Kardeşim tabii ki de şaka. Daha üç beş sayfa önce demedik mi bu motorlar ikiz zaten. Ha mondial ha asya olmuş. Önemli olan bizim bu motorlar bir ekol o yüzden birleşelim dedik ya. İsim için bile tartışırken ZeyTiN dememizin nedeni o. O T asyadaki arkadaşlar içindi.

Hadi birlik olalım benim ASYA sahibi tanıdığım yok. O yüzden bir girişimde bulunamıyorum.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
kyox' Alıntı:
Bu arada Bulent sari sanırım yeni katıldın aramıza ya da ben farketmedim. logoyu bu oglen calisma firsati buldum. begeninize sunuyorum.
iyi gunler

evet! forumu çok sıkı takib edemiyorum ama aslında 2-3 haftadır burdayım

çalışmanız gayet güzel! dilerseniz benim yaptıım alternatiflere de bi bakın ona göre karar verilsin dicem ama buraya nasıl eklicemi çözemedim...
Simdi bisey denicem bakalım
kulup2.jpg
kulup1.jpg
kulup4.jpg
kulup3.jpg
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
bulent sari' Alıntı:
2 hariç gerçi motorlar shadow ama...
begenilirse degiştiririz
begeninize


ortada ki üstünde kız olan güzel. Ama kız olmasa daha iyiymiş ama olsun. Ben bunu sevdim.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bu arada yazmayı unuttum akşamüstü servise gidip frenleri kontrol ettirdim. Pazar günü ön disk için çalışacaklar. Arka freni çok sıkmış. Pek beğenmedim açıkcası ama geri dönmeyede üşendim.

Bu sefer bayi/servis sahibi ile sohbet ettim. Zaten kendide motorcu. 1000 km kadar 50-60'sın üstüne çıkma dedi. Motor şişme yapar dedi. Zaten hoş sohbet biri giymiş bir tulumları bir MCT250 ile uğraşıyordu. Ön disk olayından haberi vardı Mondial ile görüşmüş ama yedek parça filan göndermemişler. Ön diski tornaya filan tutup incelticem filan dedi. Orasını pek anlamadım ama sorunu çözmüş. Zaten hoş sohbet biri olduğu için açık açık konuşuyor ben savruluyor filan dedim tekerler küçük fazla sürat yapma dedi.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Bayblade , geçmiş olsun arkadaşım

Ben Kyoxun logosunuda beğendim . Ama en cok bulent sarinin ilk logosunu beğendim. Fakat o logoda motorun rengi farklı olmalı arkası yeşil kendi yeşil biraz garip olmuş daha on plana çıkaracak bi renk daha güzel olabilir sarı , kırmızı, turuncu gibi..

bu arada 125 ZN olmasın bence klubun adı. Diğer marka sahiplerinide aramızda görmek istiyorsak . Ben ZeytiN olan görüşümü çoğunluk ZEN istediği için ZeN'e değiştirebilirim. (hala ilk tercihim ZeytiN) .

Darkform , oylamada değişiklik yapabiliyormuyuz ? yapabiliyorsak herkes bir kez daha oylasın ve bence son kararımızı bir kaç gün içinde verip logomuzu seçme işlemine geçelim.

selamlar.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Slm arkadaşlar. Logoların hepsi hoş. ben arada kararsız kaldım. İsmin 125 ZN Fan Club'dan değişimi konusunda bende hemfikirim. Asyacı arkadaşlara haksızlık oluyor. Mevcut oylama üzerinde değişiklik yapabiliyorsunuz evet. Kullanıcı adı ve şifresi olmayan, aramıza yeni katılan arkadaşlar lütfen bana buradan mesaja atsınlarki onlarında oylama haklarını ekleyelim. Oylama adresi:

http://www.easyasnet.com/anket_2/

Bu arada geçici çözüm olarak uygulanan 151 RS ARKA FREN DİSK'İ DE SES YAPMAYA BAŞLADI. Sanırım bu çözümde işe yaramadı... Bilgilerinize.

ii gunner.
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
Club kelimesini ingilizce yazıyorsak fun türkçe yazacaksan fan...

Logolar konusunda Kyox1'in gönderdiği de olabilir o da güzel di...

Gönderdiklerim arasında ise kendi favorim 2 numara çünkü üzerinde insan olmayan bos motor mantıksız oluyo İnsan koyarsak da kadın olursa erkekleri dışlayıcı tersi olursa kadınları dışlayıcı falan gibi geliyo.Her ikisini koymakda bi is ama meşakkatli.... 2 numara da kafa görünüyo sadece o anlamda kurtarıyo...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bu arada geçici çözüm olarak uygulanan 151 RS ARKA FREN DİSK'İ DE SES YAPMAYA BAŞLADI. Sanırım bu çözümde işe yaramadı... Bilgilerinize.

Benim servis (Nuri usta değil bu sefer sahibi) tarşlayıp düzeltinc eolur dedi. Mondial ile görüşmüş ama maalesef olumlu sonuç yok. Pazar günü Beylikdüzündeki kahvaltıya gitmezsem veya erken dönersem servise bırakacam. 500 km bakımda yaptırmak daha iyi. Sorun olup olmayacağını sordum fazla yüklenme rodaja dikkat et bir şey olmaz dedi. Ama okan usta (yanlış hatırlamıyorsam) aman rodaja dikkat et dedi 50 -60'ı fazla geçme ömrü bitmesin motorun dedi.

Eğer benim servis ön disk sorununu çözerse bir gün hepsini birden götürür yaptırırız. Karşıda ki arkadaşlarda içinde darkform bir çözüm bulabilir ve topluca karşıya geçersiniz. Servis bu pazar açık olacak ama zaten telefon açınca gelip açıyorlar.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
:) "Junior Shadow Clup" ismini teklif ediyorum babası shadow'un yeni nesili olduğu için..
iyi cumalar
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
136
darkform!
beni hatırla gibi bisey ekleyebilirmisin siteye herseferinde sifre girmek zorunda kalmasak...

yedek parça konusunda.

Arkadaslar dün artcımın kullanması için dirseklik falan almaya besiktasta motoru aldığım yere gittim yedek parça sorunu üzerine biraz muhabbet ettik satıcıyla... Lakin velakin adam bisürü sey anlattı bu yedek parça sorununa dair. Ama suçu benim gittiğim teknik servise yükledi ve dediki mondialin Bağcılar bi bayii var orda herseyi bulabilirsin hatta bu servis parça ihtiyacı olanları bana yönlendirin falan demiş kart falan vermiş bu satıcı bayiie ikiler diye biyer burası tel'de 462 83 35- 462 84 48 bilginize

Bir de bu dizlik dirseklik mont bilmem ne çok pahalı abicim bunları ikinci el ya da ucuz bulmak mümkün olur mu sizce. Burda dirseklik yoktu dizlik 90 kaat ucuzu 60 kat yuh be dedim. Montları sölemiyorum bile...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Dizlik için 90 ytl pahalı. Bende alıcam ama 45 - 60 arası fiyatlar. Montun iyisini al. Uzun süre kullanırsın. Kaska bir şey demiyorum ama shiro diye hiç bilinmeyen bir marka aldım ama arkadaşların bahsettiği tüm damga logo işaretler var. Yani test edilmiş onaylanmış ama markanın adı duyulmamış. Eldiveni bi de unutma. O da önemli.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
13
Logo konusunda arkadaşara teşekkürler. Tercihim kyox 'un yaptığı logo (önerim Fun yazalım "F" büyük olsun) Bülent Sarı 'dan da ricamız 3. logo çok hoş fakat kızı artçı yapsak :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
DOSSTUM' Alıntı:
Bülent Sarı 'dan da ricamız 3. logo çok hoş fakat kızı artçı yapsak :)

ahuahuhaha koptum allah iilini versin :cherry:

"Junior Shadow" baya iimiş ya. Benden ok. Kyox'un logoda iidi eet bu arada. Bence bülent'le kyox'u bi güreş tutturalım kazananın logosu seçilsin :queen:



@ bulent sari
Ok bulent yapiim. 1-2 gune hazir olur.

ii gunner.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bu arada şu isim işini asyacılara soralım. Onların burada başlığı yok mu?

Antikacı bugün evlenmiyor mu? Bi kutlama mesajı çekseydik.

Neyse burada yazalım bari :


Genç evli çifleri kutlarız !
imza 125 ZN Fanları
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
5
125 zn asya motor mondial farkları

oncelikle herkese selamlar... 2 adet motorum var ve bunun birini 125 zn mondial tercih ettim.baya da bir araştırdım aslını isterseniz. asyamı alsam mondialmi diye ama bu araştırma sonunda gordum ki değişeken olan şeyler var yurt dışından ithal edip tr ye getirdiklerinde bazı parçalarını eksik soyluyorlar ve turk yapımı olarak bunları değiştiriyorlar... bunlar oturma selesi fren balataları gosterde panosu ve de hava filitreleri gibi basit parçalar genelde ancak sizde bunlara dikkat ederseniz bence iyi yapmış olursunuz.Ama iyibir motor kullanıcısı olarak soyluyorum ki 125 asya da olsa mondialde olsa farklı bir markada olsa çok farklı bir motor yurt dışında fun clubları olan tek scooter çok yakındada istanbul başta olmak üzere tum turkiyede fun clubını kurmayı hedefliyoruz... hayırlı yolculuklar...

umarım bu hedefiniz başarılı olur bende yardımcı olmak uzere sizlerle beraberim...125 fun club en basit en kolay bulunacak isim olarak en dogrusu bence...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Bu cumartesi sabahı Darıca gezisi için sabah yola çıktım.
Feribotta motorlara sıra yok. Feribot ile Hareme yarım saatte vardım. Direk D-100 yoluna çıktım ve 45 dakika sonra Darıcaya vardım :) Gidis yolu 4 seritti ve temizdi yol ama dönüş yolu bozuk ve sürekli şerit sayısı bi azalıyor bi çoğalıyor iyi değildi. Giderken emniyet seritinde çok rahat gittim dönerken yolun orta seridini ortalıyarak geldim. Harem'den Darıca hayvanat bahcesine tam olarak 50 km. oluyor. bir kere depo benzin bitirdim. Bir kaç fotoyu paylaşıyorum.

Araba vapuruna binerken
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr1naACGDcb0swV6-X2mo78QdiXv1xRjwjy2UnGXX-RodN7iVGrOTOSRZm1gFR1B5IPfy1TAzGQw7JJxqNV08SXzIpKOqk6lmK0SeKsXANA8yA


Harem den başlıyan D-100 yolu
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr222Dt73u7hifJUdj3etEYJxp2uW8U4aHpU6kNza3Hxle2VBD6fpCHeezW_h3hrXwGOlJiN3aGXUg4KVL0e0xz0WFB4ifoamwX47_T5J3m-9Q


Ve 45 dakika sonra Darıca sapagi
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr30nD83SvXyScour3hZ4VxgyWKUmt5tsZaeN-AfNuT7D9tpUQEEtfMtR2VBAEgXEIExPtAzdw3SFvBPB99fEpF7-pq2gAYH8GTaV32cQlpD2Q


Boğaziçi hayvanat bahçesi
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr0hspPjmu_uO4UZaFXwvQePPBrJsQyf8P13nSqd48WHV4hL8tnfy_YCKPAkS2PcdJE9hbsAcWI0i1BML7xyC8c432CX3yb7YPmYgQFIs91UKw


Bahçe sakinlerinden bir maymunun kameramı incelerkenki pozu
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr0b3nXKCwxr6NvhB0jE79nn1TL7cXbp5gmO5PLFCnWzQbT2CHqfbb8g4rMmn_4Dn6PxtIWBduxXrMJW_3rr8W9BXiGnQGhh2moNfpWUXppoFQ


İlk motor gezimden herkeze selamlar.. ;)
x1pCMrIXC871Y5VcG740hnzZbB0SRvv1qIHWQCLhUzCVr09qV__ROQimsDRSVXD2VkHQg4SjKfcP__maEHOFlCrcsIRfNSDIYrxHFsAfjQsqGY0XWRgdJi8SNICHfkj2sUHT7SvS6snSRlHAq2YF5D3RQ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst