- Katılım
- 29 Nis 2005
- Mesajlar
- 233
@antikacı
Mutluluklar. Allah gönlünüze göre bir yuva versin ::biggrinn
@thebarbarian
Benimkide gözükmüyor. Bayimi aradım. Yoğunluktan kayt daha olmamıştır dedi. Ama ruhsat ve fotokopiyi kayıt olan yare faks ile altında "Aracın kaydı yapılmamıştır gereğinin yapılmasını rica ederim" derseniz olur dedi.
Arkadaslar 30 ytl benzin ile (3 kere full doldurdum) 400 km yaptım. sizin hesaplar nasıl? rodajdan sonra daha az yakacak dimi?
Yaw bi de bu honda shadow un parçaları yokmu piyasada
olsada bizimkine modife etsek ...
Herkeze iyi günler
Mutluluklar. Allah gönlünüze göre bir yuva versin ::biggrinn
@thebarbarian
Benimkide gözükmüyor. Bayimi aradım. Yoğunluktan kayt daha olmamıştır dedi. Ama ruhsat ve fotokopiyi kayıt olan yare faks ile altında "Aracın kaydı yapılmamıştır gereğinin yapılmasını rica ederim" derseniz olur dedi.
Arkadaslar 30 ytl benzin ile (3 kere full doldurdum) 400 km yaptım. sizin hesaplar nasıl? rodajdan sonra daha az yakacak dimi?
Yaw bi de bu honda shadow un parçaları yokmu piyasada
Herkeze iyi günler