- Katılım
- 25 Ağu 2013
- Mesajlar
- 10
S.a. arkadaşlar ben hala motor sürmeye devam ediyorum soğuk kar kış demeden ankara da
arkadaşlar benim motorun gidonunda çok boşluk var gibi sanki frene basınca ve çukura girip çıktıkça çok belli ediyor. Eskiden de vardı sanki şimdi daha fazla böyle bir sorunla karşılaşan var mı? selametle iyi sürüşler