- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 215
kyox' Alıntı:@Rglud
"Biraz yarım gaz kullanıp, sonra tam gaz verip daha sonra gazı kesiyorum falan hayır başımıza iş alıcaz gibi geliyor." demişsin . koptum![]()
:cherry: Valla Kyox, kitabında öyle yazıyo ama bana hiç mantıklı bi hareketmiş gibi gelmiyo, bi de ben bu rodaj tamamlama kurallarına tam uyamıyorum, TEM'de 30 - 40'la gidilmiyo yani...
@antikacı;
Hakkı usta da tam ustaymış yani, güzel poz vermiş
Arkadaşlar eskiden bi çizgi film vardı hani, siyah bi civciv vardı, "Calimero" idi galiba ismi, hani her bölümün sonunda, "Ama haksızlık bu, öyle değil mi?" diyordu. (80 jenerasyonu arkadaşlar bilir)
Aramızda motoru siyah olmayan arkadaşlar var gerçi ama, hani acaba olabilir mi dedim, isim olarak, veya benzeri,