@Siyahus
Çantayı güle güle kullan, içine kask rahat sığıyor mu abi?
Arkadaşlar bu aralar fazla yazamıyorum, işler yoğunlaştı, Benim motor 400 km'yi geçti, baktım rodaj tamamlanana kadar sürekli yarım gaz ve sürekli tam gaz kullanmayın diyor, bende hergün olmasa da haftada birkaç gün ikitelliye gidip gelmem gerekiyor, bende söylenenleri uyguliym diye maymun gibi kullanmaya başladım motoru
Biraz yarım gaz kullanıp, sonra tam gaz verip daha sonra gazı kesiyorum falan

hayır başımıza iş alıcaz gibi geliyor.
Allah nazardan saklasın henüz bi sorunumuz çıkmadı,
@Scud,
Abi korumalıklar yakışmış

güle güle kullan,
Biz de şekil olsun diye çenesi açık kask aldık, rüzgar oldugu zaman manyak ediyo adamı, bazen sabah kalkıyorum dudaklarımda bir uyuşma :cherry:
Yüz felci olacaz
Herkese Sevgiler saygılar
Görüşmek üzere