Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
kyox' Alıntı:
@Rglud
"Biraz yarım gaz kullanıp, sonra tam gaz verip daha sonra gazı kesiyorum falan hayır başımıza iş alıcaz gibi geliyor." demişsin . koptum :D

:cherry: Valla Kyox, kitabında öyle yazıyo ama bana hiç mantıklı bi hareketmiş gibi gelmiyo, bi de ben bu rodaj tamamlama kurallarına tam uyamıyorum, TEM'de 30 - 40'la gidilmiyo yani...

@antikacı;
Hakkı usta da tam ustaymış yani, güzel poz vermiş :)


Arkadaşlar eskiden bi çizgi film vardı hani, siyah bi civciv vardı, "Calimero" idi galiba ismi, hani her bölümün sonunda, "Ama haksızlık bu, öyle değil mi?" diyordu. (80 jenerasyonu arkadaşlar bilir)

Aramızda motoru siyah olmayan arkadaşlar var gerçi ama, hani acaba olabilir mi dedim, isim olarak, veya benzeri,
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ scud
Benim gelmem mümkün diil ehliyet problemi malum....

@ antikacı
hakkı usta forever :thumleft:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
4
bagaj yok

selam arkadaşlar
görünüşü harika aprilia majito replicası ama kaskı koyacak bi bagajı yok birde uzun boylular rehat edebilirmi acaba:bounce:

rodajda problem varsa hemen servise gitmeli rodaj bitince geçmez hiç bi problem aksine artar
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
isim olarak bi de asyalı 125T cilere soralım başka bi form açarak.." ZeyTiN Fun Clup " olabilir mesela ortak olarak. (içinde T de var)
Bunun için ZeN e verdiğim oyumu ZeyTiN olarak değiştirebilirim.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
119
romeofizmir' Alıntı:
selam arkadaşlar
görünüşü harika aprilia majito replicası ama kaskı koyacak bi bagajı yok birde uzun boylular rehat edebilirmi acaba:bounce:

rodajda problem varsa hemen servise gitmeli rodaj bitince geçmez hiç bi problem aksine artar

aprilia ile alakası yok as125t, mondial 125 ZN ve benzerleri 90larda piyasaya çıkan Honda Shadow'un kopyasıdır...
inanmayan baksın
http://www.bikepics.com/members/kingshit/99shadow90/
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bu sabah işe gelirken karşıdan bir tane daha Zen/ZeyTin geliyordu. Harika oldu korno çalarak selamlaştık. Farklı bir duygu bu.

Kırmızı 125 ZN - Millet Caddesinden aşağı Vatan'a çıkıyordum, Vatan Lisesi olmalı o ara sokakta. Kimdi o bilen var mı? Hızlı geçmese bu sayfayo söyleyecektim. Ancak tek üzüldüğüm şey hem 2 kişilerdi hemde kask filan yok. :(
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Veritabanı ile dün biraz ilgilenebildim. Sanırım bugün-yarın linki verebileceğim.

@ goodenough
goodenough sanırım romeofizmir Mondial'in yeni çıkan modelinden bahsediyor.

ii gunner.
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önfren diski

selamlar
malum önfren diski sipariş verildi ama gelesi yok 2 haftadır
bu arada ön frenden iyiden ses gelmeye başladı
benim ricam servise giden arkadaşlar sorabilirler mi
125zn ön fren diski ellerinde var mı diye?
kısmet belki birisi bir kaç parçayı stok tutacak kadar tedbirlidir ?
tşk.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@derwish

Yarın benim servise sorarım. Benim servis stoklu çalışıyor çünkü. Ama geçen hafta gittiğimde parçalar gelmedi dikkat et dedi. Sipariş üstüne getirmiyorlar. Hızlı servis vermek için ellerinde mutlaka yedek parça oluyor. İstanbul'damısın. Olmadı benim kine götürürüz.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
derwish' Alıntı:
selamlar
malum önfren diski sipariş verildi ama gelesi yok 2 haftadır
bu arada ön frenden iyiden ses gelmeye başladı
benim ricam servise giden arkadaşlar sorabilirler mi
125zn ön fren diski ellerinde var mı diye?
kısmet belki birisi bir kaç parçayı stok tutacak kadar tedbirlidir ?
tşk.

Merhaba Derwish

Ziverbey Gedizler'i aradım onlarda da yok. Ancak bi garip yaklaştılar. Bizdenmi aldınız motoru, kazamı yaptınız geçmiş olsun falan gibi sorular sordular. Belki ellerinde var fakat kendi müşterilerine saklıyorlar. Tam anlayamadım... İstersen birde sen ara: (216) 330 75 99

Bu arada mondial'in sitesinden istanbuldaki tüm servislerin telefon numaralarını alarak ara bence. Az bi ihtimalde olsa Scud'ın dediği gibi yedekli çalışanlar olabilir. malum sonuçta bu işten serviste kazanıyor...

i gunner.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bence servis / bayi olunca adamlar kendi sattıklarına saklıyorlardır.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
latifpolat' Alıntı:
http://www.mondialmotor.com/ana.php...l=urun/urun_sol&katid=1&altkatid=60&urunid=60

Arkadaşlar mondial yeni bir ürün çıkarmış. Yine bizim zeytinler gibi nostalji türden. Haberi olan varmı

Latifpolat, bu bizim forumda uzun uzun tartıştıgımız Metro Grossmarket'te satılan 1500 YTL olan motorun aynısı, Ben tam bu motordan almak üzereydim sonra Mondial çıktı Allah'tan :) güzel model ama Vespa'nın yeni modellerine de benziyor.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@Rglad
Bence tam kız işi gibi duruyor.. Ben hiç beğenmedim:farao:
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
motorumuzu tanıyalım köşesi

trabzondan herkese merhaba motorum 13 gün sonra servisten çıktı
motorun yapımında mondialin hiçbir katkısı yok tamamen ustanın becerisi (HAKKI USTA)


KELEPÇELERİNİZ KIRILIRSA Kİ KIRILABİLİR,İKİ VİDAYLA TUTUYORLAR...SİZDE BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ ŞİMDİ 4 VİDAYLA DAHA SAĞLAM OLDU ...


salamkelepeler1fk.jpg



SİZ AÇIP KURCALAMAYIN DİYE SİZE ZEYTİNDEN BİRKAÇ ÇIPLAK POZ AYARLADIM

iorganlar1ps.jpg



depo2pk.jpg



ARKADAŞLAR BU KORNANIN SESİNE BAYILIYORUM
FOTOSUNU KOYMADAN YAPAMIYCAM



korna2zi.jpg




motor3qh.jpg



organlarayakndanbak5pf.jpg




!!!!!! ŞİMDİKİ UYARIM VİDALAR OLACAK ARKADAŞLAR !!!!!!!!!!!!!!


VİDALARA DİKKAT HAMUR GİBİLER COK KOLAY YALAMA YAPIYORLAR
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Benim motor 60 km hızın üstüne çıkınca acaip savrulmaya başlıyor. Bende mi bir problem var yoksa bu motor sizde de mi aynısını yapıyor. Ama geçen haftada bindim 80'e çıktığımda bir halt yoktu. Dün savrulmaya başladı. Acaba geçen sefer yol kaymak gibiydi ve aklım başımda değilmiydide anlamadım. Dün bir baktım dansöz gibi altımda motor bir sağa bir sola kayıyor. Hemen hızı düşürdüm.

Birde virajlar var ki sormayın. 60 ile giderken en basit virajı alabilmek için
35-40 km hıza düşmek zorundayım. Sağa dönüş yok gibi bir şey. Tabii bunu bir de trafikte yapınca protestoya uğruyorsunuz o da başka konu.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar ,
Bu hafta içinde kısmetse siyah bir ZN almayı düşünüyorum.Ama bazı endişelerim var.Aranızda ZN'yi problemsiz olarak kullananız var mı?Gerçi ödenen fiyatın karşılığında çok fazla birşey beklememek lazım.Yanlız işin bir de şu yanı var.O kadar para verdikten sonra keyfini çıkartmadan binemeyeceksem,sürekli serviste vakit ve nakit harcayacaksam,canım sıkılacaksa problemsiz bir motor almak kulağa hoş geliyor.Açıkcası merak ettiğim şu;aranızda motoru aldığına pişman olan,neden aldım bunu diyen var mı?Yorumlarınız benim için çok önemli.Bu hafta içinde ya çok beğendiğim ZN'yi alacağım ya da biraz daha fark ödeyerek honda veya yamaha bir motor alacağım.Hepinize teşekkür ederim.Keyifli ve güvenli sürüşler...
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
bende bugun motorla baya oynadım maşallah tık yok sapasalam şimdilik.frenler baya etkili geldi bana,dönüşleride bence fena deil sadece otoparkta sorun oluyo biraz oda genel olarak scooterlerin kaderi.yarın ayvalıga gidiyorum netten baya uzak kalıcam ama arada bakarım,herkese bir süreligine elveda.herkes ZN sine ii davransın.yazın ayvalık tarafına gelen olursa beklerim haberim olsn.
herkese güzl ve mutlu günler:rendeer:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
@reDragon
sen nerede yaşıyorsun. Ban belki bende Altınoluk'a gelicem. Motorla mı geleceksin. Görüşelim.

@telmasha
Ben memnunum. Servise ise her hafta sohbete gidiyorum ama çaktırmadan baktırıyorum. Hiç sorunu yok. Sadece genel manevra kabiliyeti çok kötü aman virajlara hızlı girme. Tekerler çok ufak ve dar kayma yapabiliyor. Ama verdiğim paraya göre maşallah derim. Süper alet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst