480 sayfalık konuda 120 sayfa kadar okuduktan sonra yazıyorum, burada motorunu 2006 yılında alanların konu konu ilerleyip 2009'lar da satışlarına kadar okudum diyebilirim

Bu motoru almak istiyorum fakat tabi 125 ZNU 2013 modelini. ZN ile farkları nedir 2006 larda bir çok sorundan bahsedilmiş artık bunların bir çoğunu firma çözmüştür diye düşünüyorum bu üst modelde haksızmıyım ?
Kullanan biri olarak uzun yol yapılabilir mi ( uzun yoldan kasıt 85 - 100 km )
Virajlarda tekerlekleri ufak olduğu için kayma riskleri korkutuyor beni acemi olarak ?
Baştan chooper tarzı birşey alacaktım güven vermesi nedeni ile fakat ilk tecrübe için ağır olacağı kanısına vardım , sizlerin fikirlerini almak iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Şimdiden teşekkürler.