arkadaşlar uzun zamandır motor almayı düşünüyordum. Yaşım 25, dizel aracım var ancak ben istanbulun trafik derdinden bıktığım için ve daha eğlenceli olacağını düşündüğü için bu yaz hayalimi gerçekleştirme kararı aldım. Geçtiğimiz hafta gidip a2 ehliyet için kursa yazıldım. Teorik sınava girmeyeceğim ve temmuz sonunda uygulama sınavına girerek, ağustos un 10'u gibi ehlyetimi alacağım. işe servisle gittiğim için genellikle haftasonu kullanacağım. Hiç tecrübem yok bu yüzden scooter almam gerektiğini düşünüyorum ve 125 znu yu beğendim. Genellikle artçı ile gezeceğim, boyum 1.88 ve kilom 88, artçım da 64 kg. Dolayısıyla motorun üzerinde komik durmak istemiyorum. bazı arkadaşlar scooter ın altımda kaybolacağınnı ve çok komik görüneceğini söylüyorlar. Altta resim ekliyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. aynı zamanda 150 kg ile ş.içi(sahil, kadiköy, üsküdar vs.) taşırmı, yoksa 20 km hızı geçmez miMutlaka yorumlarını bekliyorum, uzun yazdığımın farkındayım
http://s22.postimg.org/nw6j64ooh/IMG_20130603_WA0000_Copy.jpg
Sirt destegi kismini yukseltmeyi dusunuyorum zaten mutlaka. Artci dedigimde kiz arkadasimla geezecegim genellikle, dolayisiyla arkamda otururken bosluk kalmasa problem olmayacaktirArka sırt desteği çok işe yarıyor buda artısı.
Benim boyumda 192 pek kötü durmuyor motor. 2 kişi nasıl tam bilmiyorum ama tüm motorlarda 2 kişi biraz kötü duruyor ancak 3000km de motorum 2000km artçı ile kullandım hiçbir sıkıntı çekmedim. Hayvani boyutlarda artçı alınca tümseklerde altı yere değebiliyor o yüzden amortisörü uzattım artık değmiyor. Yaklaşık 170kg yükle kullandım 2 kişi. 80 km hızı buluyor yine tek kişide aynı hız zaten fazlasını gitmiyor motor. Motor güze l ben gidonundan sıkıldım
Resimde ki gibi bir gidon yapacağım motora daha rahat kullanılacak o zaman.
Gerek yok hocam o kadar para vermeye uymaz zaten. Bizim motorun gidon çapı diğerlerinden kalın olduğu için uymuyor hiç bir motorunki. Kaynakla yapmak en mantıklısı. Gidonu kaynakla istediğiniz şekle getirebilirsiniz. Kaynak yanıklarını da bir çaydanlık tmircisinden rica edin polisaj yapsın ayna gibi çıkar. Ben yapınca resimlerini atarım.Gidon yukseltme olayi cok mantikli, olabilirmi diye arastirirken asagidaki ilani buldum. Ancak ben ilk basta gidonu kaknak la yukseltmeyi dusunmustum. Gidon metal mi? Yada kaynak tutar mi acaba?
Asagidaki ilani da inceleyip uygun mu acaba diye bakabilir misin. Tesekkurler.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...eltme-aparatlari-yildiz-motor-104482509/detay
merhaba dostlar. 125 znu almayı düşünüyorum. ön taraftan gelen ses meselesi biraz kafamı kurcaladı ama halledilmiş heralde o sıkıntı çıkarmaz da başka kronikleşen sorunu var mıdır bu motorun. titreşim. yağ akıtma vs. beni 3-4 yıl götürür mü ? öğrenciyim bu arada şehir içi kullanım için. ayrıca far sorun sanırım onu çözebilir miyim. iyi bir far takılır mı bu araca aküyü çok emmeyen? bir de yakıt meselesi okudum biraz fakat çok farklı farklı şeyler yazılıyor. bu araç 100 km de zorlamadan kaç lt yakıyor. hepinize teşekkürler