Çantalara bende benzin depolamayı düşünüyorum çünkü Bursa yolu üzerinden dağardı yolundan gideceğim benzinlik yok o yol üstünde.İstasyon olmasını bırakın in cin top oynuyor

Yanıma en az 10 litre benzin almayı planlıyorum.Su hamburger felan.Korkum sadece teker patlarsa ? Arkayı yeni değiştirdim 1 hafta sonra önüde değiştiricem bakalım herşey nasip yola çıktığımda fotoğraflardan bir arşiv yapacağım

İstanbul'a varabilicekmiyiz bakalım.