Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
93
O zaman en kısa sürede almak lazım bundan..
Tekrar tekrar soracağım ama aküyüde haşat etmeyiz inşallah bununla değil mi?
Sen kullanıyormusun hocam motorunu..Soğuklar sağlam geliyor..
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Arada sigara almaya falan giderken uzun yol sıkıntı. Üşüyor insan. Ben elcik ısıtma aldım onu bağladım mesela aküye sıkıntı olmadı. Şarj ediyor zaten. Motor çalışmıyorken açmamak lazım ışıkları falan.
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
93
Yahu bende alacaktım elcik ısıtma sonra dedim yalan olurum..
Dün gölbaşındaki okula motorla gideyim dedim..Bide bunu mühye üzerinden eymir gölü yolunu takip ederek yapayım dedim..Böyle birşey olamaz sisten görüş mesafemin 5 metrenin altına düştüğü oldu..Elimde 2 kat eldivenle parmaklarımı kaybetme noktasına geldim.Fara tutup ısıttım parmaklarımı hocam sen düşün..Yoksa cidden kaybediyordum parmakları..Elcik ısıtma şart vallahi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

Bide nasıl bağladın bu elcik ısıtmayı..Yine röle falan mı kullanmak gerekiyor?
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Ben motora reno12 farı bağlamıştım o zaman park lambası iptal oluyor. O lambanın elektriğinden aldım elektriği. Işık yanarken ısınıyor. Ayrıdan anahtarıda var tabi ısıtmanın. Geçmiş olsun. Bu aralar öyle beytepede de gazı çevirdiğim anda 5km ile bile gitsem üşüme başlıyor.
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
3
Arkadaşlar egzozu yaptıramadım çünkü çok pahalı fiyatlar verdiler ama çakarlı lambalar 4 lü çanta seti sis lambaları gibi şeyler yaptım fotoğraflarını paylaşıcam en kısa zamanda. Geriye egzoz ve flama direği kaldı bunları nereden ucuza alabileceğimi bilenler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
93
Omeruby hocam nasılsın?
Tamamen kaldırdın mı motoru yoksa sürmeye devam mı?
Aklıma geldi de sorayım dedim..Sen hangi marka/model akü kullanıyordun?
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Merhaba. İyiyim sağol sende iyisindir inşallah
Arada sürüyorum gece buz tutuyor sıkıntı oluyor binemiyorum. Senin nasıl motor işi kaldırdın mı
AKü standart yuasa mı ne çin malı.
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
93
Merhaba.Bende iyiyim çok şükür.
Vallahi bende halen sürüyorum..Kısa mesafe kullandığım için sıkıntı olmuyor tek problem kısa mesafe + soğuk havadan dolayı artan yakıt giderlerim..:queen:
O değil de topic kışında etkisiyle ölüyor gibi..Canlandırmak lazım buraları..:)
Motor sğukken nazlanıyor ilk marşta çalışmıyor..Sende de bu problem varmı?Malum havalar cidden soğuk artık..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
30sn marş istiyor çalıştırmak için. Soğuktan olsa gerek.
Sokakta bırakıyosanız bu soğukta normal. Elektrikli marşı kullanmadan önce ayaktan 3-4 kere güçlüce marş basın ayaktan çalışmasa bile elektrikli marşa düşen yükü azaltır kolay çalışır.
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
30sn marş istiyor çalıştırmak için. Soğuktan olsa gerek.

Bujide bir sıkıntı yada yakıt pompasından ,yada başka bir ayarından olabilirmi ? Benim zn m aldığımdan beri sokakta ve üstünde kar bile olsa ki ben istanbulun en soğuk noktalarından birinde yaşıyorum , bir iki saniyede hemen çalışıyor .30 sn bence uzun .Akü biter , yada akü az olsa marş motorunu çeviremiyecek duruma gelir . .
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
1
arkadaşlar iyi günler önümüzdeki hafta 2006 model bir zn 125 alacağım sanırım aranıza katılacağım, ilk motorum olucak ehliyetımı geçen ay aldım. görüntüsü çok hoşuma gidiyor uzun zamandır istiyordum. günümüz koşullarında 100km de harcadığı yakıt fiyatı nedir acaba yanıtlarsanız sevinirim. selamlar
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
2
22-23 liraya 160-170 km gidiyorum Asya nostalji 125 ile.

Arkadaslar Ankarada siperlik nerden taktırabilirim bizim motorlara uygun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar iyi günler önümüzdeki hafta 2006 model bir zn 125 alacağım sanırım aranıza katılacağım, ilk motorum olucak ehliyetımı geçen ay aldım. görüntüsü çok hoşuma gidiyor uzun zamandır istiyordum. günümüz koşullarında 100km de harcadığı yakıt fiyatı nedir acaba yanıtlarsanız sevinirim. selamlar

100 km'de 3.5 litre yakıyor.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
1
Arkadaslar merhabalar bende artik bir zn ciyim araniza katildigim icin cok mutluyum hepinize selamlar birde motorumu 11000 kmde 800 liraya aldim sizce fiyati nasil ikinci bir sorumda bir arkadasima daha almayi dusunuyoruz icinizde satan yada oneren olursa cok mutlu olurum kalin saglicakla
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar bana bir adet akü
akünün altındaki büyük pilastik kapak bide bagajın o tabanındaki küçük kapaktan lazım bunalrı nerden kaça bulaibliriz :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
rltWk.jpg

CI1wz.jpg

Yakınlarda usta varsa aküyü benim gibi arkadaki boşluğa aldırabilirsiniz. Hem yer açılır hem de yeniden plastikleri almaya gerek kalmaz :mrgreen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
http://i.imgur.com/rltWk.jpg
http://i.imgur.com/CI1wz.jpg
Yakınlarda usta varsa aküyü benim gibi arkadaki boşluğa aldırabilirsiniz. Hem yer açılır hem de yeniden plastikleri almaya gerek kalmaz :mrgreen:

akü olayı aklıma yattı olmazsa orlara ayarlıcam bişeyler mantıklı geldi banada ben bu arka daki çamurluk ile havalandırma arasında kalan plastiği söktüm motorun sıcak havası daha çok çıkıyor artık o ızgaralardan dışarı onun da ben fotosunu atıyım bu akşam bi değerlendirin derim .

bir de başka bi olay sorucam şimdi size depoyu nadir olarak fulletiyorum fulletince 10 -20 km gidince veya hız 60-70 arasında iken aniden ibre aşağı doğru inmeye başlıyormu sallana sallana :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst