Sokakta bırakıyosanız bu soğukta normal. Elektrikli marşı kullanmadan önce ayaktan 3-4 kere güçlüce marş basın ayaktan çalışmasa bile elektrikli marşa düşen yükü azaltır kolay çalışır.30sn marş istiyor çalıştırmak için. Soğuktan olsa gerek.
30sn marş istiyor çalıştırmak için. Soğuktan olsa gerek.
arkadaşlar iyi günler önümüzdeki hafta 2006 model bir zn 125 alacağım sanırım aranıza katılacağım, ilk motorum olucak ehliyetımı geçen ay aldım. görüntüsü çok hoşuma gidiyor uzun zamandır istiyordum. günümüz koşullarında 100km de harcadığı yakıt fiyatı nedir acaba yanıtlarsanız sevinirim. selamlar
http://i.imgur.com/rltWk.jpg
http://i.imgur.com/CI1wz.jpg
Yakınlarda usta varsa aküyü benim gibi arkadaki boşluğa aldırabilirsiniz. Hem yer açılır hem de yeniden plastikleri almaya gerek kalmaz :mrgreen: