- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 58
bu sene daha bi almak istiyorum istanbula da gittik ya şimdi edirneye geldiğide hele de yazın duramam çok yerimde
havsaya gidip gelmeyi de seven bi insanım her gece giderim diyorum zaten yaz tatilinde edirneye dönerken motor olmasa bile kask alıp gelicem burda çalışır alırız sonra 