Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
bu sene daha bi almak istiyorum istanbula da gittik ya şimdi edirneye geldiğide hele de yazın duramam çok yerimde :) havsaya gidip gelmeyi de seven bi insanım her gece giderim diyorum zaten yaz tatilinde edirneye dönerken motor olmasa bile kask alıp gelicem burda çalışır alırız sonra :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
bu sene daha bi almak istiyorum istanbula da gittik ya şimdi edirneye geldiğide hele de yazın duramam çok yerimde :) havsaya gidip gelmeyi de seven bi insanım her gece giderim diyorum zaten yaz tatilinde edirneye dönerken motor olmasa bile kask alıp gelicem burda çalışır alırız sonra :)

Hayırlısı.
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
İzlenimlerim;
2007 model, 2009 - Ağustos çıkışlı, noter masraflarıyla beraber 1100 liraya satın aldım.
Motoru Cuma günü(5 Kasım) aldım getirdim İçerenköyden Fatihe(bilen bilir mesafeyi).

- Motor 97 kilogram, gerçekten çok ağır. Park ederken zorlanıyorum.
- Km. sayacının ve hız göstergesinin işlemediğini gördüm. Telini hallettircem bi ara.
- Ayak marşında problem var yada ben yapamıyorum. Onada baktırcam.
- Tekerler zayıf, yağmurda jilet gibi kayar bunlar.
- Manevra kabiliyeti zayıf, benim köyde puch var (google a yazarak bakabilirsiniz-Hero Puch), mükemmel manevra kabiliyeti var, ayaklar yanda oldugu için birazda. ZN'yi kullanırken düşmekten korkuyorum ciddi biçimde..
+ Çalışması ilk gün biraz problemli oldu, sanırım soğuktan. Daha sonraki günler yani bugüne kadar aynı soğuk havada en geç 2. marşta aldı.
+ Ehliyetim yok, e-5 te ölüm gibiydi valla kapattım geldim, Harem arabalı vapurdan Sirkeciye geçtim sonrası kolaydı. (Aşağıda vapurdan resim var)
+ Gelene kadar hiçbir problem çıkarmadı, sesi gayet temiz çıkıyodu. Hani extra bi ses duymadım öyle söyliyim. Pek anladığım söylenemez, zamanla inşallah.
+ Frenler çok iyi maşallah. İlk gün önüme bi çocuk zıpladı, ikisine birden bastım, zıp diye durdu maşallah.
+ Çekişi mükemmel. 2 kişi yokuşlarda mükemmel performans sergiliyor, bu yönden takdire şayan. İzlenimlerim devam edecek, problemim olursa yanıtlarınızı beklerim...
+ Genel olarak beklentilerimi karşıladı, gayet beğendim motoru. Sorunlarını da hallettikten sonra ver elini İstanbul..
+ Fotoları ekliyorum yorumları bekliyorum. Maşallah demeyi unutmayalım :)


mtr3.jpg


mtr2.jpg


mtr1w.jpg
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
hayırlısı olsun ahmet :) kaç km de aldın motoru ? resimler çok güzel olmuş.kazasız günlerde kullanırsın inş.Tekerlekler için michelin yada metzeller lastikler var diye biliyorum okudğum kadarıyla yol tutuşu daha iyi oluyormuş onlardan almanı tavsiye ederim
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
arkadaşlar daha önce cevap verildimi bilmiyorum ama bu motorda hız ve km göstergesi fazla göstermesi sorununu nasıl çözeriz
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar daha önce cevap verildimi bilmiyorum ama bu motorda hız ve km göstergesi fazla göstermesi sorununu nasıl çözeriz

çözümü yok malesef. %15 lik bir fazlalık var. önlemenin imkanı yok. km yi çeviren tekerin orada bir çark var. o çarkı standart takıyor bu çinliler. büyük tekerdede bizdede aynı çeviriyor km sayacı. bizimkiler küçük teker olduğu için daha fazla çevirme oluyor. yapacak bi şey yok.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
ilginç valla bu adamlar görmüyolarmı üretirken sorun olduğunu km umrumda değilde hız göstergesi rahatsız ediyo beni
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Hocam benzin göstergesi de arızalı bende galiba ya. Fullüyorum, kullanıyorum, yarıdan bi kademe aşağı iniyor ibre (mantıklı olarak 11-12 lira benzin alması gerekiyor) ve gidiyorum fullüyorum 6 lira tutuyor. Sizdede böyle bişey varmı? Km. sayacı çalışmadıgından ne kadar gittiğini bilemiyorum. Yaptırınca bakıcam artık.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
evet benzin göstergeside sıkıntılı ama alışıyosun:) fulledikten sonra çabuk iniyo kırmızıya kadar ve ordayken bayagı daha gidiyo yani acele etme tekrar doldurmak için..
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
hocam çok yakıyo sandım bende. kitapçıkta kırmızıdayken 1,5 litre benzin kalmıstır diyor. depo zaten 4 litre.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
göstergeye bağlı kalma deponu fulle 140-160 km arası yol yapıyosan normal yakıyo demektir.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
87
merhaba çoook uzun zamandır yazmıyorum . benzin sorunun çözmek istiyorsan kçük pet şişeye 0.35 ml olan benzin alırken doldur.motorun koltuğun altında arkada tarafında yani akü tarafı değil öbür tarafı orada bir siyah kapak var onu açıp içine koyarsan orası senin yedek depon olur. bu motorları yapan mühendisler önceden oraya akü koymuşlar ama biraz açıkta kalıyor su felan çarpıyor ondan koltuk içine almışlar. neyse işine yarar sanırım
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
İzlenimlerim;
2007 model, 2009 - Ağustos çıkışlı, noter masraflarıyla beraber 1100 liraya satın aldım.
Motoru Cuma günü(5 Kasım) aldım getirdim İçerenköyden Fatihe(bilen bilir mesafeyi).

- Motor 97 kilogram, gerçekten çok ağır. Park ederken zorlanıyorum.
- Km. sayacının ve hız göstergesinin işlemediğini gördüm. Telini hallettircem bi ara.
- Ayak marşında problem var yada ben yapamıyorum. Onada baktırcam.
- Tekerler zayıf, yağmurda jilet gibi kayar bunlar.
- Manevra kabiliyeti zayıf, benim köyde puch var (google a yazarak bakabilirsiniz-Hero Puch), mükemmel manevra kabiliyeti var, ayaklar yanda oldugu için birazda. ZN'yi kullanırken düşmekten korkuyorum ciddi biçimde..
+ Çalışması ilk gün biraz problemli oldu, sanırım soğuktan. Daha sonraki günler yani bugüne kadar aynı soğuk havada en geç 2. marşta aldı.
+ Ehliyetim yok, e-5 te ölüm gibiydi valla kapattım geldim, Harem arabalı vapurdan Sirkeciye geçtim sonrası kolaydı. (Aşağıda vapurdan resim var)
+ Gelene kadar hiçbir problem çıkarmadı, sesi gayet temiz çıkıyodu. Hani extra bi ses duymadım öyle söyliyim. Pek anladığım söylenemez, zamanla inşallah.
+ Frenler çok iyi maşallah. İlk gün önüme bi çocuk zıpladı, ikisine birden bastım, zıp diye durdu maşallah.
+ Çekişi mükemmel. 2 kişi yokuşlarda mükemmel performans sergiliyor, bu yönden takdire şayan. İzlenimlerim devam edecek, problemim olursa yanıtlarınızı beklerim...
+ Genel olarak beklentilerimi karşıladı, gayet beğendim motoru. Sorunlarını da hallettikten sonra ver elini İstanbul..
+ Fotoları ekliyorum yorumları bekliyorum. Maşallah demeyi unutmayalım :)

Maşallah motorun çok temiz. Güle güle kullan arkadaşım. Çekişinden yakıtından bir sıkıntın olmaz. Ama lastiklere dikkat imkanın varsa pirelli michelin metzeller falan koy üstüne. Sonradan pişman olma. Kayarsa kontrol etmek zor olur zaten gidon açısı zayıf aman dikkat.

Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.
 
Katılım
7 Eki 2009
Mesajlar
200
Maşallah motorun çok temiz. Güle güle kullan arkadaşım. Çekişinden yakıtından bir sıkıntın olmaz. Ama lastiklere dikkat imkanın varsa pirelli michelin metzeller falan koy üstüne. Sonradan pişman olma. Kayarsa kontrol etmek zor olur zaten gidon açısı zayıf aman dikkat.

Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.

hocam hayırlı olsun, Honda iyidir, candır :)
İzlenimlerini bekliyoruz.. Hani scooterdan commuter'e geçiş nasıl oldu, kolay mı kullanımı yoksa bizim ZN ye göre daha mı zor..
Bi de ne kadara aldın ayıptır sorması, sıfır km mi?
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
Maşallah motorun çok temiz. Güle güle kullan arkadaşım. Çekişinden yakıtından bir sıkıntın olmaz. Ama lastiklere dikkat imkanın varsa pirelli michelin metzeller falan koy üstüne. Sonradan pişman olma. Kayarsa kontrol etmek zor olur zaten gidon açısı zayıf aman dikkat.

Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.

hayırlı olsun güle güle kullan toprağım :) cbf sağlam motordur iyi de kaçar :)
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
hocam hayırlı olsun, Honda iyidir, candır :)
İzlenimlerini bekliyoruz.. Hani scooterdan commuter'e geçiş nasıl oldu, kolay mı kullanımı yoksa bizim ZN ye göre daha mı zor..
Bi de ne kadara aldın ayıptır sorması, sıfır km mi?

Motor bizim scooterlardan biraz ağır ama çok dengeli. Kaçıncı vitesde olduğunu unutmadığın sürece süper motor. 0 km aldım motoru. Daha çok taze. Kilitledim örttüm yatıyor şimdi kapının önünde. Çok memnunum allah yüzümüzü kara çıkarmaz inşallah.

---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:12 ----------

hayırlı olsun güle güle kullan toprağım :) cbf sağlam motordur iyi de kaçar :)

Çok sağol. İyi ya çok güzel gidiyor yolda. Çok kaçıramadık rodajda ama duruşu kalkışı şahane.
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
arkadaşlar daha önce cevap verildimi bilmiyorum ama bu motorda hız ve km göstergesi fazla göstermesi sorununu nasıl çözeriz

ZNU larda kaldırıldı o sorun Onların göstergeyi taksan düzelceğini sanıyorum


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

Maşallah motorun çok temiz. Güle güle kullan arkadaşım. Çekişinden yakıtından bir sıkıntın olmaz. Ama lastiklere dikkat imkanın varsa pirelli michelin metzeller falan koy üstüne. Sonradan pişman olma. Kayarsa kontrol etmek zor olur zaten gidon açısı zayıf aman dikkat.

Arkadaşlar 2011 model Honda CBF 150 aldım. Kırmızı renkli. Bugün teslim alıcam inşallah.


Oooo Hüseyin kardeşim hayırlı olur inşallah çok istedin allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin =)
 
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
81
Hocam benzin göstergesi de arızalı bende galiba ya. Fullüyorum, kullanıyorum, yarıdan bi kademe aşağı iniyor ibre (mantıklı olarak 11-12 lira benzin alması gerekiyor) ve gidiyorum fullüyorum 6 lira tutuyor. Sizdede böyle bişey varmı? Km. sayacı çalışmadıgından ne kadar gittiğini bilemiyorum. Yaptırınca bakıcam artık.

Aklım almadı Fulluyosun 6 TL tutuyor ? boşkenmi fulluyosunda 6 tl tutuyor. Benzin şamdıraları arızalı oluyo genelde garntisi duruyosa değiştirtebilirsin..


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Eyvallah sağolasın Gökhan'ım. Yaptık işte bişeyler.

Sevindim adına honda iyidir yazın uzun turlar yaparsın artık =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst