- Katılım
- 5 Haz 2010
- Mesajlar
- 454
@ertanos
teşekkür ederim hocam, daha acemiyiz. ilk günüm bu. bakalım yarın nolacak, izlenimlerimi paylaşacağım![]()
lafı bile olmaz. güle güle kullan bu arada. kazasız belasız.
@ertanos
teşekkür ederim hocam, daha acemiyiz. ilk günüm bu. bakalım yarın nolacak, izlenimlerimi paylaşacağım![]()
Selamun aleyküm, bende artık bir ZN sahibiyim arkadaşlar.
Motorumdaki problemler: Hız göstergesi ve km. sayacı çalışmıyor...
Motor soğukta 1 saat kalınca çalışmakta biraz zorlanıyor( 3-4 kere marş yapıyorum, 15-20 saniye falan bekliyorum) normal midir bu çalışmaması...
Ve ayak marşı çalışmıyor(yada ben nasıl yapılcagını bilmiorum, tarif ederseniz sevinirim, ayak marşına basıyorum ve bastıktan sonra pedal o şekilde kalıyor aşağıda yukarı çıkmıyor)...
Bunları ne kadara yaptırabiliriz serviste? Teşekkürler...
Selamun aleyküm, bende artık bir ZN sahibiyim arkadaşlar.
Motorumdaki problemler: Hız göstergesi ve km. sayacı çalışmıyor...
Motor soğukta 1 saat kalınca çalışmakta biraz zorlanıyor( 3-4 kere marş yapıyorum, 15-20 saniye falan bekliyorum) normal midir bu çalışmaması...
Ve ayak marşı çalışmıyor(yada ben nasıl yapılcagını bilmiorum, tarif ederseniz sevinirim, ayak marşına basıyorum ve bastıktan sonra pedal o şekilde kalıyor aşağıda yukarı çıkmıyor)...
Bunları ne kadara yaptırabiliriz serviste? Teşekkürler...
hüseyin krem rengi veya beyaz düşünüyorum koltuktaki deride biraz hasar olmuş onuda o renkte kaplıcam jantla koltuk kombine hesabı olurYap jantları altın rengi. Ne renge boyatıcan?
hüseyin krem rengi veya beyaz düşünüyorum koltuktaki deride biraz hasar olmuş onuda o renkte kaplıcam jantla koltuk kombine hesabı olurbide aklıma takılıyor hep ya ayaklarımızı koyduğumuz yer çokk iz leke tutuyor oraya ne yapabilirzz avrupadaki zn lerde orası alminyum yapmışlar varya kral motor 150 cc bizde bişiler yapalım ?
Valla ben araba paspası kesmiştim kendi motoruma. Onun şekline göre. Güzel olmuştu. Bana sorarsan jantlar subaru sarısı olsun. Güzel birde şerit atarsın motora mükemmel olur. Koltuğu salla. Ona siyah deri koy yine ama dikişi borda veya jantlarla aynı renk yap. Yandaki yazıları falan sök tekrar altın sarısı yazdır. Acaip spor bir hava katar motora. Xenon falan alır başını gider yani. Tabi bu benim fikrim biz bir cacık yapamadan sattık motoru.
Dur dur şimdi xenon gördüm unutkanlığıma doyamıyorum bizim farlar H3 müydüüü![]()
Bilmiyorum ki. Armut işte traktör farı. Yenilerde değişiklik var mı bilmiyorum.
hayır far aynı fakat sormak istediğim DUY'u aslında H3 H7 flan hangisiyse ona göre xenon ayarlıcamda ondan kesinleştiriyim diyorum bilgimi.
Ayrıyetten Şu Arabalara Yapılan ( Kaplama Folyo'ları ) varya onu bizim motora yapsak nasıl olur zaten 3 parça kasa var bişide tutmaz.. ? her renk mevcut araştırdım baya nikalaj renginden tutun Mat sarı siyah beyaz kırmızı ya kadar.. kafama çok yattı hem koruyucu hemde hoş bi görünüm olur diye düşünüyorum.. ?
Hayırlı olsun. Güle güle kullan motorunu. Ben sattım ama kafama takıldı. Motor şuanda kaç km'de? Nasıl güvenip aldın km sayacı bozuk bir şekilde. kaç sene kullanılmış acaba km saymadan? Şahsen ben güvenipte almazdım. Günümüzde sayan km'yi bile geri alırlarken. Neyse, marş problemi konusunda eğer gazı çok açıyorsan motorun boğulur. Mümkün mertebe ya hiç gaz vermeden bas. Yada Ertan hocanın dediği gibi çok ama çok az gaz ver. Çalıştıktan sonra bak bakalım rolanti durumuna. Sakın motor ısınmadan zorlama aşırı gaz verme. Tatlı tatlı ısıt hatta bırak rolantide ısınsın sende eldivenini kaskını falan tak oyalan azcık. Benim motorda öyle oldu sağolsun kardeşim gazı dipledi arkadan kamyon gibi kara duman attı. Epey zararı var motora. Allah korusun silindiri falan çizdirirsin. Sonra motor 50'yi geçmiyor diye konular açarsın. Dikkat et. En kısa zamanda baktır motoruna güzel bir bakımdan geçsin motorunu tanı. Kafan rahat olsun. Varsın 150-200 lira yesin. Tekrar hayırlı olsun.
Hüseyin renk değiştirirsek ruhsatla uğraşmak gerekiyor Mat siyah veya karbon fiber folyo var böyle kabarcıklı araba tavanlarını flan yapıyolar ondan yapabilirm Siyaha kaçıyor ruhsatla uğraşmam ama Ön çamurluğu flan farklı bişi yapabilirm bide çamurluğun kenarlarına nikalaj çektim çok basit bişi olmasına rağmen çok çok orjinal oldu ve herkezin 3 tl ye alıp yapabilceği bişi.. Kafamda deli sorular var folyoyu buluyum yapıcam bişiler aynaları flan ne varsa kaplıcam bambaşka bişi çıksın istiyorum ortaya..Far konusunda uzun kısa aynı ampulden olması gerekiyor. Yani H4 alıcaksın. Dipten duy değişecek. H7'ler falan olmaz. Onlar uzun kısa farklı ampul üzerinden çalışıyor.
Kaplama olur aslında zaten düz motor. Girinti çıkıntı çok fazla yok. Rahat yaparlar. Yap motoru inci beyazıda alem motor görsün.
motor 4237 km.de.. adam bana km. telinin bozuk olduğunu söylemedi.. motorun egzoz contası mı ne değişmiş, o yüzden tamirciye bıraktım ordan alırsın dedi..
o şekilde tamirciden aldım.. alırken tamirciye sordum motorda problem varmı, nasıl hocam diye.. iyi iyi tıkır tıkır çalışıyo bişeyi yok dedi..
Çalışma sorununuda aştı kendiliğinden.. ilk gün biraz kastı kendini, naz yaptı ama sonraki günler kolay oldu..
hocam sanırım ayak marşıda çalışmıyo, tak diye bi ses geliyo ama o motor sesi yani halk tabiriyle 'hırrr' etmiyo.. yada biz beceremiyoruz, ayak marşı yaparken ne yapmalıyız tam olarak söylermisin? bayramdan sonra bi bakıma götürcem bunu.
Hüseyin renk değiştirirsek ruhsatla uğraşmak gerekiyor Mat siyah veya karbon fiber folyo var böyle kabarcıklı araba tavanlarını flan yapıyolar ondan yapabilirm Siyaha kaçıyor ruhsatla uğraşmam ama Ön çamurluğu flan farklı bişi yapabilirm bide çamurluğun kenarlarına nikalaj çektim çok basit bişi olmasına rağmen çok çok orjinal oldu ve herkezin 3 tl ye alıp yapabilceği bişi.. Kafamda deli sorular var folyoyu buluyum yapıcam bişiler aynaları flan ne varsa kaplıcam bambaşka bişi çıksın istiyorum ortaya.
Dostum kontağı aç ayaklığa sağlamca bas ve basarken azccık gaz ver 2 3 kere dene kesin çalışır ayaklığın yukarıya gelmemesi çok problem değil benm motor 0 bazen benimkide çıkmıyor yay var içinde çekemiyor yukarı sen çekebilirsin yok yine fayda değilse ayaklığın olduğu kapak sökülüp bakılması gerekir başka çaresi yok. H.olsun tekrardan.
Aynen Matın nasıl olcağını .çok merak ediorum bide şey deniyim dedim şu yenilerde ön farklıya yaka gibi oraya hellaflush yapsam diye düşünürken fotoshopla denedim bişiler yükliyım onayını beklerim sonraÖyle ya doğru mat falan yaptın mı sıkıntı olmaz ruhsatta. Aynalar sakat zaten ya. Çok ölü nokta kalıyor. En azından benimki öyleydi pek göremiyordum. Kaliteli birşeyle değiştir kafan rahat etsin.
Aynen Matın nasıl olcağını .çok merak ediorum bide şey deniyim dedim şu yenilerde ön farklıya yaka gibi oraya hellaflush yapsam diye düşünürken fotoshopla denedim bişiler yükliyım onayını beklerim sonra![]()
zevk değilde güzel gözükmüyor zaten çok arabalarda aynalara flan yapıyolar genelde bunu zaten =)Zevk meselesiBana sorarsan olmamış.
zevk değilde güzel gözükmüyor zaten çok arabalarda aynalara flan yapıyolar genelde bunu zaten =)
merhaba arkadaşlar hepinizin bayramını kutlarım. bence çok iyi duruyor hellaflush.hatta ben motoru aldığım zaman yanlara yaptırmayı düşünüyorum.Gri renk zn de hellaflush olayı daha güzel duruyor gibi bence o yüzden kısmetse yaza doğru gri bi zn almak istiyrum![]()
istasyon tarafındayım ben yeniyeni yapılanmalar var ya oralardayım geçen yıl taşındık havsadan havsalıyım diyebilirim o yüzdenismim ulaş sen nerelerdensn ? sende de zn varmış faka bn çok göremedim siyah zn edirnede. merdivenle durağının orada bi gri zn vardı onu almaya bile niyetlenmiştim bi sıralar ama çok kötü haldeydi o yüzden vazgeçmiştim bi kısmet olamadı almak tam paa topluyorz motor bulamıyorz harcınıyo sonrada.şimdi istanbula geçtim üni için inş para biriktirip alcam bi zn öğrencilikte zor bin lira bile biriktirmek
![]()