Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
hocam ayıptır sorması ne kadara aldınız ve takdırdınız acaba çiftini
walla bana 150 tl yi buldu diyebilirm taktırması ile ama inanın ki değer
hocam ayıptır sorması ne kadara aldınız ve takdırdınız acaba çiftini
walla bana 150 tl yi buldu diyebilirm taktırması ile ama inanın ki değerşeddetle tavsiye ederim
michelin de aşağı yukarı öle oluodu zaten. ama metzeller takdırıcam sanırım bende hem daha güzel görünmekte hemde ne bileyim metzeller :mrgreen: bu arada siz nerden aldınız netten falan mı lastikleri? yada ankarada nerden alabilirim bilen varmı ?
Millet lastik değiştiriyor ya. Ben motorumu muayeneye hazırlıyorum. 5000 bakımı için servise bıraktım. Bosch bujim ve castrol 10-40 yağım koyulacak. Motor arka teker bilyası dağıtıyordu o değişecek. Yarın alıcam. Bakalım ufaklık nasıl olucak. Birde yıkasalar bari epeydir havalar soğuk yıkayamıyorum ufaklığı![]()
Benim motorun muayenesi önümüzdeki mayısta. 15bin'e dayandı motor. sen hiç kullanmadın mı motoru. bu arada alıcı çıkıyormu motora merak ettim.
Çıkıyor tabi. Ya geçenlerde vericektim onu. Majesty'le takasta. Kardeşim sağolsun bütün işi bozdu. Verme dedi. Ben binemem falan dedi. Vermedik. Hayırlısı önümüzdeki sezona kaldı sanırım. Yok hiç binmedim. Hep yattı. Akşamları biniyorum ben genelde ona. Cafe'ye falan giderken. İşte birkaç arkadaşla beraber turlamaya çıktığımız zamam alıyorum. Boydan sıkıntı var yoksa vermem. Bende 1.96 boy var. Arkamda biri olunca rahatsız oluyorum. Kullanamıyorum. Gidon bacaklarıma çarpıyor. O yüzden büyük birşey istiyordum yani. Piaggio tam bana göreydi ama olmadı kısmet değilmiş.
anladım hayırlısı olsun. benim boy 1,77. benim altımda motor ufak kalıyor diye dert ediyordum vazgeçtim artık.
lastik konusunda daha önce yazmıştım bir daha yazayım. ben michelin sm100 taktırmıştım 2 ay kadar önce. 120 lira takma ücreti ödemeden. metzelerde o civarda. 120 idi. iyice araştırın 50 yere sorun 20-30 lira fazladan para vermeyin. ikiside lastik konusunda bir numaradır. değiştirme konusundada tereddüt etmeyin derim. hemen değiştirin. çünkü bu dandik lastiklerle motoru bir kere bile yatırsanız grenaj zarar görür değiştirme masrafı ortalama 100-200 lirası tutar. yani bu alacağınız lastikler ile bir kere bile motoru yatırmaktan kurtarsanız kendini amorti etmiş olur. :cat:
size gelecek zararlardan hiç bahsetmiyorum.
Merhabalar arkadaşlar, ben de geçen hafta hayranı olduğum 125 zn yi ikinci el olarak aldım motor temizdi sıfır gibi ama 6200 kmdeydi 1500 tl verdim. piyasanın üstü sanırsam. Neyse daha acemi bir sürücü olarak yavaş yavaş alışmaktayım. Sizlerin yardımına bolca ihtiyacım olcak geçenlerde maslak-zeytinburnu e-5 üzerinden sorunsuz geldim. Yağmurda sürmeyi istememe rağmen tereddütlerim var lastikleri değiştirmem şart sanırsam. sava marka lastik demiş bir arkadaş işimizi görür mü? ayrıca yakıt tüketimi yaklaşık olarak nedir? ben fulledikten sonra 70 km yol gittim tekrar fullettim 12 lira yakmış çok geldi sanki. motoru ikinci el aldığımdan şuan nelerine dikkat etmem gerekir?????? E-5te yagmurlu havada 60-70 km hızda sorun çıkarmaz dimi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler....
Merhabalar arkadaşlar, ben de geçen hafta hayranı olduğum 125 zn yi ikinci el olarak aldım motor temizdi sıfır gibi ama 6200 kmdeydi 1500 tl verdim. piyasanın üstü sanırsam. Neyse daha acemi bir sürücü olarak yavaş yavaş alışmaktayım. Sizlerin yardımına bolca ihtiyacım olcak geçenlerde maslak-zeytinburnu e-5 üzerinden sorunsuz geldim. Yağmurda sürmeyi istememe rağmen tereddütlerim var lastikleri değiştirmem şart sanırsam. sava marka lastik demiş bir arkadaş işimizi görür mü? ayrıca yakıt tüketimi yaklaşık olarak nedir? ben fulledikten sonra 70 km yol gittim tekrar fullettim 12 lira yakmış çok geldi sanki. motoru ikinci el aldığımdan şuan nelerine dikkat etmem gerekir?????? E-5te yagmurlu havada 60-70 km hızda sorun çıkarmaz dimi? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler....
Ertanos çok teşekkürler tavsiyelerine uycam metzeler düşünüyorum lastik için. Birde servise uğramak gerek diyorsun pek anlamadığımdan sormustum eski sahibine 6000 bakımı yapıldı dedi. 8000e kadar idare eder seni demişti baktırmakta fayda var tabi. Yakıt konusundada ilk başlarda kampüs içinde kullandım biraz acaba daha acemiyim diye ben mi fazla harcattım diye düşünmüştüm. tekrardan teşekkürler.
Bendeki bu motor sevdası soğuktan öldürcek valla hiç durmuyorum Sirkeci taksim b.koy incirli z.burnu esenler valahi benzin dayanmıyoDostm foto çekmedim ama var bi kaçtane hemen ayarlıyorum
motorun götü nasıl kalkık onu gör bi foto vardı
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
http://c1110.hizliresim.com/11/10/15/9917.jpg
büyük halihttp://c1110.hizliresim.com/11/10/15/9917.jpg
http://b1110.hizliresim.com/11/10/15/9945.jpg
büyük halihttp://b1110.hizliresim.com/11/10/15/9945.jpg
ve alttaki linktekide ben ve eski zn ve znu mu birleştirdiğim bi foto isteyenler bakabilir.
http://c1110.hizliresim.com/11/10/15/9965.jpg
Bendeki bu motor sevdası soğuktan öldürcek valla hiç durmuyorum Sirkeci taksim b.koy incirli z.burnu esenler valahi benzin dayanmıyoDostm foto çekmedim ama var bi kaçtane hemen ayarlıyorum
motorun götü nasıl kalkık onu gör bi foto vardı
![]()
ÜÇ motorda gerçekten çok hoş duruyor. heleki böyle bakımlılarsa. sen motorda tecrübelisin lastiklerin limitlerini bilince sorun olmuyor. ben orjinal lastikleri 11-12bin km kullandım. kullanılır kullanılmaz diye bi şey yok. eski motorunda sisler var. onlar aküye çok yük bindiriyormu merak ettim. birde led bağlamışsın. yağmur yaşta problem yaratırmı. deforme olup iptal olurmu. dayanıklı bişeymi bunlar.