- Katılım
- 29 Eyl 2010
- Mesajlar
- 87
selam dostlar,
serkan, emme manifoltunda herhangi bir delik yada yırtılma yoktu benim gördüğüm kadarıyla.
içi zatren çelik boru. mümkün değil delinmesi, anca bağlantı yerlerinden belki hava alabilir.
şimdilik sorun yok iyi çalışıyor.
far olayına gelince.
arkadaşlar, simetrik ve h4 lü far yoktu. bu farlar bizim zn nin üzerindeki orjinal farlar gibi, camı ayrı yuvası ayrı şekilde değil.
tek parça,
yani ön cam kısınla, ampül yuvası birbirine fabrika cıkısı sabitlenmiş.
sorduğum satıcıda simetrik ve h4 yok dedi.
daha öncedende anlatıldığı gibi asimetrik desenli far camlarıda ışıgı cok fazla dağıttığı için hiç bir işe yaramıyor.
motorun şimdiki hali far düğmesini açınca uzun olarak farlar yanıyor.
tek fark sellektör yapamıyorum, ama eskiden yaptığımdada sadece psikolojik tatmin sağlıyordufarlar o kadar güçsüzdü ki benden başka kimsenin haberi olmuyuyordu zaten sellektör yaptığımdan
ben bütün fazları yani + uçları birleştirip bağlamıştım.
birazdan motorun başına gidip sadece tek fazla yeniden bağlayacağım.
gerçekten cok kullanışlı.
tavsiye ediyorum arkadaşlar hepinize.
dostum bu emme manifoltunun aşağı tarafı çelik orada bir problem yok zaten oradan yukarı doğru çıktığında büküm yerinde yada tam kelepçenin oralarda delinme oluşuyor zaten benim en son değiştirdiğimde komple kopmuştu boğazdan.motorunun çalışması normale dönmüştür artık di mi bir problemin var mı birde benim değiştirdiğim gibi benzin filtrenin şeffaf olmasını şiddetle tavsiye ederim çünki güvenmediğin bir benzinciye kaynamak için hakkın olur
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:09 ----------
linkide burada
BENZİN FİLTRESİ
http://www.resimupload.com/ds407198684_000_0283.html
Son düzenleme: