Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Dostum, harika duruyor gerçekten, maşallah, kazasız belasız inşallah...

siperliği soran arkadaşım zeytinburnunda mondial bayisi mert motor var oraya gidince gerçi benim motorda şimdi orda kırmızı zn sahibi gönderdi de onlar anlar beni :) ya 30 ya da 35 di unuttum orda bi güzel montaj ettir.

@tnr hocam maaşallah gerçekten çok güzel :) eksper gelmiş onaylamış kask ve dizlik hariç herşey değişecekmiş. 2 gündür otobüse biniyorum tiksindim arkadaş nerde motorum püfür püfür gidiyordum ben :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkeze iyi geceler...

Son günlerde sokakta hep As 125 T ve 125 Zn görmeye başladım :) gerçekten her gün bir tane görüyorum artık As 125 T'nin vişne çürüğü rengi var beyler gerçekten mükemmel duruyor motorda acayip hoşuma gitti bi tanede pembesini gördüm 30 40 yaşlarında bi abimiz kullanıyordu :) artık her gün görüyorum 125 T veya 125 Zn :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Merhabalar .. Ben de kendime çarşı pazar motoru olarak bir feddle düşünürken tesadüf 125zn gördüm. Fiyat uygun geldiği için hiç kaçırmadım. Yarın teslim alıcam bakalım nasıl birşey miş bu pıtırcık :)
Bu arada tnr arkadaşın ön sperliği nerden buluruz çok şık durmuş ilk iş ondan birtane almam gerekiyor malum havalar soğumaya başladı korunmak lazım...
Herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
7
siperliği soran arkadaşım zeytinburnunda mondial bayisi mert motor var oraya gidince gerçi benim motorda şimdi orda kırmızı zn sahibi gönderdi de onlar anlar beni :) ya 30 ya da 35 di unuttum orda bi güzel montaj ettir.

@tnr hocam maaşallah gerçekten çok güzel :) eksper gelmiş onaylamış kask ve dizlik hariç herşey değişecekmiş. 2 gündür otobüse biniyorum tiksindim arkadaş nerde motorum püfür püfür gidiyordum ben :(

Teşekkür ederim Elronds, hafta sonuna halletmeyi düşünüyorum.. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------

üstad önceki sayfaları bi kontrol edebilirsen var. bu konu çok konuşulmuştu çünkü. nerede ve kaça satıldığı falan. :cat:


teşekkürler ertanos..
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?

35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?

35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum

benim motor kaza yapmadan önce üzerindeki lastik unilliydi. su da kaymıyordu bazı kuryelerin de tercihiymiş. motorun orjinal lastiklerinden 10 kat daha iyiydi. bunu taktıktan sonra motor daha iyi yapışıyordu yere. ben tavsiye ederim
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?

35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum

Çiftimi 35TL.ymiş hocam yoksa teki mi? Teki 35TL.yse çifti 70 eder. Bu durumda Metzeller takmak daha mantıklı gibi duruyor. Sonuçta en iyisi Metzeller ve lastik ikide bir değiştirilen bişey değil ve motorla yeri birbirine bağlayan şey..:cat:
 
Katılım
8 Tem 2010
Mesajlar
7
Unilli lastik ile ilgili ufak bir bilgi;


Tayvan menşeli Unilli Lastikleri Özen Motor’un distribütörlüğü ile Türk kullanıcısıyla buluşuyor.


Sektörün öncü isimlerinden Özen Motor markalarına bir yenisini daha ekledi. 1978’den beri sektöre hizmet eden firma Shoei Revit TCX Dunlop ve daha pek çok markanın da Türkiye distribütörlüğünü yapıyor. Şimdi de Tayvan menşeli bir lastik markası olan Unilli lastiklerinin de Türkiye Distribütörü oldu.

Kimdir Unilli?
Acme Rubber Ind.Co.Ltd (Acme Lastik Sanayi Ltd.)’ye bağlı birlastik markası olan Unilli Motor Ltd. uzman bir lastik üreticisi. Tüm dünyada bilinen ve çeşitli ebatlarda ve türlerde lastik üreten firmanın genel merkezi Tayvan’da. Gelişmiş ekipmanları ve kalite yönetimiyle müşterilerine en iyi şekilde hizmet vermeyi amaçlamış bir firma.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 ----------

Arkadaslar arastırmalarım sonucu Unilli lastik pekte ucuz sayılmaz,
bu parayı verene kadar metzeller benim tercihim olur..
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
tek lastik fiyatı 35 hocam,

metzeler de az değilmiş, karar vermek zor.

Evet hocam 2 katı fark var iki markanın arasında nerdeyse. Ama Unili ile ilgili de kötü bir yorum görünmüyor, @elronds hocam kullanmış daha önceden olumlu yorum yapmış, sende okumuşsundur. Bence bu noktada biraz maddiyat işin içine giriyor. Unili' de iş görüyorsa değerlendirebilir aslında..
Ancak benim lastikte şahsi düşüncem üst sınıf bişey takmak, sonuçta bizim lastiklerimiz küçük lastik. Sulu zemin ve açılı dönüşlerde yatarken kayma problemini en çok yaratan lastik tipi, malum motorun üzerindeki lastiklerde resmen bisiklet lastiği gibi. Bu sorunları ve özellikle önümüzdeki kış günleri başımıza gelebilecek tehlikeleri en aza indirgemek, yere en sağlam uyumu ve yapışmayı sağlayabilmek için kaliteli yumuşak hamurdan imal edilen bir ürün takmak gerek diye düşünüyorum. Daha önce de dediğim gibi Lastik bu! Sonuçta her zaman ve sık aralıklarla değiştirilen bir şey değil ve önemli bir parça, malum şartlar ve durumlardan ötürü..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------

Bu arada @kerem182 hocam Unili' nin tekini 35TL.' ye iyi bulmuşsun. Lastix' te KDV dahil fiyatı 50.60TL.

Bir de dilersen şu sayfaya göz at. Anes Motor MT Üyelerine %10 indirim uyguluyormuş Metzeler ve Pirelli' lerde..
http://www.motosiklet.net/forum/ane...astiklerinde-mt-uyelerine-%10-indirim-19.html
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?

35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum


kerem her ne lastik taktırırsan taktır bence hepsi bizim şu an motorun üzerindekilerden iyidir diye tahmin ediyorum. iyi bir fiyat bulmuşsun. benim servistede var ve tekine takma dahil 60 lira fiyat çekmişti.

dün bende şöyle biraz daha araştırayım bakalım derken michelin buldum sm100
http://www.buzmotor.com/sc.html

ha birde bi şey daha belirteyim. iyi lastik takayım kesinlikle artık kaymaz gibi bi imaj oluşmasın kafanda. bizim lastikler yağmurda %80 kayıyorsa unili %30 michlen ve diğerleri daha az kayma riskine sahip. ama kesinlikle kaymaz diye bi şey yok. dikkatli olucaksın. :cat:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
ertanos 350/10 lastik fiyatı 55 lira görünüyor yolladığın listede , güncel fiyat bu mu?
unili 35 ken michelin 55 se düşünmeye bile değmez yani :)

bu arada bizim lastiklerde iç lastik var mı tubeless mi? bilen var mı?
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ertanos 350/10 lastik fiyatı 55 lira görünüyor yolladığın listede , güncel fiyat bu mu?
unili 35 ken michelin 55 se düşünmeye bile değmez yani :)

bu arada bizim lastiklerde iç lastik var mı tubeless mi? bilen var mı?

evet kerem aynen öyle 55 lira. yeride sana yakın sayılır. üst bostancıda. ayrıca biraz araştırdım hemen hemen bütün test sonuçlarında michelin 1 numara çıkmış. sonra pirelli var sl26 diye bi modeli oda uygun tabi 45-50 civarı bi şeydi. sonra metzeller ve dunlap. unili listeye bile girememiş.

honda activalardada duro diye bi marka kullanılıyor. oda unili gibi orta şeker bi şey.

olmazsa beraber taktırırız buluşup. belki fiyatta bi şeyler daha yaparlar. ne bileyim en azından bedavaya falan takarlar :cherry:


güncel olması lazım çünkü geçen sene alan biri tanesini 50 liradan aldığını yazmış bizim önceki sayfalarda. bayağıda övmüş.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
378
ertanos 350/10 lastik fiyatı 55 lira görünüyor yolladığın listede , güncel fiyat bu mu?
unili 35 ken michelin 55 se düşünmeye bile değmez yani :)

bu arada bizim lastiklerde iç lastik var mı tubeless mi? bilen var mı?

@kerem182 hocam bizim lastikler tubeless. İç lastik derdimiz yok yani. Bu arada @ertanos hocamın gönderdiği listeye bende göz attım 3,5-10 hakikaten 55TL. görünüyor. Bence gayet iyi fiyat:) ben Michelin 3,5-10 ları 70-75TL. diye biliyordum..
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
ben yarın gidip bilgi alıyorum o zaman hocam :)

tamam üstad. dediğim gibi beraber taktırırız. ben geceleri çalışıyorum. gündüzleri istirahat ediyorum ama gelirim senle taktırmaya. hem tanışmışta oluruz. yarın akşama iyi haberlerini bekliyorum. en azından taktırmaya ücret vermezsek o bile kardır. :cat:


hllmr hocam lastik bol heryerde var ama taktırmakta inan bi problem. anes motorda metzeller buldum 27 euro mt'ye özel fiyatı. takmak bedava. ama taaa istanbulun öbür ucunda takıyo sadece.

michelin'i gözüme kestirdim bakalım hayırlısı.


ha söylemeyi unuttum kerem evet hllmr hocamın dediği gibi bizim lastikler tube.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst