Dostum, harika duruyor gerçekten, maşallah, kazasız belasız inşallah...
Dostum, harika duruyor gerçekten, maşallah, kazasız belasız inşallah...
siperliği soran arkadaşım zeytinburnunda mondial bayisi mert motor var oraya gidince gerçi benim motorda şimdi orda kırmızı zn sahibi gönderdi de onlar anlar beniya 30 ya da 35 di unuttum orda bi güzel montaj ettir.
@tnr hocam maaşallah gerçekten çok güzeleksper gelmiş onaylamış kask ve dizlik hariç herşey değişecekmiş. 2 gündür otobüse biniyorum tiksindim arkadaş nerde motorum püfür püfür gidiyordum ben
![]()
üstad önceki sayfaları bi kontrol edebilirsen var. bu konu çok konuşulmuştu çünkü. nerede ve kaça satıldığı falan. :cat:
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?
35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?
35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum
tek lastik fiyatı 35 hocam,
metzeler de az değilmiş, karar vermek zor.
arkadaşlar selamlar,
lastik konusunda bana yardımcı olabilir misiniz?
unili diye ni marka konusunda bilgisi olan var mı?
35 lira fiyatı bugün sordum.
diğerlerinin yarı fiyatına nerdeyse. bilgisi olan varsa çok memnun olurum
ertanos 350/10 lastik fiyatı 55 lira görünüyor yolladığın listede , güncel fiyat bu mu?
unili 35 ken michelin 55 se düşünmeye bile değmez yani
bu arada bizim lastiklerde iç lastik var mı tubeless mi? bilen var mı?
ertanos 350/10 lastik fiyatı 55 lira görünüyor yolladığın listede , güncel fiyat bu mu?
unili 35 ken michelin 55 se düşünmeye bile değmez yani
bu arada bizim lastiklerde iç lastik var mı tubeless mi? bilen var mı?
ben yarın gidip bilgi alıyorum o zaman hocam![]()