Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
31
Ben denemiştim bu olayı: Halojen ampuller normal ampule göre daha fazla ısındığı için, far camını deforme ediyor. Orjinalinden şaşma.
Renault-12 farı olayını araştırıp uygulamanı tavsiye ederim ama, zamanında uygulayan arkadaşlarımız olumlu sonuç almıştı.

Evet ısınma yapabiliyormuş halojenler, fakat onlarında görüntüsü daha iyi oluyor sanırım. En kötü Renault-12 farını denerim o zaman ama aklım halojende de değil hani gerçi biraz tuzlu fiyatları ama... :)
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
arkadaşlar bende fardan şikayetciydim yüksek wattlı takmayın aküye zarar verir dediler far ayarını biraz yukarı kaldırdım sorun halloldu birde arka ğlaka cok allanıyor du onu da sabitledik babamla cok süper oldu resimleri birazdan cekip size yolluyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 PM ----------


 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar bende fardan şikayetciydim yüksek wattlı takmayın aküye zarar verir dediler far ayarını biraz yukarı kaldırdım sorun halloldu birde arka ğlaka cok allanıyor du onu da sabitledik babamla cok süper oldu resimleri birazdan cekip size yolluyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 PM ----------



evet maalesef arka plakalık çok dandik.bir kere yolda düşmüştü benim plaka.25-30km elde götürdüm.sonra yeni plakalık takdırdım birde sabitledim 10 numara olmuş.
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
Merhaba Herkeze ,
Bende dün 2,5 senedir canavar gibi olan ön frenimim fren kutu camının patlaması üzerine (siikonla kapladım fren sıvısını gördüğümüz yeri ) fren sıvısını değiştirdim serviste ve tabiyki havasının alınması ,ayrıca arka fren balatasıda değiştirildi ilk defa ...tamamen bitmiş balata yinede iyi çalışıyordu :) ..en son 16500'de değiştirdiğim debriyaj sistemi ,bakalım ne kadar gidicek ..Ayrıca debriyajını yenileyen varmı fiyatları yazabilirmisiniz ,bazı servisler sanırım debriyaj değişimide kayışıda değiştiriyor..
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Arkadaşlar sorunlarımızı konuşup çözüm aramamız için 26.temmuz.2009 Pzar günü saat.18.00 de sahilyolu Kartal Migros önünde buluşacağız. Lütfen geliniz.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Merhaba Herkeze ,
Bende dün 2,5 senedir canavar gibi olan ön frenimim fren kutu camının patlaması üzerine (siikonla kapladım fren sıvısını gördüğümüz yeri ) fren sıvısını değiştirdim serviste ve tabiyki havasının alınması ,ayrıca arka fren balatasıda değiştirildi ilk defa ...tamamen bitmiş balata yinede iyi çalışıyordu :) ..en son 16500'de değiştirdiğim debriyaj sistemi ,bakalım ne kadar gidicek ..Ayrıca debriyajını yenileyen varmı fiyatları yazabilirmisiniz ,bazı servisler sanırım debriyaj değişimide kayışıda değiştiriyor..

hocam motorunun resmini koyabilirmisin çok güzel duruyor
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
teşekkürler :) ayrıca yeni motorun hayırlı olsun güle güle kullan ,bende ilk başta kırmızı istemiştim fakat bayinin elinde yoktu ,bizede siyah kısmet oldu ,fakat güzel zevkli bir motor ,ve sağlam tekrar hayırlı olsun .Evet ehliyetini mutlaka al ,olmazsa olmaz ,ben motor almadan 2 sene önce almıştım a2 ehliyetimi ..mutlu keyifli sürüşler diliyorum
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
teşekkürler :) ayrıca yeni motorun hayırlı olsun güle güle kullan ,bende ilk başta kırmızı istemiştim fakat bayinin elinde yoktu ,bizede siyah kısmet oldu ,fakat güzel zevkli bir motor ,ve sağlam tekrar hayırlı olsun .Evet ehliyetini mutlaka al ,olmazsa olmaz ,ben motor almadan 2 sene önce almıştım a2 ehliyetimi ..mutlu keyifli sürüşler diliyorum

güzel temennilerin için çok teşekkür ederim. sende istanbuldasın bende istanbuldayım trafikten cok cekniyorum, hani bu motora tam güvenesim gelmiyor, almadan önce bircok forumu okudum herkes bişeyler diyor yok çin yok fren felan tutmuor, bende kapadım gözümü aldım, eşim benden cok begeniyor, her gun bi 10 dk çalıştırıyorum, birde heves var tabii, bişey sorcam mesela e5 de veya temde motorla giderken hangi şeridi kullanıyorsun, ilerde sağa donuşlerde düz devam etmek için araçlar nasıl rahatsız etmeden sağa dönüş yapıyorlar siz nasıl şeritte kalıyorsunuz , birde eşim ve ben toplam 110 kgyuz. Trafikde artcı ile çok tehlike veya zorluk cekiyormusunuz, sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim en azından bu yazıyı okuyan arkadaşlara da bir faydası olabilir. Çok teşekkür ederim
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çevreyolu gibi yollarda genelde en sağ şerit daha güvenlidir çünkü, bu şeritte seyreden araçlar nispeten daha yavaştır. Sağa dönüş olan yol ayrımlarına gelmeden önce mutlaka öncesinde bir sol şeride geçilmeli, aksi takdirde sapağa girmek için son anda en sol şeritten en sağa fırlayan hayvanlar yüzünden büyük tehlikeler yaşayabilirsiniz.
Bunun haricinde kilonuz zorluk yaratacak bir kilo değil, şehir içi trafikte hiçbir şekilde zorlanacağınızı sanmıyorum. Tabiiki artçı ile motora iyice hakim olmak gerekiyor çünkü, dengeyi oldukça etkiliyor bu motorda artçı ile kullanım.
 
Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
2
ya lakalarda arka çamurluk ya da plakalıkdan ses geliyo, her zaman da yapmıyo bazen yapıyo kıl oldum:pr:
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
37
Çevreyolu gibi yollarda genelde en sağ şerit daha güvenlidir çünkü, bu şeritte seyreden araçlar nispeten daha yavaştır. Sağa dönüş olan yol ayrımlarına gelmeden önce mutlaka öncesinde bir sol şeride geçilmeli, aksi takdirde sapağa girmek için son anda en sol şeritten en sağa fırlayan hayvanlar yüzünden büyük tehlikeler yaşayabilirsiniz.
Bunun haricinde kilonuz zorluk yaratacak bir kilo değil, şehir içi trafikte hiçbir şekilde zorlanacağınızı sanmıyorum. Tabiiki artçı ile motora iyice hakim olmak gerekiyor çünkü, dengeyi oldukça etkiliyor bu motorda artçı ile kullanım.

kesinlikle katılıyorum dreamdark, sağ şerit genellikle bizim için en uygun olanı ,arkadan gelen arabalrın agresif bir şekilde aynadan yaklaşmasına sağ şeritte daha az rastlıyoruz .. E5'te özellikle tercihim hep sağ şerittir :) sanki 5 yıldızlı otel gibi :) Birde sağ şeritten giderken yolda açıksa arkadan damperli kocaman bir kampyon yada tır geliverir ,o zaman dahada doğuya emniyet şeridine doğru kayıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 PM ----------

ya lakalarda arka çamurluk ya da plakalıkdan ses geliyo, her zaman da yapmıyo bazen yapıyo kıl oldum:pr:

merhaba ,çamurluğun eksozla birleşen vidalar gevşerse( 2 ayrı somun var) ,bir şıngırtı tarzı ses gelicektir ,yada çamurlupun hava filtresinin altındaki bağantısı gevşerse ( 1 somun var),gevşeyen samun titreşimde çınçın şeklinde ses yapıcaktır ,hatta sen sıktıkça onlar yine gevşemeye devam ederler, taki gerçekten sıkışana kadar ..plaka çalışma esnasında arkadaki parlak tanpona vuruyorsa oda ses yapıyor ,fakat beni en çok kızdıran çamurluğun vidalarıydı :)Sabırım bunlar sese sebep verebiliyor olabilir ...Bu arada fren yağı kutusunun camı patlamıştı demştim ,oradan dökülen sıvılar ,far'on off'' butonun gaz telinin, marşın oldupu kutunun içine girdi,tabi plastiği deforme etti ve vidaların birisinin kırıldığını farkettim pazar günü.. ,daha doğrusu vidayı tutan içetiki plastikler ,açarken diğeride deforme olduğundan oda kırıldı .....Tek yöntem servise gidip değiştirmekti ,bende tesisatçıların kullandığı parlak bilezklerden(kelepçe) alarak tutturdum gayet güzel oldu :) ayrıca malasef bu hidrolik sıvısı fren koluna aktığı için parlak boayı eritip kaldırmış ....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
güzel temennilerin için çok teşekkür ederim. sende istanbuldasın bende istanbuldayım trafikten cok cekniyorum, hani bu motora tam güvenesim gelmiyor, almadan önce bircok forumu okudum herkes bişeyler diyor yok çin yok fren felan tutmuor, bende kapadım gözümü aldım, eşim benden cok begeniyor, her gun bi 10 dk çalıştırıyorum, birde heves var tabii, bişey sorcam mesela e5 de veya temde motorla giderken hangi şeridi kullanıyorsun, ilerde sağa donuşlerde düz devam etmek için araçlar nasıl rahatsız etmeden sağa dönüş yapıyorlar siz nasıl şeritte kalıyorsunuz , birde eşim ve ben toplam 110 kgyuz. Trafikde artcı ile çok tehlike veya zorluk cekiyormusunuz, sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim en azından bu yazıyı okuyan arkadaşlara da bir faydası olabilir. Çok teşekkür ederim


Valla ben 125ZN kullanırken ağırlıktan dolayı bi problem aşamadım , ben tek başıma 100 kiloyum , dimi dreamdark :) geride kaldıkmı hiç ? Eşimle 150 kg geçiyoduk , bide kıyafetler kasklar, arka çantada ıvırzıvır onları eklemiyorum bile.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
arkadaşlar birisi motorla resim çekerken koltugun altındaki depoyuda çekebilir mi?
büyüklüğünü merak ediyorum
kask sıgıyor mu?
yada aletler

zn 125 almayı düşünüyorum araştırmak gerek değil mi ama :D
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
kask girmiyor arkadaşım malesef çok kücük aylığı alınca bende 75 TL ye arkasına büyük deri bavul bagajlardan alıcam. Ferrari Kornamıda Taktım Süper Oldu :)) 24 MB boyutu olduğu için sorun yaratiyor youtubye de koyamadım bir türlü
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81
Arkadaşlar 125 zn kullanıcısıyım motorun rodaj zamanı kaç kilomet oldunu söylermisiniz ? Birde kayış kaç kilometrede değiştiriliyor]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:53 PM ----------

Bursadan 125 zn kullanıcıları warmı arkadaşlar
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst