Çevreyolu gibi yollarda genelde en sağ şerit daha güvenlidir çünkü, bu şeritte seyreden araçlar nispeten daha yavaştır. Sağa dönüş olan yol ayrımlarına gelmeden önce mutlaka öncesinde bir sol şeride geçilmeli, aksi takdirde sapağa girmek için son anda en sol şeritten en sağa fırlayan hayvanlar yüzünden büyük tehlikeler yaşayabilirsiniz.
Bunun haricinde kilonuz zorluk yaratacak bir kilo değil, şehir içi trafikte hiçbir şekilde zorlanacağınızı sanmıyorum. Tabiiki artçı ile motora iyice hakim olmak gerekiyor çünkü, dengeyi oldukça etkiliyor bu motorda artçı ile kullanım.
kesinlikle katılıyorum dreamdark, sağ şerit genellikle bizim için en uygun olanı ,arkadan gelen arabalrın agresif bir şekilde aynadan yaklaşmasına sağ şeritte daha az rastlıyoruz .. E5'te özellikle tercihim hep sağ şerittir

sanki 5 yıldızlı otel gibi

Birde sağ şeritten giderken yolda açıksa arkadan damperli kocaman bir kampyon yada tır geliverir ,o zaman dahada doğuya emniyet şeridine doğru kayıyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 PM ----------
ya lakalarda arka çamurluk ya da plakalıkdan ses geliyo, her zaman da yapmıyo bazen yapıyo kıl oldum

r:
merhaba ,çamurluğun eksozla birleşen vidalar gevşerse( 2 ayrı somun var) ,bir şıngırtı tarzı ses gelicektir ,yada çamurlupun hava filtresinin altındaki bağantısı gevşerse ( 1 somun var),gevşeyen samun titreşimde çınçın şeklinde ses yapıcaktır ,hatta sen sıktıkça onlar yine gevşemeye devam ederler, taki gerçekten sıkışana kadar ..plaka çalışma esnasında arkadaki parlak tanpona vuruyorsa oda ses yapıyor ,fakat beni en çok kızdıran çamurluğun vidalarıydı

Sabırım bunlar sese sebep verebiliyor olabilir ...Bu arada fren yağı kutusunun camı patlamıştı demştim ,oradan dökülen sıvılar ,far'on off'' butonun gaz telinin, marşın oldupu kutunun içine girdi,tabi plastiği deforme etti ve vidaların birisinin kırıldığını farkettim pazar günü.. ,daha doğrusu vidayı tutan içetiki plastikler ,açarken diğeride deforme olduğundan oda kırıldı .....Tek yöntem servise gidip değiştirmekti ,bende tesisatçıların kullandığı parlak bilezklerden(kelepçe) alarak tutturdum gayet güzel oldu

ayrıca malasef bu hidrolik sıvısı fren koluna aktığı için parlak boayı eritip kaldırmış ....