- Katılım
- 18 Haz 2009
- Mesajlar
- 159
arkadaşlar bu gün satıcı bi bayi ile görüştüm ruhsat + plaka onlara ait herseyi ile onlar ilgilenicek 1700 TL 500 TL Peşin kalanı 12 ay senet ile
arkadaşlar bu gün satıcı bi bayi ile görüştüm ruhsat + plaka onlara ait herseyi ile onlar ilgilenicek 1700 TL 500 TL Peşin kalanı 12 ay senet ile
bayi nerde acabaa?
heryer senetle taksit yapm?yor, bulursam ben de almay? dü?ünüyorum
arkadaşlar hayırlı olsun benimkide salı geliyor siyah kalmadiği için kırmızı aldım
Hocam bayi izmir karsiyaka serinkuyu da ama senet yapmasi icin daha once alisverisinin olmasi gerekiyor yoksa herkeze senet yapmiyorlar sali gunu geliyor kirmizi 125 zn ferrari korna ve ferrari amblemi aldim ilk isim onlari taktirmak olucak
ne zor oluyor ufacik ekrandan yazi yazmasi genelde disarida oldugum icin blackberryden takip ediyorum forumu
Kırmızı Çok tatlı duruyo ama benmkide çarşamba geliyor:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 PM ----------
hocam ferrari kornası kaça mal oldu
Arka balatalar 3700 km de bıter mı...servıse goturdum bıtmıs dedıler arkadaslar.. 30 tl balata ımıs.. bıde on fren hava yapmıs guya...olabılıyormu ole ..
arka balata sirkecide 7 tl.taktırmaya da 10 lira verirsin.sen bakma ahlaksız servislere.
Tesekkurler.
sırkecıde nerde var servıs bakım yapan . tam bılmıorum orda motor satıcıları var , tamırcı hıc gormedım..
tamırcı dedı kArdes baktı ole dedıı belkıde bızı yedıı para almak ıcın balata bıtmıs dedı..anladınn kardes
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:56 PM ----------
7 8 ay kullanılmayınca fren kolu yumusamıs tutmuodu.... telı sıktrdım vıdasını sımdı tutuoda adam balata bıtmıs dedı...
bence fiyat güzel motor da harika tam istediğim gibi klasik tipli fakat ben bu servis işinden korkuyorum ne olursa olsun her şeyi garanti dışı yapıyolar bu garanti ne işe yarıyorsa... :queen: