Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
arkadaşlar bu gün satıcı bi bayi ile görüştüm ruhsat + plaka onlara ait herseyi ile onlar ilgilenicek 1700 TL 500 TL Peşin kalanı 12 ay senet ile
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
bayi nerde acabaa?

heryer senetle taksit yapm?yor, bulursam ben de almay? dü?ünüyorum

sali gunu geliyor kirmizi 125 zn ferrari korna ve ferrari amblemi aldim ilk isim onlari taktirmak olucak

ne zor oluyor ufacik ekrandan yazi yazmasi genelde disarida oldugum icin blackberryden takip ediyorum forumu
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Arka balatalar 3700 km de bıter mı...servıse goturdum bıtmıs dedıler arkadaslar.. 30 tl balata ımıs.. bıde on fren hava yapmıs guya...olabılıyormu ole ..
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
3
slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım..motorumu dün aldım henüz plakası bile takılmadı..çok fazla motorum konusunda bilgim yok ne gibi şeylere dikkat etmem lazım ve benzin olarak ne kullanmalıyım.Teşekkürler..
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
Arkadaslar Hepınıze cok selamlar.
Gecen sene uye olmustum sıteye cok bocaladım zn almak ıcın ama kısmet olmadı.sımdı nısanım var 5 temmuzda kısmetse ve hemen 2 ncı gun alıyorum zn ı(kırmızı).onerılerınız varmı yada ılk aldıgımda yapmam gereken nedır nelere dıkkat etmelıyım.
Sımdıden sızlere cok tsr ederım ıcım kıpır kıpır oldu son yorumları okuyunca.
bu arada zen sıtesı vardı kapanmıs :(( uzuldum acıkcası.

Saygılar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------

bırde bır sorum daha olacak sızlere Bursada Bakımdan Anlayan usta varsa bılgılendırırmısınız.

tskler.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
arkadaşlar hayırlı olsun benimkide salı geliyor siyah kalmadiği için kırmızı aldım

Kırmızı Çok tatlı duruyo ama benmkide çarşamba geliyor:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 PM ----------

Hocam bayi izmir karsiyaka serinkuyu da ama senet yapmasi icin daha once alisverisinin olmasi gerekiyor yoksa herkeze senet yapmiyorlar sali gunu geliyor kirmizi 125 zn ferrari korna ve ferrari amblemi aldim ilk isim onlari taktirmak olucak

ne zor oluyor ufacik ekrandan yazi yazmasi genelde disarida oldugum icin blackberryden takip ediyorum forumu

hocam ferrari kornası kaça mal oldu
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
Kırmızı Çok tatlı duruyo ama benmkide çarşamba geliyor:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 PM ----------



hocam ferrari kornası kaça mal oldu

buradan bakabilirsiniz

http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?Categoryid=262169&Productid=otm311129
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
tamırcı dedı kArdes baktı ole dedıı belkıde bızı yedıı para almak ıcın balata bıtmıs dedı..anladınn kardes

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:56 PM ----------

7 8 ay kullanılmayınca fren kolu yumusamıs tutmuodu.... telı sıktrdım vıdasını sımdı tutuoda adam balata bıtmıs dedı...
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
tamırcı dedı kArdes baktı ole dedıı belkıde bızı yedıı para almak ıcın balata bıtmıs dedı..anladınn kardes

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:56 PM ----------

7 8 ay kullanılmayınca fren kolu yumusamıs tutmuodu.... telı sıktrdım vıdasını sımdı tutuoda adam balata bıtmıs dedı...

kolpa kardeş sen arkadaki ayar çubuğuna bak o çzgi sana gösterir balkatının durumunu
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
16
İşteee Sonunda

Bugun Teslım aldım motorumu kırmzızı renkte cok mutluyum sızlerle paylasmak ıstedım.:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
2
bence fiyat güzel motor da harika tam istediğim gibi klasik tipli fakat ben bu servis işinden korkuyorum ne olursa olsun her şeyi garanti dışı yapıyolar bu garanti ne işe yarıyorsa... :queen:

bi halta yaramıyo bende 150 kn var yagını dahi servise degiştirmedinmi motorun garantisi pert oluyo garanti süresi içinde servisten ayrılma tabi servisin adam gibi adamsa:pr::pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:16 PM ----------

alırsanız direksiyona acaip bir sallantı veriyor sanki vibratör kullanıyosunuz fabrika diyoki ön dişliyi bir boy büyült o zaman fabrika niye büyültmüyo aldıgıma pişmanım mondiali kınıyorum
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
28
evet millet motorumu bugun aldım bende oldukça seri ve yolda çılgın gidiyor arkımla vatan cadesinde 100 gördük iki kşi şu an için süper b alet onu dieblrim size bakalım ilerde nereler olucak
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
hocam güle güle kullan istediğim renk gelmemiş bnm hala bekliyorum yarın gelicek dediler gelir insallah! herkez cok seri olduğunu söylüyor bu makineye Deli Fişek Koyacam Adına :D :D
 
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar bi çok kişi bu motor hakkında olumlu olumsuz sözler söyler önemli olan sizin bunu kullanırken zevk alıp almayacağınızdır o kadar aşırı bir fiyatı olan ürün değil neticede üstünde zevk alıyorsan boşverin milletin yaramaz demesine bende alıcam ama rengine karar veremedim daha :) gri ve siyah çok klasik sarı ve kırmızı çok iddalı mavi çok sıradan :D bi karar versem alıcam hemen
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Beyler bu aletler denildiği kadar kof motorlarmı yani 2-3 aya kalmadan dökülüyrlarmı yoksa iyi baıldığında 2 sene fln iyi iş yapar mı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst