Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
Selam Arkadaşlar,

Pratik sınavına vitesli motorla girme zorunluluğu çıktı diye birşey duydum acaba doğrumu?

bilgisi olan varsa yazsın lütfen.
teşekkürler

öyle bir söylenti duydum bende doğru mu bilmiyorum fakat verirlerse de vitesli kullanırım sonuçta kendi motorumuz olmayacak 2-3 dk kullanacağız işimiz bitecek.
o kadar da kasmaya gerek yok bence.
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
10
Arkadaslar herkese selam...
Yaw bu 125 zn lerin geyik değil de bilgi paylaşım forumu varmı?
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Selam Arkadaşlar,

Pratik sınavına vitesli motorla girme zorunluluğu çıktı diye birşey duydum acaba doğrumu?

bilgisi olan varsa yazsın lütfen.
teşekkürler

Öyle birşey yok ama konuyu netleştirmen için Gelişim Sürücü Kursu nikli
arkadaşımız ibrahime konu ile ilgili tüm sorularını sorabilirsin


Arkadaslar herkese selam...
Yaw bu 125 zn lerin geyik değil de bilgi paylaşım forumu varmı?

Her ormanda bir iki geyik olazsa olmaz ama sen problemeni söylemezsen geyiklerle takılmak zorunda kalırsın:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
3
Sevgili arkadaşar siteyi fazla takip edemiyor olsam da ben de 2 seneyi aşkın bir zamandır bu motoru kullanıyorum. 11 000 kilometreyi geçti. Eğer Eskişehir'den foruma katılan ZN ya da başka markaların bu modelinden kullanan arkadaşlar varsa gelin bir ara toplanalım derim. Herkese keifli sürüşler.
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
2
selam

selam arkadaslar yarın sabahtan itibaren bende 125zn kullanıcısı olarak aranıza katılıyorum bu arada feyizoglu ticarete hoşgörü ve samimitinden ötürü tesekkür ederim kadir boyacı:queen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
91
Beyler bu 125 zn ler çok sorun cıakrtıolrmı yani bu motorların en büyük sıkıntıları nelerdir ?
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
yeni katılan ark.lar selam...

motoru serwise belirtilen km. de sokarsanız sorun yokh...hem de hiç ! 12.000 km.deyim...TIK YOKH !!!
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
hoşqeldin kardeşim...pazar kahwaltı yapıcas...qelirsen bomba olur (:) motor n alemde bakabildin mi (:)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
3
lastik değişimi

arkadaşlar aldığımdan beri lastik değiştirmedim marka önerisi olan var mı?
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
2
selam arkadaslar bu 125 zn yakıt tüketimi nekadar bilgisi olan varmı kilometrede ne yakıyo lütfen onemli
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
slm Beyler!!!!
daha motoru cıkaramadım bende!!!
Grajda kedılerın otelı olmus benım alet zaten...ıyı bır temızlık lazım...
Bakımlarınıda yaptırcazz cok ıs var yaaa...bıde bakalım calısacak mı 6 aydır yerınden oynamadı !!! Askerlık bıttı calısmasada olur artık !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst