Selam Arkadaşlar,
Pratik sınavına vitesli motorla girme zorunluluğu çıktı diye birşey duydum acaba doğrumu?
bilgisi olan varsa yazsın lütfen.
teşekkürler
öyle bir söylenti duydum bende doğru mu bilmiyorum fakat verirlerse de vitesli kullanırım sonuçta kendi motorumuz olmayacak 2-3 dk kullanacağız işimiz bitecek.
o kadar da kasmaya gerek yok bence.