Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
tam yer söyleyip seni yanıltmak istemiyorum ama kadıköy kızıltoprak özellikle sirkeciye gitsen %100 bulursun :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
sirkeci feribotunun karşısında üst geçit var o aradan girince çoğu motosikletci orda zaten sorsan direk bulursun
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
sağol birader teşekkür ederim.Birde motorla 70-80 ve daha fazlası giderken gaz kesince pat pat diye egzosdan ses geliyor bu normalmi.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
sağol birader teşekkür ederim.Birde motorla 70-80 ve daha fazlası giderken gaz kesince pat pat diye egzosdan ses geliyor bu normalmi.

kardeşim o normaldir gaz kolunu çekersın sona kadar sonra anıden bırakırsın patt dıye ses çıkar bunun neden karburatörde benzın kalması korkulacak bırşey yok
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
ya ben bir iki kişiye sordum tam anlatamadılar çok teşekkür ederim.Bilelim yani motor kullanıyoruz bilgimiz olsun.

birde peki bunu çok sık yapmak zararlımı?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
ya ben bir iki kişiye sordum tam anlatamadılar çok teşekkür ederim.Bilelim yani motor kullanıyoruz bilgimiz olsun.

birde peki bunu çok sık yapmak zararlımı?

Herhangi bır zararı pek olmaz da yapmamaya caıs tabi.. karbırotrde hava sıkısması sonucu ses yapıo..
gazı yavas yavas bırakmaya bak.. anıden gaz cekıslerden sakın..
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
selam arkadaşlar motorumu alalı 1 hafta oldu.Aldığımdan bu yana 2 kez binebildim.Sorunum şudur ,servise gitmeden size bir danısayım dedim.sabahları motoru çalıstırmak için 15 dk fln uğrasıyorum ilk marş'ta almıyor ateslemeyi alsada motor 10-15 sn çalısıp stop ediyor sonra yine mars almıyor.Ayakla çalıstırmayı deniyorum aynı sonuç.Bu şekil 10 -15 dk uğrastıktan sonra mars' ı bir sekilde aldırıyorum ve gaz verip kesiyorum istemedende olsa:( bu sekilde motoru biraz ısıttıktan sonra sorun ortadan kalkıyor.sizce ne olabilir.
Not:motor sadece soğukken bunu yapıyor motor sıcakken bu sorunların hiç birisi yok.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
Kardeş bende böyle bir sorun yok ama motorunu marş kapalı iken elinle 10-15 metre sür yani arka teker dönsün ondan sonra marşa bas belki düzelir.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
54
valla başka birşey diyemiyorum zaten dediğim şeklide forumda duymuştum çalıştırırken gaz veriyormusun? Yardımcı olmadağım için kusura bakma.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
Arkadaşlar bu gün motorumla düz yolda tam gaz 85 km hızla gidebildim bazı arkadaşlar 110 falan yazmışlar bunu düz yoldamı yapiosunuz yoksa yokuş aşağımı şimdiden cvp lar için tşk.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
selam arkadaşlar motorumu alalı 1 hafta oldu.Aldığımdan bu yana 2 kez binebildim.Sorunum şudur ,servise gitmeden size bir danısayım dedim.sabahları motoru çalıstırmak için 15 dk fln uğrasıyorum ilk marş'ta almıyor ateslemeyi alsada motor 10-15 sn çalısıp stop ediyor sonra yine mars almıyor.Ayakla çalıstırmayı deniyorum aynı sonuç.Bu şekil 10 -15 dk uğrastıktan sonra mars' ı bir sekilde aldırıyorum ve gaz verip kesiyorum istemedende olsa:( bu sekilde motoru biraz ısıttıktan sonra sorun ortadan kalkıyor.sizce ne olabilir.
Not:motor sadece soğukken bunu yapıyor motor sıcakken bu sorunların hiç birisi yok.

başlarda bende öle bi sorunla karşılaşmıştım, marşa basarken gaz elciğini çok az çevir, mutlaka faydası olcakatır. çalıştırdıktn sonrada gaz ver bi 3-5 sn. sonra kendini toparlar zaten. ama çalıştıktan sonraki stop etme durumu çoğu kişide olmuştur ilk başlarda takma kafana
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
9
arkadaşımm kullandığın benzine de bağlı olablir 250cc ve altı motorlarda 95 oktan benzin kullanmmak gereklidir....
ayrıca sabahları çoğu motor öyle yapar çalıştır şöyle 3-5 saniye gaza çok bass sonra kendini toparlarr :cat:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
başlarda bende öle bi sorunla karşılaşmıştım, marşa basarken gaz elciğini çok az çevir, mutlaka faydası olcakatır. çalıştırdıktn sonrada gaz ver bi 3-5 sn. sonra kendini toparlar zaten. ama çalıştıktan sonraki stop etme durumu çoğu kişide olmuştur ilk başlarda takma kafana

Birazdan dediğin gibi deneyeceğim.

erkutorkal;

Aldığımdan bu yana aynı benzin istasyonu'nu kullanıyorum (BP 95 kursunsuz)

Aksama doğru servise gideceğim sonuçları bildiririm ilginiz için çok teşekkürler:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst