Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
mrb arkadaşlar motoru ilk çaliştirdiğimda motor ısınana kadar gaz vermezsem motor istop ediyor servis zamanla geçicek dedi 900 km metre oldu ne zaman geçer yada bi sorunmu war herkese teşekkürler

Motorunu el marşı ile çalıştırdık dan sonra gaz verme kendi halinde çalışması lazım
rolantide bir süre çalışsın eğer marş yaptıktan sonra gazı kesiyor ise rolantiyi biraz
yükselt düzelmesi lazım başka bir problemi yoktur merak etme.Bir de yolda seyir
halinde giderken gazı arada bir bırak tekrar gaz ver motor boğulma yapmasın yoksa stop edebiliyor.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
Motorunu el marşı ile çalıştırdık dan sonra gaz verme kendi halinde çalışması lazım
rolantide bir süre çalışsın eğer marş yaptıktan sonra gazı kesiyor ise rolantiyi biraz
yükselt düzelmesi lazım başka bir problemi yoktur merak etme.Bir de yolda seyir
halinde giderken gazı arada bir bırak tekrar gaz ver motor boğulma yapmasın yoksa stop edebiliyor.

teşekkürler herkse bide şöle bi sorunum daha war arkadaşlar daha öncede yazmiştim eksoz gri parlak yere sürtüyor 2 kişi binice yada çukurdan falan geçince, amartisörde bi problemmi wardir yada amartisör yada eksozun bi ayari warmi, eksoz bana sanki biraz yukari gibi duruyo geldi ağırlik yokken
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
merhaba arkadaslar. ben 750km kankamdan 1000ytl ye acil satılık mondi aldım. 4-5 gun icerisinde 1000 ettim =) aldıgımda daha yeni servisten cıkmıs yagı filan deismis. walla 1000 yapana kadar 50-60 km yi gecmedim rodajı nezaman biter kitapcık 50 ile git diyo hala. yaa basmak istiyorum artık =) birde bisey sorucam ben gaz verdigimde sanki motordan birkac saniye aralıklarla titreme oluyo. vıızzzz-hıımmmm-vııızzzzz-hıımmmm gibi gazı azaltınca hepten vibrasyon oluyo compresor yapıyo normal mi? bide simdi 1000 ledi servise gotursemmi? bide difransiyel yagı varmıs. bujiyi deistireyiimi ne alıyım?
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
teşekkürler herkse bide şöle bi sorunum daha war arkadaşlar daha öncede yazmiştim eksoz gri parlak yere sürtüyor 2 kişi binice yada çukurdan falan geçince, amartisörde bi problemmi wardir yada amartisör yada eksozun bi ayari warmi, eksoz bana sanki biraz yukari gibi duruyo geldi ağırlik yokken
Arkadsım sımdı zen lerın yuzde 60 ınde bu sorun var 2 kısı bınınce cukurlarda flan lastık camurluga deyebılıo amartisor yetmıo.. ama eksozun degmemesı gerek ..eksoz u tutan 2 yada 3 vida var benımkıler dusmustu kendı vıdamla vıdaladım..ona bır bak..

merhaba arkadaslar. ben 750km kankamdan 1000ytl ye acil satılık mondi aldım. 4-5 gun icerisinde 1000 ettim =) aldıgımda daha yeni servisten cıkmıs yagı filan deismis. walla 1000 yapana kadar 50-60 km yi gecmedim rodajı nezaman biter kitapcık 50 ile git diyo hala. yaa basmak istiyorum artık =) birde bisey sorucam ben gaz verdigimde sanki motordan birkac saniye aralıklarla titreme oluyo. vıızzzz-hıımmmm-vııızzzzz-hıımmmm gibi gazı azaltınca hepten vibrasyon oluyo compresor yapıyo normal mi? bide simdi 1000 ledi servise gotursemmi? bide difransiyel yagı varmıs. bujiyi deistireyiimi ne alıyım?
Hosgeldın sende.. oncelıkle hayırlı olsun gusel fıyata almısın.. ılk servıse sokmusun işte bıdakı servısı 1000 km sora yap...rodajı tamam dır bas gıtsın..ilk servıste yagı bujı degıstı ıse tamm.. bıdakı servıste yag buji hava filitresınıde temızlet... bu otomatık vıtes gazı bırden bırakırsan dogal olarak devri duser ve en son noktakı gazı bıraktıgın hıza anıden duser..compresore gırer dogal olarak da..yavas yavas gaz kesmeye bak...tıtremeler normal ...
difrensiyel yagı sık degısen bısı degıll..3000 4000 kmde degısırsın. zaten gostergesı var orda..kontrol edersınn..buji de ıyı bır bujı ıse ( bosh / ngk ) her 1000 yada 2000 kmde degısmeye bak..!!!kolay gelsın

Yakında gezı duzenlıcez hereksı beklerız...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
teşekkürler herkse bide şöle bi sorunum daha war arkadaşlar daha öncede yazmiştim eksoz gri parlak yere sürtüyor 2 kişi binice yada çukurdan falan geçince, amartisörde bi problemmi wardir yada amartisör yada eksozun bi ayari warmi, eksoz bana sanki biraz yukari gibi duruyo geldi ağırlik yokken

Amortisörlerinde sorun olduğunu zannnetmiyorum büyük bir çukura girmediysen
tabiki,eksoz ise belki birazda yukarıda olabilir 2 tane demiri var üstten tutan o
demirleri biraz eğebilirsen sorun ortadan kalkar istersen resmini çek daha kesin
konuşurum sana resmi ekle görelim burdan.

merhaba arkadaslar. ben 750km kankamdan 1000ytl ye acil satılık mondi aldım. 4-5 gun icerisinde 1000 ettim =) aldıgımda daha yeni servisten cıkmıs yagı filan deismis. walla 1000 yapana kadar 50-60 km yi gecmedim rodajı nezaman biter kitapcık 50 ile git diyo hala. yaa basmak istiyorum artık =) birde bisey sorucam ben gaz verdigimde sanki motordan birkac saniye aralıklarla titreme oluyo. vıızzzz-hıımmmm-vııızzzzz-hıımmmm gibi gazı azaltınca hepten vibrasyon oluyo compresor yapıyo normal mi? bide simdi 1000 ledi servise gotursemmi? bide difransiyel yagı varmıs. bujiyi deistireyiimi ne alıyım?

1000 km de bakımı çok kolay kedin de yapabilirsin yağını değiştir hava filtresini sök bir hava tut
yağlanmamış veya temizlenmiyecek kadar kötü ise yenisini tak 10 ytl
en fazla buji de 5 ytl sök kontrol et sentil ayarını yap fazla bişey yok ise değiştirmene de
gerek yok boşuna servise 100 ytl gibi yüksek tutarlar ödemeyin.Rodajı da doldurmuşsun
basa bilirsin ama gazı sükerli basma arada bir hafif bırak motor
boğulma yapmasın yosa stop ettirisin.Kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
ya arkadaslar bnm asyanın gecen gun amortısoru koptu degıstırdım sımdı amortısor son ayarında ıkı kısı bınınce camurluga surtuo teker ne yapmak lazım ??
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
Amortisörlerinde sorun olduğunu zannnetmiyorum büyük bir çukura girmediysen
tabiki,eksoz ise belki birazda yukarıda olabilir 2 tane demiri var üstten tutan o
demirleri biraz eğebilirsen sorun ortadan kalkar istersen resmini çek daha kesin
konuşurum sana resmi ekle görelim burdan.



my.php
[/URL][/IMG]

çukurda falan değilde genelde kasislerde oluyor 2 kişiyken yavaş geçsemde ekzoz sürtüyor yinede

www.imageshack.us' a resmi yükleyip linki kopyalayıwer...daa soora GELİŞMİŞ CEVAP bölümünden sarı dağ resmi kibin birşey war ona yapıştır we yolla...

www.imageshack.us teşekkürler 34_AK_027:bestmt:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Mert gördüğüm kadarıyla eksozun arka tarafı biraz yüksek ama çok etkilememesi lazım.
istersen o üstteki bağlantı demirlerini az aşağıya eğersen sürtmemesi lazım eğer onu
yapmana rağmen sürtüyor ise tek sebebi amortisör veya arkana aldığın artçı motorunun
maksimum yükünün üstüne çıkmanıza sebeb demek oluyor.Halledilecek ufak bir sorun canını sıkma.
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
Mert gördüğüm kadarıyla eksozun arka tarafı biraz yüksek ama çok etkilememesi lazım.
istersen o üstteki bağlantı demirlerini az aşağıya eğersen sürtmemesi lazım eğer onu
yapmana rağmen sürtüyor ise tek sebebi amortisör veya arkana aldığın artçı motorunun
maksimum yükünün üstüne çıkmanıza sebeb demek oluyor.Halledilecek ufak bir sorun canını sıkma.

çok saol arslanfb yarin motoru 1000 bakimina götürcem inş. sorunsuz bişekilde rodaji tamamlamiş olucam


izmitteki jinlun servisi benden 150 km bakimi we 500km bakimi için 50+50 100 lira aldi başka jinlun servislerini aradim 500 bakimi ücretsizmiş doğrumudur we fiyatin bu kadar fazla olduğunu araştirdiktan sonra öğrendim artik çok geçti bari bi servis ücretsiz yapsinlarda sevinsem:D işin kötü tarafi böle fena kaziklanmam aklima geldikçe uyuyamiorum
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
çok saol arslanfb yarin motoru 1000 bakimina götürcem inş. sorunsuz bişekilde rodaji tamamlamiş olucam


izmitteki jinlun servisi benden 150 km bakimi we 500km bakimi için 50+50 100 lira aldi başka jinlun servislerini aradim 500 bakimi ücretsizmiş doğrumudur we fiyatin bu kadar fazla olduğunu araştirdiktan sonra öğrendim artik çok geçti bari bi servis ücretsiz yapsinlarda sevinsem:D işin kötü tarafi böle fena kaziklanmam aklima geldikçe uyuyamiorum

gecmıs olsunn
ıı kazıklamıslar.. 150 ve 500 bakım yok kı yada junlnı bılmıom ama mıondıal de 1000 km var var!!ben servıse soktum yag bujı hava fılıtresı degıstı 30 ytl para verdım!!!
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
çok saol arslanfb yarin motoru 1000 bakimina götürcem inş. sorunsuz bişekilde rodaji tamamlamiş olucam


izmitteki jinlun servisi benden 150 km bakimi we 500km bakimi için 50+50 100 lira aldi başka jinlun servislerini aradim 500 bakimi ücretsizmiş doğrumudur we fiyatin bu kadar fazla olduğunu araştirdiktan sonra öğrendim artik çok geçti bari bi servis ücretsiz yapsinlarda sevinsem:D işin kötü tarafi böle fena kaziklanmam aklima geldikçe uyuyamiorum

Vayy zerefzisler vayyy geçmiş olsun yakında olsan ben bedava hallederdim ama
neyse olan olmuş boş ver artık yapacak birşey yok sorun ve sorular için buralarda olucam sevgiyle kal.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
selam arkadaşlar...

cumartesi yada pazar buluşma yapalım...şööle bi salınalım etrafta... ?
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
Vayy zerefzisler vayyy geçmiş olsun yakında olsan ben bedava hallederdim ama
neyse olan olmuş boş ver artık yapacak birşey yok sorun ve sorular için buralarda olucam sevgiyle kal.

çok saol walla servisten yeni geldim ücretsiz yapmadilar bakimi adamlari denemek için yanimda yeterli para yok dedim ozaman sonra getir dediler bi iki sorunu ayarlayin dedim ( eksoz sürtmesi rolanti ayari ) bakima getirdiğinde yapariz dedi yani anlicağiniz para yok bakimda yok ismini wermekten hiç çekinmiorum ONARAN MOTOR JINLUN İZMİT YEKİLİ SERVİSİ böle onarcaksa onarmasin formda izmitli olan arkadaşlar warmi bildiğiniz güvenilir motorcu (kocaelinde) bide bana yakin gebzede mert motor war bilgisi olan warmı bu servisle ilgili
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Servislik bir iş yok orda.. tamır ıslerınden anlayan bır arkadsın varsa beraber yapın derım..!!
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
arkadaşlar.. daha doğrusu mondial zn kullananlara duyuru gibi bişi :)

geçende motorun ilk bakımı için kendi özel servisime götürdüm.. ustamın işi olmasına rağmen beni kırmadı her şeyiyle teker teker ilgilendi.. yağı değişti, sağı solu sıkıldı vs.. ama babamın da ısrarıyla bide mondial servise götürdm garantiden çıkmasın die.. tabi tam bi hüsran oldu benim için.. adamlar bnm özel ustamın yağı çıkardığı süreden daha az bi şekilde herşeyin bittiğini söledi.. hatta motorumu içeri bile almadan sokakta kapıda halletmiş herşeyi.. ön tarafta gidonda bi boşluk var dedim adamın cevabı amortisördür o.. bişi yoktur dedi.. bakmadı bile neymiş ne değilmiş diye...

uzun lafın kısası.. tabi bu kendi fikrimdir.. garanti 1 gram bile umrumda değil artık.. zaten bişi olsa bile yok kullanıcı hatası, yok cart yok curt diye para kopartıyolar.. hatta 2-3 ayrı servisi aradım her servis bana farklı bi fiyat söledi ilk bakım için, kimi 15 kimi 20 ytl.. anlayacağınız mondial yetkili servisinde pek iş yok gibi.. ne varsa güvendiğniz kendi özel usatanızda var.. biraz tuzlu oldu bnm için ama güvenim sonsuz kendisine..

(teşekkürler asım usta :) )
 
Katılım
5 Ara 2007
Mesajlar
24
arkadaşlar.. daha doğrusu mondial zn kullananlara duyuru gibi bişi :)

geçende motorun ilk bakımı için kendi özel servisime götürdüm.. ustamın işi olmasına rağmen beni kırmadı her şeyiyle teker teker ilgilendi.. yağı değişti, sağı solu sıkıldı vs.. ama babamın da ısrarıyla bide mondial servise götürdm garantiden çıkmasın die.. tabi tam bi hüsran oldu benim için.. adamlar bnm özel ustamın yağı çıkardığı süreden daha az bi şekilde herşeyin bittiğini söledi.. hatta motorumu içeri bile almadan sokakta kapıda halletmiş herşeyi.. ön tarafta gidonda bi boşluk var dedim adamın cevabı amortisördür o.. bişi yoktur dedi.. bakmadı bile neymiş ne değilmiş diye...

uzun lafın kısası.. tabi bu kendi fikrimdir.. garanti 1 gram bile umrumda değil artık.. zaten bişi olsa bile yok kullanıcı hatası, yok cart yok curt diye para kopartıyolar.. hatta 2-3 ayrı servisi aradım her servis bana farklı bi fiyat söledi ilk bakım için, kimi 15 kimi 20 ytl.. anlayacağınız mondial yetkili servisinde pek iş yok gibi.. ne varsa güvendiğniz kendi özel usatanızda var.. biraz tuzlu oldu bnm için ama güvenim sonsuz kendisine..

(teşekkürler asım usta :) )

valla arkadaş doğru sölüyor benim motorun yan ayağindaki emniyet düşmüş onu vidalamalari gerekirken vidalamamişlar götürünce garantiye girmez dedi bende iyi bi usta bulsamda izmitte rahat bi şekilde motorumu teslim edebilsem sorun şu tanidiğim bu işlerden birazda olsa anlayan birileri yok ağvaya falan gezi düzenlesenizde bende burdan gelsem buluşsakta hem gezi hem bana yardimci olsaniz

Arkadaşlar motorun rolanti ayarini motorda nerden yapicaz tarif edebilirmisiniz yada resmini gösderebilirmisiniz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst