- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,741
mrb arkadaşlar motoru ilk çaliştirdiğimda motor ısınana kadar gaz vermezsem motor istop ediyor servis zamanla geçicek dedi 900 km metre oldu ne zaman geçer yada bi sorunmu war herkese teşekkürler
Motorunu el marşı ile çalıştırdık dan sonra gaz verme kendi halinde çalışması lazım
rolantide bir süre çalışsın eğer marş yaptıktan sonra gazı kesiyor ise rolantiyi biraz
yükselt düzelmesi lazım başka bir problemi yoktur merak etme.Bir de yolda seyir
halinde giderken gazı arada bir bırak tekrar gaz ver motor boğulma yapmasın yoksa stop edebiliyor.