Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
Eveeeeeet "ZEN" ci arkadaslaaaarrrr

bu sene alacagım, bu ay kesin alırım derken 1 seneyi gecirdik ama hala bir motor sahibi olamadım.

ilk gördüğümde 125ZN yi" işte ben bu motoru alırım demiştim"
ama bir türlü olmadı işte..

Açık konusmak gerekirse zar zor biriktirdiğim 900 ytl param var elimde ve ben daha fazla beklemek istemiyorum.

Biliyorum burası yeri değil diyeceksiniz amaaa

125ZN sini satmak isteyen varsa (2006-2007 model- az km yapmıs- tercihen siyah,gr- evrakları tam) benimle irtibata gecerlerse sevinirim.

Ne bileyim belki satmak isteyipte ilan sitelerine vermemiş arkadaslar olabilir diye düşündüm.

İstanbul/Bakırköydeyim.

Herkese şimdiden tşkler.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Eveeeeeet "ZEN" ci arkadaslaaaarrrr

bu sene alacagım, bu ay kesin alırım derken 1 seneyi gecirdik ama hala bir motor sahibi olamadım.

ilk gördüğümde 125ZN yi" işte ben bu motoru alırım demiştim"
ama bir türlü olmadı işte..

Açık konusmak gerekirse zar zor biriktirdiğim 900 ytl param var elimde ve ben daha fazla beklemek istemiyorum.

Biliyorum burası yeri değil diyeceksiniz amaaa

125ZN sini satmak isteyen varsa (2006-2007 model- az km yapmıs- tercihen siyah,gr- evrakları tam) benimle irtibata gecerlerse sevinirim.

Ne bileyim belki satmak isteyipte ilan sitelerine vermemiş arkadaslar olabilir diye düşündüm.

İstanbul/Bakırköydeyim.

Herkese şimdiden tşkler.


serdar, sat motorunu...sende bakırköydesin...!!!





.
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
aldim beyler ben de bugün gidip.
yesil jinlun.
plaka isleri falan yarina teslim alicam.
hadi hayirli olsun bana ehehe
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
arkadaslar hayırlı olsun motorlarınız...

ne kadara aldınız? (peşin, taksit vs)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
arkadaşlar bi arkadaşıma da zen aldırdım...hayırlı uğurlu olsun... :) 2007 model 9200 km.' de we 900-YTL.' ye kapora werdim...zate satan kişi motor serwisi tanıdıkta war arada...fiyat bence ii...çünkü 2005' lere 1000-YTL. istiyorlardı...qörüşlerinizi alayım...motor aşağıda :)


043008101636editma8.jpg


043008101618editez0.jpg
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
hepiniz sagolun arkadaslar

bugün getirdim motoru , kiziltopraktaki bayiden almistim ama plaka falan gecikti servise götürmekte biraz geç kaldim haliyle. servisteki adam da söylene söylene yapti biseyler ama yagi falan tam mi bilmiyorum. hepsi tamam dediler ama nolur nolmaz ona gene bi baktirmam lazim. tabi ben kadiköye götürecek kadar daha bilmiyorum. onu nasil halledicem bilmiyorum :(

bir de kask aldim. baska bi yere bakacak imkanim olmadi direkt ordan aldim. kask saglam ve güzel ama sanki biraz pahaliya geldi gibi geldi bana.

ps: evet arastirdim sanirim 30 ytl fazladan gecirmisler bana , napalim canim sagolsun :)

bir de o arkadaki cantanin (bagaj da olabilir) acarken nkilidini kirdim. ne kadar zor açiliyormus yahu :p
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hepiniz sagolun arkadaslar

bugün getirdim motoru , kiziltopraktaki bayiden almistim ama plaka falan gecikti servise götürmekte biraz geç kaldim haliyle. servisteki adam da söylene söylene yapti biseyler ama yagi falan tam mi bilmiyorum. hepsi tamam dediler ama nolur nolmaz ona gene bi baktirmam lazim. tabi ben kadiköye götürecek kadar daha bilmiyorum. onu nasil halledicem bilmiyorum :(

bir de kask aldim. baska bi yere bakacak imkanim olmadi direkt ordan aldim. kask saglam ve güzel ama sanki biraz pahaliya geldi gibi geldi bana.

ps: evet arastirdim sanirim 30 ytl fazladan gecirmisler bana , napalim canim sagolsun :)

bir de o arkadaki cantanin (bagaj da olabilir) acarken nkilidini kirdim. ne kadar zor açiliyormus yahu :p

tam diyorlarsa tamdır sen kendinde kontrol edebilirsin kullanma klavuzuna bakıp böyle kuru kuru olmuyor resim isteriz :p
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Genç ler geldım bende!!! Evet nerde kalmıstıkk!
Ben yok ken form hareketlenmiş bakıyorum!!!:):p
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
Yeni motorlu arkadaşlara hayırlı olsun. Kazasız sürüşler. Topluca bir boy gösterisi olursa katılmaya çalışırım.. Selamlar
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Yakın da bır gezı duzunlıcez havalar bıraz daha duzelsın!!!
Buarada bır arkadsım temız az km de bızım scooter lardan ıstıo haberınız olsun var sa satan ulassın bana yabancıdan almayalım!!!
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
chopper yawrusu

bu motoru almayı düşünen arkadaşlar.12000 km yapmış biri olarak size iyi ve kötü yanlarını yazıyım.Benim motorumun adı dilaver :p Kendisi iki yıl kadardır benimle birlikte olup yağmur , çamur vede trafik demeden çok yol kat etmiş bulunuyoruz.
En kötü yanı sağ ve sol alt kısmın düşmesi.( şahsen ben yolda düşürmüşüm )
tekerleri ufak olduğu için , heyacanlı bir anda yapılan sıkı bir fren kendinizi yerde takla atarken bulmanıza sebep olabilir. ( Kedi ve çocuklara dikkat ! ben artık bıkıp hiç birinde fren yapmayıp ezmeye karar vermiştim.) :p
İlk başladığınızda direksiyon kısmı biraz sizi zorlaya bilir.Diğer direksiyona göre kullanımı biraz daha zorlar.Ama kısa sürede alışırsınız.

onun dışında şu şudur diyebilceğim kötü bir yanını görmedim.cross motor gibi kendisini kaldırımdan kaldırıma çıkarıp ,indirmemde göz önüne alınıcak olursa iyi bir motor olduğu söylene bilir.

parçaları bir kere çok ucuz.sağı solu plastikten olduğu için motorun dışındaki her tarafını çıkarıp , yeni parçalarla gayette sıfır görünümlü bir motor yapmanız mümkün :p
Selenin altında iki hırka sığdırabilicek kadar yeri var. ( sığmazsa ön taraftaki kask askılığına asın , oda olmadı koltuğa bağlayın )
Arkada oturan kişinin koltuğun genişliğinden dolayı gayette bir ev koltuğu modunda rahatlıkta gidiceğini de söyleyebiliriz.
Çantadır , püsküldür süsü çok seven bir motordur kendisi. Önüde çok geniş olduğu için , dövmeyle sevimli hale gelebilir.
scooter hız yapmaz diyenlere inat , hız konusunda en azından scooterlarla yarışıcağını iddaa ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst