Eveeeeeet "ZEN" ci arkadaslaaaarrrr
bu sene alacagım, bu ay kesin alırım derken 1 seneyi gecirdik ama hala bir motor sahibi olamadım.
ilk gördüğümde 125ZN yi" işte ben bu motoru alırım demiştim"
ama bir türlü olmadı işte..
Açık konusmak gerekirse zar zor biriktirdiğim 900 ytl param var elimde ve ben daha fazla beklemek istemiyorum.
Biliyorum burası yeri değil diyeceksiniz amaaa
125ZN sini satmak isteyen varsa (2006-2007 model- az km yapmıs- tercihen siyah,gr- evrakları tam) benimle irtibata gecerlerse sevinirim.
Ne bileyim belki satmak isteyipte ilan sitelerine vermemiş arkadaslar olabilir diye düşündüm.
İstanbul/Bakırköydeyim.
Herkese şimdiden tşkler.
bu sene alacagım, bu ay kesin alırım derken 1 seneyi gecirdik ama hala bir motor sahibi olamadım.
ilk gördüğümde 125ZN yi" işte ben bu motoru alırım demiştim"
ama bir türlü olmadı işte..
Açık konusmak gerekirse zar zor biriktirdiğim 900 ytl param var elimde ve ben daha fazla beklemek istemiyorum.
Biliyorum burası yeri değil diyeceksiniz amaaa
125ZN sini satmak isteyen varsa (2006-2007 model- az km yapmıs- tercihen siyah,gr- evrakları tam) benimle irtibata gecerlerse sevinirim.
Ne bileyim belki satmak isteyipte ilan sitelerine vermemiş arkadaslar olabilir diye düşündüm.
İstanbul/Bakırköydeyim.
Herkese şimdiden tşkler.