anlaşırsın ararsın gelirler orda konuşursun detayları fakat eğer kadıköydekinden almaya heveslendiysen ellerinde kalmadı klasik 1000ytllik jinlunlardan![]()
hmm anladım =) sana benimkini satardıkda ben sattım 500kmdeydi 750ytl ye sattım bende ordan chopper alacağım getirme sorununa yardımcı olabiliriz motoru aynı zamanlarda alabilirsekspot motordu sanirim , oraya gittim. onun elinde yokmus evet ama fabrikasi mi ne varmis oradan getirtiriz dedi. ya da oraya gider oradan alirsin dedi tam hatirlamiyorum.
sitesinde 1800 yaziyor ama 1260 + 200 ruhsat falan düz olarak 1 500 e falan geliyor dedi.
öyle bir seyler iste yarin tekrar ugrarim , bi ik gün içinde de alicam insallah
ha gerci tabi bir de motoru getirme sorunum var. emre idi galiba spot motorun sahibinin adi , o, ögretirim ben sana yarim saatte ögrenirsin falan dedi ama ben gene de gelemem çengelköye![]()
......................................................................................................................... (sinema) bizim motor gene başroldeydi.. zeytinin üstünde romantizmhangi film hatırlamıyorum..
-----------
Diğer arkadaşlara selamlar, Siyahus bilir Zen scooclub ı hepberaber kurmustuk![]()
saol
olmadi artik bi nakliyeci ayarlarim![]()
@all
temiz, mavi zn arıyorum bende...bilqinize...!
.
mavi zn demi var![]()
off ozan offf23 Nisan' ın kutlu olsun :cherry:
eyw saol seninde kutlu olsun![]()
zen' ini sattığına qöre bu topiğe yazmasan artık he ? kalabalıklık yapıyorsun :cherry: eheuheuehhehueheuhuheee
bgn akını gördüm caddebostan sahilde yukarı doğru çıkıodu![]()