Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
anlaşırsın ararsın gelirler orda konuşursun detayları fakat eğer kadıköydekinden almaya heveslendiysen ellerinde kalmadı klasik 1000ytllik jinlunlardan :)
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
28
anlaşırsın ararsın gelirler orda konuşursun detayları fakat eğer kadıköydekinden almaya heveslendiysen ellerinde kalmadı klasik 1000ytllik jinlunlardan :)


spot motordu sanirim , oraya gittim. onun elinde yokmus evet ama fabrikasi mi ne varmis oradan getirtiriz dedi. ya da oraya gider oradan alirsin dedi tam hatirlamiyorum.
sitesinde 1800 yaziyor ama 1260 + 200 ruhsat falan düz olarak 1 500 e falan geliyor dedi.
öyle bir seyler iste yarin tekrar ugrarim , bi ik gün içinde de alicam insallah :)

ha gerci tabi bir de motoru getirme sorunum var. emre idi galiba spot motorun sahibinin adi , o, ögretirim ben sana yarim saatte ögrenirsin falan dedi ama ben gene de gelemem çengelköye :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
spot motordu sanirim , oraya gittim. onun elinde yokmus evet ama fabrikasi mi ne varmis oradan getirtiriz dedi. ya da oraya gider oradan alirsin dedi tam hatirlamiyorum.
sitesinde 1800 yaziyor ama 1260 + 200 ruhsat falan düz olarak 1 500 e falan geliyor dedi.
öyle bir seyler iste yarin tekrar ugrarim , bi ik gün içinde de alicam insallah :)

ha gerci tabi bir de motoru getirme sorunum var. emre idi galiba spot motorun sahibinin adi , o, ögretirim ben sana yarim saatte ögrenirsin falan dedi ama ben gene de gelemem çengelköye :)
hmm anladım =) sana benimkini satardıkda ben sattım 500kmdeydi 750ytl ye sattım bende ordan chopper alacağım getirme sorununa yardımcı olabiliriz motoru aynı zamanlarda alabilirsek
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
......................................................................................................................... (sinema) bizim motor gene başroldeydi.. zeytinin üstünde romantizm :p hangi film hatırlamıyorum..

-----------

Diğer arkadaşlara selamlar, Siyahus bilir Zen scooclub ı hepberaber kurmustuk :)

a.selam kerim merhaba...siz kurdunuz biz zar zor qötürmeye çalışıyoruz...yeni nesil eheuehheheheuheue :) en kısa sürede tanışmak üzere...biz şimdilik 5 aktif zen' ciyiz...


saol :)

olmadi artik bi nakliyeci ayarlarim :p

yeşiline karar kılmışsın...hayırlı olsun...


@all

temiz, mavi zn arıyorum bende...bilqinize...!



.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk göz ağrımdı 125 zn, çok güzel scooterlar arasında sınıfının çin malında en iyisi diyebilirim, yakıt konusunda sudan ucuz, ama fren balataları biraz adi olduğu için çok çabuk aşınıyorlar. onun haricinde kesinlikle parça ve servis konusunda makinada bir sorun yoktur. Tavsiye ederim kısa mesafe için scooter kullanamk isteyenlere.
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
233
@butterfly_80
Ağzınızdan bal damlıyor :) Motor hevesim azaldığı için yeni bir motor düşünmüyorum, bu meret iyce eskisin belki ilerde

@34_AK_027
Kaan, bakalım kısmet olursa katılmak isterim bir geziye. 6 tane motorda yeter :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
oo görmeyeli buralar dolmuş taşmış..

ama mondial servisi öneren hala yok :mrgreen::cherry::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bgn akını gördüm caddebostan sahilde yukarı doğru çıkıodu :D


ooo herkes takipte bakıoorum...zenler we zen' ciler patır patır dökülmeye başlamışşş... :) :) :) herkes hoşqeldi yeniden...motoruma airbrush yaptırıcam arkadaşlar...motorumun fotolarını werdim şu an üzerinde çalışıyorlar... ::cherry: adamlar fotoları yollayınca buradan oylama yaptırıcam hanqisi diye :) bu arada bi yer keşfettim MOTOSİKLETÇİM diye...hasanpaşada...aklınıza qelecek herşeyi yapıyorlar...boya airbrush sticker v.b. alper senin kasklar şu an 80 YTL... :) damalı olanlar...bak !


Bu kask 250 YTL...bittim buna :) arkadaşımda mavi zen alacak bu deseni yaptıracak...

042308195523ui0.jpg



Damalı we alewli kasklar 80-YTL.

042308200212xf7.jpg



soldaki kaskta 80-YTL. fiber...

042308200228dd6.jpg



bu arada asya motor serwiste bujiler değişiyo balatalar v.s. 4-5 işlem yaza özel 70-YTL imiş...bilqinize...


.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
epeydir qörüoodum arabaylada qeçerim sık ordan ama tırışkadan teyyare sandığım için hiç qirmedim :) ama iimişşş :)

alper beye yazdık ama hiçççç adam oralı bile deil... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst