Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
o değilde... fuara gidiş yolunda yanımızdan geçen harley tayfasını unutamam heralde :D
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
ak ..Hanı bızım resımler olm bu kdar..
bu formu ayakta tutanda bızız he dıkkatını cektımı!!
bı dakı yaza 250 cc lık makıne hazır olcak kesın..
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
2
selam arkadaşlar Mondial 125 Zn modelinde bi motor bakıyorum ama kime sorsam mondial alma diyo araştırırken bu siteyi buldum yardımcı olursanız sevinir şimdiden teşekkürler
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
selam arkadaşlar Mondial 125 Zn modelinde bi motor bakıyorum ama kime sorsam mondial alma diyo araştırırken bu siteyi buldum yardımcı olursanız sevinir şimdiden teşekkürler


walla buna bizim deil senin karar wermen qerek...bu qörünen madalyonun dier qüsel tarafı...fun club eğlence toplantılar w.s.

* ilk kez mi binicen motora
* zewk mi yoksa adrenalin mi
* motor tutku mu yoksa araç mı senin için
* bütçen nedir v.b. konuları aşman qerek...

Yoksa bu çin çan çonlar Türkiye' ni öbür ucunda qider...ii baktıktan sonra...benim berberim 12000 km.de...fuar qünü arabalı wapurda karşılaştığımız ZEN 19500 km.de idi...karar senin...alırsan zen; aramıza katıl sen...!!!

kolay qelsin :)

ZEN AİLESİ
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
2
ilk olarak kullanacam bi efes sardı 1000 1250 civarı birşey bakıyorum umarım devamı gelir ama motor bilgisi sıfır zen dediğin yukardaki reesimlerdekimi oıluyoo

birde nerden bulabilirim araba pazarı gibi biryer varmı çok çeşit olan
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
jinlun
hoajin
asya motor
mondial

benim bildiklerim...ewt ZN yani ZEN motorun takma adı...yukardakiler...şu an jinlun 2 renk olarak satışta we 999-YTL. Ama tercihin renkli yada siyah - qri qibiyse diğer markalara bakman qerekecek...onların sıfırı 2.000-YTL. ciwarı...motor pazarı sanırım yok...2. el arıyorsan sahibinden.com yada bu forumu takip et...

yada esas sayfamız olan www.zenscooclub.com
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Iyıdır kanka havalar duzelsede cıkarsam motoru artık... sen napıosn pazar cıkardın mı???
olm organızasyonu ayarlayan benım resımlerde ben yokum lan!!!:farao
:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Iyıdır kanka havalar duzelsede cıkarsam motoru artık... sen napıosn pazar cıkardın mı???
olm organızasyonu ayarlayan benım resımlerde ben yokum lan!!!:farao
:

ya çok özür dilerim olm...şimdi sen diyince farkettim...söz ewe qidince ekliiicem senin resmi...wallaaaha sorry :)

@ d3vil
ewt aldım :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
@ d3vil
ewt aldım

maket hayabusa almıstır olm o...
kanka senı takıp edıom gıne kapıosun bırılerı ıle mt de!!
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
valla almıştır bence dün birisi pcm bozuldu diye çağırıyodu ben ona fikir vermiştim bak uyguladın kaptın hayabusayı :cat: :cherry:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
@ d3vil
ewt aldım

maket hayabusa almıstır olm o...
kanka senı takıp edıom gıne kapıosun bırılerı ıle mt de!!


olur bööle şeyler...raat ol sen :)

hem nie takip edioosun onu anlamadım :) çok şöhretliyim kahretsin... :)

serdarcım resmini yükledim...tekrar sorry... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
daası noolsun olm...bu arada 23 mart qünü pazar yani, alıştım ya arabalı wapura...yine bindim qeçtim eminönüne :) ordan beşiktaş fulya nişantaşı ortaköy bebek yaptım bi ark.ımla...süper zewkliydi...km oldu 2000 :)
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
eyvallah kardesımm... sohretlısın tabı olm sarı zen kımde var baska!!!!:mrgreen:
Wwayy gez bakalım super!!!
uzak bır yerlere pıknık flan gıbı gezı duzenleyelım ak.. bu gorevı sana
verdım:)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
eyvallah kardesımm... sohretlısın tabı olm sarı zen kımde var baska!!!!:mrgreen:
Wwayy gez bakalım super!!!
uzak bır yerlere pıknık flan gıbı gezı duzenleyelım ak.. bu gorevı sana
verdım:)

bir forumda tamamı BOLD yazılmaz...seni banlatırım :)
iki şöhretliyim olm...pazartesi qünü bi kız arakadaşım mail qeldi...okusana koptum walla sabah sabah... :)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
N:Kaancım günaydın nasılsın bakalım....cmrts günü motorla bakırköy taraflarına geldin mi ?

K:evet nerden bilioosun :)

N:çünkü gördüm seni :) benzettim mi dedim ama sonra sen olduğunu anladım :) hatta benim yanımdan geçtin...ama başında kaskın yoktu ....yakıştıramadım sana hiççççççççç :)

K:yok yok wardır yaw kask :)

ama bi ara mahalle arasına qirdim belki o zaan qörmüşündür :)

N:evet mahalle arasıydı zaten :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


* Yani şöhretliyim derken atıp tutumuyorum puriksima :) hee bu arada orq. qörewi wermişsin...sen kimsin olm bana iş tewzi ediyosun :)




* bu arada ben yeni bir konu açmak istiyorum...asya, mondial, jinlun we hoajın den kullanıcılarının olacağı...ne diyosunuz zenciler...


.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
1. her turlu bold yazarım..
2. Sohretlısın eyvallah
3 gıne yazıosun olm sen yedır yedırebılırsen..(maket motorcu seni):mrgreen:
4. kım mıs o bızım mahallede de solede bılelım senı gormus

org. sana verdım degerını bıl !! sohretınıde yıyım kaka mı ak mı akkor nyse artık!!
:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst