eyvallah kardesımm... sohretlısın tabı olm sarı zen kımde var baska!!!!:mrgreen:
Wwayy gez bakalım super!!!
uzak bır yerlere pıknık flan gıbı gezı duzenleyelım ak.. bu gorevı sana verdım
bir forumda tamamı BOLD yazılmaz...seni banlatırım

iki şöhretliyim olm...pazartesi qünü bi kız arakadaşım mail qeldi...okusana koptum walla sabah sabah...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
N:Kaancım günaydın nasılsın bakalım....cmrts günü motorla bakırköy taraflarına geldin mi ?
K:evet nerden bilioosun
N:çünkü gördüm seni

benzettim mi dedim ama sonra sen olduğunu anladım

hatta benim yanımdan geçtin...ama başında kaskın yoktu ....yakıştıramadım sana hiççççççççç
K:yok yok wardır yaw kask
ama bi ara mahalle arasına qirdim belki o zaan qörmüşündür
N:evet mahalle arasıydı zaten

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Yani şöhretliyim derken atıp tutumuyorum puriksima

hee bu arada orq. qörewi wermişsin...sen kimsin olm bana iş tewzi ediyosun
* bu arada ben yeni bir konu açmak istiyorum...asya, mondial, jinlun we hoajın den kullanıcılarının olacağı...ne diyosunuz zenciler...
.