- Katılım
- 6 Şub 2008
- Mesajlar
- 286
mrblar arkadaslar ben yenı uye oldum hepinize slmlar saygılar simdi benım bı kac sorum olcak ben asya 125 t alcam bırınden yanı para fln vermıcem adam kullanmıyo al senın olsun dedı sımdı
1.motorun arkadakı demırı yok
2.camurlugu kırılmıs
3.motorun on taraftakı dıs kısım tamamen degıscek
4.sinyalleri yok
bu saydıklarımı tabıkı bı servıse sormam lazım ama bı danısım dedım
tahmını bana bunlar ne kadara patlar
sinyaller ön sinyaller ve arkadakı demır derkende arkaya oturan kısının yaslandıgı demır
sımdıden tsk edrım verceğınız bılgıler ıcın
Oncelıklle parca fıyatları mondıalın sayfasında gorebılırsın !!
1. arkadakı dedıgın demır yaslanma yerı sanırım 50 ytl cıvarıdır.
2 ve 3 camurluk ve on govde 100 ytl en fazla 110 dur ..
4. sınyaller 7,5 ytl flan dır..
eger kendın beceremezsen takmayı servıse ve işcılık te bı 20 30 ytl alırlar..
ayrıca yag degısımı bujı ve hava fılıtresı de 25 30 ytl tutar servıse ve senın pazarlık yapma teknıgıne gore fıyatlar 3 5 oynar.. ama hepsı bu cıvar da..!!