Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
mrblar arkadaslar ben yenı uye oldum hepinize slmlar saygılar simdi benım bı kac sorum olcak ben asya 125 t alcam bırınden yanı para fln vermıcem adam kullanmıyo al senın olsun dedı sımdı
1.motorun arkadakı demırı yok
2.camurlugu kırılmıs
3.motorun on taraftakı dıs kısım tamamen degıscek
4.sinyalleri yok
bu saydıklarımı tabıkı bı servıse sormam lazım ama bı danısım dedım
tahmını bana bunlar ne kadara patlar
sinyaller ön sinyaller ve arkadakı demır derkende arkaya oturan kısının yaslandıgı demır
sımdıden tsk edrım verceğınız bılgıler ıcın

Oncelıklle parca fıyatları mondıalın sayfasında gorebılırsın !!

1. arkadakı dedıgın demır yaslanma yerı sanırım 50 ytl cıvarıdır.
2 ve 3 camurluk ve on govde 100 ytl en fazla 110 dur ..
4. sınyaller 7,5 ytl flan dır..
eger kendın beceremezsen takmayı servıse ve işcılık te bı 20 30 ytl alırlar..
ayrıca yag degısımı bujı ve hava fılıtresı de 25 30 ytl tutar servıse ve senın pazarlık yapma teknıgıne gore fıyatlar 3 5 oynar.. ama hepsı bu cıvar da..!!
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
2
arkadaslar verdınız bılgıler ıcın tesekkurler
sımdı benımkı asya 125 t bı fark varmıdır mondıalle fıyat olarak.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
2005 model 10.000 km.' de tüm bakımları yapılmış, yeni başlayanlar yada nostaljik scooter sewenler için masraf yapılmadan binilecek motorumu satıyorum. 2. sahibiyim ve motoru Fulya' da bir motorcudan aldım. Yaklaşık 5 aydır bende. Satın aldığım yer tüm bakımları ücretsiz yapıyor. ( Garanti verdiği için )



FİYAT: 900-YTL.

* saks mavi



10118720106080gh7p248yk9.jpg



SATILMIŞTIR...!!!



.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
arkadaslar verdınız bılgıler ıcın tesekkurler
sımdı benımkı asya 125 t bı fark varmıdır mondıalle fıyat olarak.

Fiat olarak bır farj yok ama yedek parca ve grantılı servıs agı bakımından mondıal ılk tercıh olmasını onerırım.. asya ıle mondı de fark lı renkler var tercıhı ona gore yap !!!

Bu arada bende satabılırım motorumu .

2006 model 3300 kmde tertemız ! servıs bakımlı ! onunde cam panel , elcik , kilit ve yanında 125 ytl ye aldıgım ls2 kask ve 3 tane ayrı kask .. nazı racnıng tarzından !!
ıstıyenler ozelden msj atsın!
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Fiat olarak bır farj yok ama yedek parca ve grantılı servıs agı bakımından mondıal ılk tercıh olmasını onerırım.. asya ıle mondı de fark lı renkler var tercıhı ona gore yap !!!

Bu arada bende satabılırım motorumu .

2006 model 3300 kmde tertemız ! servıs bakımlı ! onunde cam panel , elcik , kilit ve yanında 125 ytl ye aldıgım ls2 kask ve 3 tane ayrı kask .. nazı racnıng tarzından !!
ıstıyenler ozelden msj atsın!


bi kaskta bana ayır :) olm sen nie werion kaskını almiiican mı motor ?
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
arkadaslar mondial sitesinde on panel 38ytl yedek parca servislerinde aynı fiyata satan yer biliyomusunuz? deistirmem gerek.
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
Ben netten amortısor bakmıstım 20ytl yazıodu sevpa da 30 ytl le dedıler bnde VEGA MOTOR dan aldım 20 ytl ye nettekı fıyatlarla aynı satıolarmıs
Adresi : Hızırbey caddesi no:107 Fikirtepe/Kadikoy TEL: 0216 345 70 52
CEP:0535 970 10 52 Yasin Eker
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
3
Marş sorunu :(

Merhaba herkese,

benim sorunum şu şekilde,

motoru sabah dışarı çıkardğmda marş'a bastığmda 1 seferde dank diye alıyor, ama bi 5-6 km yol yapnca stop ettiğimde ve 10 dk sonra tekrar çalştrmaya çalştğmda bir türlü marş almıyor. cıvvv cıvvv cıvvv ediyor sadece...

o zamanda ayak marşı ile deniyorum ve 2-3 seferde alıyor ayak marşı ile.

nasıl bir sorun olmş olabilir acaba ya, bilgilerinizi paylaşrsanız sevinirim arkadaşlar.. :pale::pr:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
24
Merhaba herkese,

benim sorunum şu şekilde,

motoru sabah dışarı çıkardğmda marş'a bastığmda 1 seferde dank diye alıyor, ama bi 5-6 km yol yapnca stop ettiğimde ve 10 dk sonra tekrar çalştrmaya çalştğmda bir türlü marş almıyor. cıvvv cıvvv cıvvv ediyor sadece...

o zamanda ayak marşı ile deniyorum ve 2-3 seferde alıyor ayak marşı ile.

nasıl bir sorun olmş olabilir acaba ya, bilgilerinizi paylaşrsanız sevinirim arkadaşlar.. :pale::pr:

aynı sorunu ben de yaşamıştım hatta eve kadar yokuş yukarı iterek götürmüştüm motoru :pr:

benzin pompası değişmişti benzin basmıyodu ve dediğin gibi ilk çalıştırmada alıyor sonra daha sokaktan caddeye çıkamadan stop ediyordu ... servisine bir götür istersen benzin pompasına baksınlar ... bir ihtimal olabilir:cat:
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Satılık pırpır

Selamlar arkadaşlar.

Uzun bir aradan sonra foruma yazıyor olmak güzel. Herkeze pırpırlarıyla mutlu sürüşler dilerim :)

Yeni bir motosiklet aldığım için benim pırpır'ım satılık.
Bilgileri aşağıda linkleri bulunan ilanlardan görüntüleyebilirsiniz:

http://www.zenscooclub.com/2el_ilan_goster.asp?2elID=32

Kazasız, sorunsuz, temiz, borçsuz ve harçsız siyah pırpır.
Fiyat: 900 YTL
Km: 12000

00020312co.jpg


Herkese iyi günler.

aynı sorunu ben de yaşamıştım hatta eve kadar yokuş yukarı iterek götürmüştüm motoru :pr:

benzin pompası değişmişti benzin basmıyodu ve dediğin gibi ilk çalıştırmada alıyor sonra daha sokaktan caddeye çıkamadan stop ediyordu ... servisine bir götür istersen benzin pompasına baksınlar ... bir ihtimal olabilir:cat:

Bİrde
Gözüm bu mesaja takıldı ve yanıtlayayım dedim.

Bu durumu pek çok zn'cinin yaşadığını farkettim (ben dahil). ZN'lerde bu sorun biraz kronik. Ancak genelde sorun motorun boğulmasından kaynaklanıyor. Yani endişelenecek birşey yok. Özellikle sahbahları ilk kez çalıştırırken, motora minimum gaz vererek çalıştırmaya özen göstermenizi önerebilirim. Gazı biraz fazla kaçırınca minik motor boğuluveriyor. Karburatörler hava ayarlarını çabuk kaybediyor. Buda motorun boğulmasına sebebiyet veriyor. Hatta bazılarımızın egzosları, zaman zaman kuvvetli bir patlama sesi çıkartıyor. Buda hava ayarı kaynaklı. Karışımdaki hava oransız olunca boğulmaya ve egzosdan kuvvetli bir şekilde çıkışa sebebiyet veriyor. Her iki durumda zararsız. En kötü ihtimalle de diğer arkadaşmarımın söylediği gibi benzin pompası kaynaklı olabilir ki buda size çok pahalıya patlamaz diye tahmin ediyorum.

Görüşmek üzere :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
barış abim slm

Antalya dan slm herkeze benim bir ricam olcak ya zenscooclub ın stacer ı varmı varsa bana gönderebilirmisiniz Antalyada toplanayım diyorum zenleri hepinize sevgilerimi gönderiyorum zeninize ve kendinize çok iyi bakın

ADRES:Fener mah.Tekelioğlu cd. shemall avm no/45 lara starbucks coffee
Ahmet Naci AVŞAROĞLU adına kargo ile ödemeli yollarsanız sevinirim
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
3
Slm Arkadslar Bu Aksam ıtıbarıyle 125 Zn Sahıbıyım 17 Yasınayım Fakat Ehlıyetım Yok Pek Sorun Olurmu V Emotoru Aldıgımda ılk Yapmam Gereken Seyler Nelerdır Ayrdım Edersenız Sevinirim.

Slm Arkadslar Bu Aksam ıtıbarıyle 125 Zn Sahıbıyım 17 Yasınayım Fakat Ehlıyetım Yok Pek Sorun Olurmu V Emotoru Aldıgımda ılk Yapmam Gereken Seyler Nelerdır Ayrdım Edersenız Sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
1. ehliyet almak
2. iyi bir kask , mont , dizlik ve bellik almak
3. dikkatli kullanmak :)

Ehliyetsiz yakalanırsan motoru bağlarlar dava açarlar yaklaşık 900 lira ceza yersin aman diyeyim.
Nacicim Bende biraz var göndereyim sana ama 50-60 kadar falandır heralde. en kısa zamanda yollamaya çalışcam.
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
Havalar ıyıce ısındı ama kımseden ses sada yokk !!
bu ısı yapsa yapsaa ak yapar ....
oylayanlar !!!!
1 hadı ak
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
benimde wardı bu makinadan. özlüyom şerefsizim. gülüm benim be. ne alemdedir kimbilir şimdi. yağımı yanıktır, çokmu sıkıştırırlar motorunu, hangi hoyrat ellerde şişman kız arkadaşlar gezdirilir üstünde. çok özledim be! wallaha ciddiyim. görsem öpecem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst