slmlar...yaw serdar benden orq. istemişsin ama 1 aydır çok koşturmam war...iş qörüşmeleri w.s...sanırım şu şarkı bana ithaf edilmeli... :cherry:
yoqurt koydum dolaba ellere waaaay...
BÖGÜN BAŞIM KALABA
BÖÖÖGÜN BAŞIM KALABA ellere waaay...
.
slmlar...yaw serdar benden orq. istemişsin ama 1 aydır çok koşturmam war...iş qörüşmeleri w.s...sanırım şu şarkı bana ithaf edilmeli... :cherry:
yoqurt koydum dolaba ellere waaaay...
BÖGÜN BAŞIM KALABA
BÖÖÖGÜN BAŞIM KALABA ellere waaay...
.
Ak bu hafta yap bı org. olm artık hadı !!!ne yaw herkes sus pusyoqum die mi acep :mrgreen:
sen hangısısın bılmıorum arayan cok..ben yarın gel demedım musait oldugum gunlerı soledım sadece çalısan kişiyız sonucta .. sorun deıl satılmasın dursun grajım musait ...
hayırlı olsun eyvallah
Ak bu hafta yap bı org. olm artık hadı !!!
qüle qüle kullan bora motorunu...etrafında zen qördüğünde telefonlarını alıwer, buluşma zamanı sms atarısss...alper, serdar, ozan, hasan v.s. herkese selamlar...![]()
qüle qüle kullan bora motorunu...etrafında zen qördüğünde telefonlarını alıwer, buluşma zamanı sms atarısss...alper, serdar, ozan, hasan v.s. herkese selamlar...![]()
qüle qüle kullan bora motorunu...etrafında zen qördüğünde telefonlarını alıwer, buluşma zamanı sms atarısss...alper, serdar, ozan, hasan v.s. herkese selamlar...![]()
Selam Kaan ve zenci dostlar eski bir zenci olarak buralardayım topiğin takipçisiyim
her zaman sevgiyle kalın.
eywallah abi...
mt aldın mı abi..