- Katılım
- 19 Nis 2016
- Mesajlar
- 10
Motor sabah ilk çalıştırdığımda yağın tamamını çekiyor.motoru sehpaya alıyorum marşa basıyorum.yağ tamamen çekiliyo göstergeden.motor iyice ısındıktan sonra sehpaya alıyorum rolantide bakıyorum.gösterge yarıya kadar yağ gösteriyor.vites geçişleri sertleşiyor.motor ısındığı zaman böyle yapması normal mi?Sizin motorunuzdadamı bu şekilde.Motor sogukken cekmiyormu yagi bence yanlisin var yagi almasa hic soguk sicak farketmez bende soggukken tam cekiyor sicakken yag inceldigi icin biraz daha az cekiyo gibi
Son düzenleme: