- Katılım
- 19 Nis 2016
- Mesajlar
- 10
Arkadaşlar merhaba, bu aralar bi sorun var motorumda.motor çalışırken yağ göstergesinde bazen yağ olmuyo, bazen motor çalışmasına ragmen gösterge yağı fullde gösteriyo sebebi nedir?böyle mi olması gerekiyo yoksa sorun mu var?yardımcı olursanız sevinirim.
