Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
10
Motor sogukken cekmiyormu yagi bence yanlisin var yagi almasa hic soguk sicak farketmez bende soggukken tam cekiyor sicakken yag inceldigi icin biraz daha az cekiyo gibi
Motor sabah ilk çalıştırdığımda yağın tamamını çekiyor.motoru sehpaya alıyorum marşa basıyorum.yağ tamamen çekiliyo göstergeden.motor iyice ısındıktan sonra sehpaya alıyorum rolantide bakıyorum.gösterge yarıya kadar yağ gösteriyor.vites geçişleri sertleşiyor.motor ısındığı zaman böyle yapması normal mi?Sizin motorunuzdadamı bu şekilde.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Motor sabah ilk çalıştırdığımda yağın tamamını çekiyor.motoru sehpaya alıyorum marşa basıyorum.yağ tamamen çekiliyo göstergeden.motor iyice ısındıktan sonra sehpaya alıyorum rolantide bakıyorum.gösterge yarıya kadar yağ gösteriyor.vites geçişleri sertleşiyor.motor ısındığı zaman böyle yapması normal mi?Sizin motorunuzdadamı bu şekilde.

Bendede ole sogukken tam cekiyor isininca baktiginda yag yarida oluyor normal durum inceldigi icin yaglamiyo gibi geliyor ama yagliyodur yaglamasa cunku yag full gostermesi lazim inceldigi icin yaniltiyor vites gecisleri sert kemikli ama biraz daha kalin yag koyinca daha iyi gibi 10 40 kullaniyodum havalar isindi diye 15 50 gectim simdi seside biraz daha iyi vites gecisleride iyi 10 40 ince geliyor yazin
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
10
Bendede ole sogukken tam cekiyor isininca baktiginda yag yarida oluyor normal durum inceldigi icin yaglamiyo gibi geliyor ama yagliyodur yaglamasa cunku yag full gostermesi lazim inceldigi icin yaniltiyor vites gecisleri sert kemikli ama biraz daha kalin yag koyinca daha iyi gibi 10 40 kullaniyodum havalar isindi diye 15 50 gectim simdi seside biraz daha iyi vites gecisleride iyi 10 40 ince geliyor yazin

Anladım hocam.inşallah sorun çıkmaz.birde şu arka amortisore hava bastınız mı hiç?kullanımı ayarı nasıl oluyor onun?
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar. Birkaç sorum olacak.
Bu motorla uzun yola gidilir mi? Selesi uzun yolda yorar mı? Kısacası bu motor eski kasa ybr ye tercih edilir mi? Örneğin; fren, son hız, amartisör vs...
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Merhaba arkadaşlar. Birkaç sorum olacak.
Bu motorla uzun yola gidilir mi? Selesi uzun yolda yorar mı? Kısacası bu motor eski kasa ybr ye tercih edilir mi? Örneğin; fren, son hız, amartisör vs...

Selesi,oturuş pozisyonu yorar.
Şimdiki aklım olsa ybr alırdım.
Frenler berbat.
Hız olarak ybrye kıyasla hızlı tabi.
Konfor sıfır sıfır sıfır.
Bi sevdiğim yanı ybrye göre hızlanması falan diğer türlü rahatlık falan yok..
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Yaylari kesince tak tak vuruyo ses yapiyo diyorlar dogrumu

Evet vuruyor ayrica cok tehlikeli bi arkadasim takla atti ole cukura girince cok sekiyor motor tehlikeli tavsiye etmem

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Bugun arka lastigi degistirdim arkadaslar metzeler me 22 taktirdim cst lastiklerinden iyidir umarim
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
S.a iyi forumlar
Motorumun depo da bi gocuk var. Depoyu cikartip cektrtmek istyorum sonrasi da plasti dip ile mat siyaha kaplamak size danismak istedgim sey depoyu nasil soke bilirim ve yandaki plastik aksamlari .
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
10
S.a iyi forumlar
Motorumun depo da bi gocuk var. Depoyu cikartip cektrtmek istyorum sonrasi da plasti dip ile mat siyaha kaplamak size danismak istedgim sey depoyu nasil soke bilirim ve yandaki plastik aksamlari .

Benzin musluğunu kapat.Hortumu karburatorden sök.Koltuğu çıkar.Orada iki tane civata var onları sök çek gelir.
Beyler bu driftle hiç durmadan max kaç km gidilir.Ben 100 km de 5 dakikalık 3 ara veriyorum.
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Beyler dün yolda giderken birden benzin göstergesi azalmaya başladı depo sağlam müşür bozuldu galbia bi gelip giti sonra kökten gitti. garanti karşılar mı ? sizin başınıza da geldi mi?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Beyler dün yolda giderken birden benzin göstergesi azalmaya başladı depo sağlam müşür bozuldu galbia bi gelip giti sonra kökten gitti. garanti karşılar mı ? sizin başınıza da geldi mi?

Benim olmadi ama tam dogru veriyi gostermiyo biliyor depo samandira var icinde kopmus falan olabilir icine bakman lazim
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Benzin musluğunu kapat.Hortumu karburatorden sök.Koltuğu çıkar.Orada iki tane civata var onları sök çek gelir.
Beyler bu driftle hiç durmadan max kaç km gidilir.Ben 100 km de 5 dakikalık 3 ara veriyorum.

Aynı sorunun cevabını ben de merak ediyorum. Bi hiç durmadan bi de durarak toplam kaç km yapabiliyorsunuz?
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
Ben gecen yaz 300km sabah 300 km de gece ayni yolu dondum. Aymni gun icinde 600 km eve dondugumde kıçım yoktu 1 2 gunde agrisini cektim. Yol boyu bacak ve kicimdaki uyusmaya gore 5 dkkalik molalar verdim. 100 km 5 10 dakka mola yeterli fakat yipratiyor yolculuk. Hele gece donerken uyku bastiriyor bazi virajlari gozum kapali döndüm. Ölü yordum az daha.
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
27
Arkadaslar motordan cat cat ses geliyor gaz verdikce sibop sesi degil ama isininca gidiyor bide servise gittim silindir alt contasi degisecek kaciriyor dedi ama sadce sogukken yapiyor o sesi contadan yapsa hep yapar degilmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst