Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
7
Arkadaşalr bu motor A1 EHLİYETİ İLE KULLANILABİLİYORMU ? SÜRÜCU KURSLARININ BAZILARI EVET DERKEN BAZILARI HAYIR DİYOR TRAFİK POLİSLERİ İSE BİZE DAHA KESİN BİR BELGE ULAŞMADI DİYOR ???
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
BEYLER MONDİAL DRİFT ARIYORUM. Mümkünse görüntü kısmında değişiklik olmamış olsun (yazı sticker vs.). fiyat maks. 2.500 tl civarı. Şöyle dosta gidecek dediğiniz makine varsa bana ulaşın hocam. 0534 577 0659 Furkan Tarık Göçmen .
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Fiyatıda indirdim hala satamadım drifti arkadaşlar yokmu alıcı yav piyasa ne kadar durgun bu aralar
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar bu air suspansiyon nedir varmi bilgisi olan youtubede bazi driftlerde cglerde on amartisoru indirip kaldiriyolar falan nasil yapiyolar bu sistemi
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Ona mesat attım düşünücem dedi ama uzakta zaten

hocam ilginiz için minettarım öncelikle. Motorunuz gerçekten çok hoşuma gitti ama taa istanbulda ya. ama yine de listemde. hani getirme ücretleri konusunda da pek bi fikrim yok o yüzden bişe diyemiyorum. pazarlıkla falan da pek sizi zorlamak istemiyorum zaten motoru değerinin çok çok altında veriyorsunuz.

Almak isteyen arkadaşlar olursa kesinlikle bu motoru kaçırmayın derim :cat:



Arkadaslar bu air suspansiyon nedir varmi bilgisi olan youtubede bazi driftlerde cglerde on amartisoru indirip kaldiriyolar falan nasil yapiyolar bu sistemi

o meseleye biraz bakmıştım. şu top vs. şişirdikleri hava pompasına motora bir şekilde bağlamak suretiye süspansiyona (artık nasıl bi süspansiyon bilemiyorum) hava basıyordu. ama performansı istediğin gibi olmayabilir
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
71
Arkadaşlar meraba ben ön koruma demiri taktirmayi düşünüyorum.Yeni başlicam çünki hayırlısıyla.Ne olur ne olmaz.Fakat servisine mi götüriym yoksa herhangi bi tamirciye mi yaptırim bi de demiri kendim mi alip götürcem fiyatı nedir ortalama.Biraz fazla soru oldu ama kusura bakmayın.Dediğim gibi yeniyim bu yüzden her an bi yerden kazık yicekmişim gibime geliyor.Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar meraba ben ön koruma demiri taktirmayi düşünüyorum.Yeni başlicam çünki hayırlısıyla.Ne olur ne olmaz.Fakat servisine mi götüriym yoksa herhangi bi tamirciye mi yaptırim bi de demiri kendim mi alip götürcem fiyatı nedir ortalama.Biraz fazla soru oldu ama kusura bakmayın.Dediğim gibi yeniyim bu yüzden her an bi yerden kazık yicekmişim gibime geliyor.Şimdiden teşekkürler...

Servise gotur takiyolar 30 40 liraya kendin ugrasma hic
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
hocam ilginiz için minettarım öncelikle. Motorunuz gerçekten çok hoşuma gitti ama taa istanbulda ya. ama yine de listemde. hani getirme ücretleri konusunda da pek bi fikrim yok o yüzden bişe diyemiyorum. pazarlıkla falan da pek sizi zorlamak istemiyorum zaten motoru değerinin çok çok altında veriyorsunuz.

Almak isteyen arkadaşlar olursa kesinlikle bu motoru kaçırmayın derim :cat:


Eyvallah dostum sagol ama sen yinede biraz düşün eğerki almayı düşünürsen sana biraz daha kolaylık sağlarım :)
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
7
3Y4jRM.jpg
[/url][/IMG]

Merhabalar. Motorum satılıktır. 10 Aylıktır ve 4500km'dedir. Herhangi bir sorunu sıkıntısı yoktur. 3.200 TL... Scooter takası düşünüyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst