Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
arkadaşlar arka çanta aldım motora. takmak için çanta demiri almaya gerek var mıdır kesinlikle. arkadaki plastik kısma takılabiliyor mu?

O plastik boynuza takmayın derim acayip esnek çanta çok fena sallantı yapıyor.Çanta demiri satan çok ben 25tl ye almıştım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Kronik bir sorununa rastlamadım şuan 2013 model 14.000'e yakın sürdüm 8.000 'de aldım ama 6 bin km'dir. 2000 de 1 yağ değiştim. Sonra buji, hava filtresi o tür şeyler harici bişiyi olmadı bide arka keçeyi değiştim tam anlamadığım bişiyden ötürü.


Dipnot: @almpoz'un gönderdiği aynada elime geçti benim sol ayna gevşiyordu onunla değiştim ve sorunu çözdüm diğeri diş kapıyordu o da düzeldi. Teşekkür ederim arkadaşa. Böyle yardımseverlikler forum ruhunda olmalı herşey para değil sonuçta

İşini görmesi beni mutlu etti.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
O plastik boynuza takmayın derim acayip esnek çanta çok fena sallantı yapıyor.Çanta demiri satan çok ben 25tl ye almıştım.

internet üzerinden mi aldın ? bende maxem 45 l topcase düşünüyorum buna uygun bi çanta demiri nerden bulabiliriz artçırı rahatsız etmeyecek şekilde
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bizim motorlarda gorcekmi bu kmleri merak ediyom acikcasi sibob ayari kackere yaptirdin suana kadar mertcan ole buyuk bi sorun acmadi demi
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
17
Arkadaşlar bu motoru pek takip etmemiştim de,bu model niye bu kadar tuttu :) tuttu dediğim 666 sayfa yazılmış onu diyorum :) fiyatı mı kalitesi mi :) Yeni modeli de iş görür mü ? :) Yoksa efsane kasası falan mı var :)
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
36
Merhaba hepimizin tekeri düz bassın. driftimden Çok memnunum hiç bir sıkıntım olmadı ama tek birşeyden şüpeleniyorum.
Subap vurma sesi yoktu motor saat gibi çalışıyor du yine öylede uzunyol sonucu bi subap sesi duyumaya başladım.

2 kişi ile ort:90km/h , birkaç kere 120 yi gördüm İstanbul-Kocaeli arası Toplamda 250 km yol yaptım.Bunun sonucunda motorda subap sesi duymaya başladım. Sizce normal mi ? Ve subap aralıklar ne kadar olmalı ?
o9P23m.jpg
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
25
Arkadaşlar lastik almak istiyorum fiyat bandı ön arka takım 200-230 lira üzerine çıkmasın istiyorum eğer yakın zamanda alan varsa güvenilir bir site ve lastik önerebilir mi link atabilir mi lütfen ?He bu arada arkadaşlar pilot street falan veya pirelli düşünüyorum öyle bilinmedik marka almak istemiyorum güvenilir bir siteye ihtiyacım var sadece ve bu fiyata ön arka takım bulabilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

Beyler bi cevap verin gözünüzü seveyim
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Arkadaşlar lastik almak istiyorum fiyat bandı ön arka takım 200-230 lira üzerine çıkmasın istiyorum eğer yakın zamanda alan varsa güvenilir bir site ve lastik önerebilir mi link atabilir mi lütfen ?He bu arada arkadaşlar pilot street falan veya pirelli düşünüyorum öyle bilinmedik marka almak istemiyorum güvenilir bir siteye ihtiyacım var sadece ve bu fiyata ön arka takım bulabilir miyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:14 ----------

Beyler bi cevap verin gözünüzü seveyim

pilot street 260 liraydı ön arka montaj dahil ama izmirde mobilim hangi şehirdesiniz bilmiyorum
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
25
pilot street 260 liraydı ön arka montaj dahil ama izmirde mobilim hangi şehirdesiniz bilmiyorum

Edirnedeyim fakat internet üzerinden almam gerekiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Arkadaşlar bizim motora 2.75-18 / 90-90-18 michelin pilot street lastik uyuyor mu ?
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 ay kadar önce motora 6'lı debriyaj balatası taktık ancak yazmak ilk defa aklıma geldi balata takıldıktan sonra motor sabahları soğukken boşta çalıştırıp 1'e taktığımda kendini baya bir öne atıyor ayrıca calistirmadan önce de viteslerin hepsini deniyorum ancak ilk denemede debriyaj kendini baya bir zor ayırıyor sizce sorun ne olabilir?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 ay kadar önce motora 6'lı debriyaj balatası taktık ancak yazmak ilk defa aklıma geldi balata takıldıktan sonra motor sabahları soğukken boşta çalıştırıp 1'e taktığımda kendini baya bir öne atıyor ayrıca calistirmadan önce de viteslerin hepsini deniyorum ancak ilk denemede debriyaj kendini baya bir zor ayırıyor sizce sorun ne olabilir?
Motor soğukken vitesi 1'e ilk takışında motosikleti ayağınla hafifçe öne iterken vitese tak, ben hep öyle yapıyorum. Benim motor alıp başını gitmiyo soğukken 1' takınca ama çok fena vuruyo debriyaj, debriyaj ve şanzımanın sağlığı için dediğim şeyi hep yapıyorum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bende mengunun dedigi gibi yapiyorum o zaman yapmiyor yoksa tak diye bi ses geliyor ama bazen 1 den 2 ye atarkende oluyor bu ses bende ara sira oluyor birde benim eksozun sesi degisti bugun nedense cozemedim gazi verince degisik bir sesi oluyor eksozdan patlama sesisde degil eksozda acaba kaciriyomu biyerden

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

http://www.kalyoncumotor.com/oringl...e-cb-ybr-rialli?keyword=zincir&category_id=57

Arkasaslar bu zinciri dusunuyorum motoruma originli diye uygunmudur sizce iyimidir riallinin
 
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
23
merhabalar, daha bugün taktırdım bu zincirden usta aynen şöyle dedi 'pek kaliteli bir oringli zincir değil ama üstündeki zincirden kat kat iyidir.' dedi. sürüşte pek bişey hissetmedim bişey hissedilmesi gerekiyormu onuda bilmiyorum oringli zincir iyidir düşüncesiyle aldım. hiç olmadı bakım ve yağlama aşamaları daha zahmetsiz olur ben tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

dostlar bugün servise gittim aküm bitmiş olarak aradım mondiali dedim benim akü bitti 1 yıl oldu daha garanti falan yok mu diye onlarda eğer ürünle ilgili bir hata varsa ücretsiz olarak yenisiyle değiştiririz dediler. Bu ne kadar doğrudur başınıza geldimi böyle bişey
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Mondial yetkilisi doğru cevap vermiş, eğer aküden kaynaklı bir durum söz konusu ise garanti kapsamında değişir, birazda servisinizin insifiyetine kalmış bir durum.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Benim zincir yilan gibi oldu bi tarafinda bolluk varken bi tarafi gergin zincirin degisik degistirmem lazim bende ustujdekinden iyidir diye tahmin ediyorum driftin orjinal zinciri surekli saliyo kendini cunku
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst