Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
nylon diye geçiyormuş bunlar doğru mu ? bide virajlarda elimden geldiği kadar yatırmaya çalışıyorum yani cst lerle bugüne kadar o konuda bi problem yaşamadım sadec ıslakta acayip kayıyor.
Nylon yazıyo galiba ama kauçuk oranı yüksek kesinlikle, Michelin'de Pirelli de 100 gram kauçuk varsa bunda da 70-80 gram vardır. Islakta hiç bir koşulda mağdur etmez kasıtlı bi şekilde freni cart diye sonuna kadar sıkmadığın sürece. Panik frende arkandaki arabaları kolluyosun üzerime çıkarlar mı diye, asfalta çakılıyor motor resmen :cherry:
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Nylon yazıyo galiba ama kauçuk oranı yüksek kesinlikle, Michelin'de Pirelli de 100 gram kauçuk varsa bunda da 70-80 gram vardır. Islakta hiç bir koşulda mağdur etmez kasıtlı bi şekilde freni cart diye sonuna kadar sıkmadığın sürece. Panik frende arkandaki arabaları kolluyosun üzerime çıkarlar mı diye, asfalta çakılıyor motor resmen :cherry:

Sayende bi lsatik markası daha öğrendim bu konuda teşekkürler eminim gerçekten dediğiniz gibi yol tutuşu kalitesi vb konularına iyidir ama.Gönlüm pırelli den yana kaydı şuan sürekli asfaltta kullanmıyorum ya motoru toprak yolda çok kayar deyyola :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sayende bi lsatik markası daha öğrendim bu konuda teşekkürler eminim gerçekten dediğiniz gibi yol tutuşu kalitesi vb konularına iyidir ama.Gönlüm pırelli den yana kaydı şuan sürekli asfaltta kullanmıyorum ya motoru toprak yolda çok kayar deyyola :)
Pirelli de iyidir ama bu Unilli'nin ön lastik deseni, ani frende asfaltı çok iyi dişliyo. Pirelli daha büyük büyük diş olduğundan o kadar yapışmayabilir yola. Toprak yolda lastik kalitesi pek önemli değil bu arada, aynı diş desenine sahip en uyduruk çinli Manlung marka lastik ile Pirelli, Michelin falan aynı yol tutuşu sergiler. Pulsar'a Metzeler lastik taktırdım mıcırda yine kayıyo, asfalt dışı çok zor sürmesi. Dişsiz ve kalın lastikler arazide berbat.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Pirelli de iyidir ama bu Unilli'nin ön lastik deseni, ani frende asfaltı çok iyi dişliyo. Pirelli daha büyük büyük diş olduğundan o kadar yapışmayabilir yola. Toprak yolda lastik kalitesi pek önemli değil bu arada, aynı diş desenine sahip en uyduruk çinli Manlung marka lastik ile Pirelli, Michelin falan aynı yol tutuşu sergiler. Pulsar'a Metzeler lastik taktırdım mıcırda yine kayıyo, asfalt dışı çok zor sürmesi. Dişsiz ve kalın lastikler arazide berbat.

unilli virajda nasıl
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
unilli virajda nasıl
Bu tarz bir motordan bekleyeceğin en iyi viraj performansını verir. Kullandığım süre boyunca ıslakta da kuruda da bu lastikler bana hiç tehlike yaşatmadı. Arka lastiğim iç lastik patlayınca eve kadar 10km patlak lastikle sürmekten diş attı 8000km'lik lastiği değiştirmek zorunda kaldım Unilli de bulamadım o anda IRC taktım, yoksa biraz daha giderdi kar dışında ıslak ve kuru yolda. Ön lastiği yeterli yol tutuşu sağladığı için hâla kullanıyorum 1.5mm falan dişi kalana kadar kullanıcam.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Bu tarz bir motordan bekleyeceğin en iyi viraj performansını verir. Kullandığım süre boyunca ıslakta da kuruda da bu lastikler bana hiç tehlike yaşatmadı. Arka lastiğim iç lastik patlayınca eve kadar 10km patlak lastikle sürmekten diş attı 8000km'lik lastiği değiştirmek zorunda kaldım Unilli de bulamadım o anda IRC taktım, yoksa biraz daha giderdi kar dışında ıslak ve kuru yolda. Ön lastiği yeterli yol tutuşu sağladığı için hâla kullanıyorum 1.5mm falan dişi kalana kadar kullanıcam.

motor tamirden çıksında bi artık ya unilli yada pırelli bakacaz ama Michelin pek güvenmiyorum
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Eski nikelaj ybr egzozu taktıranlar var ancak sadece bizim egzozumuz bogazdan kesilerek kaynak olarak yapılıyor sesi ve performansının iyi olduğunu söylüyorlar


yarın şirinevlerde bakınıcam biraz güzel bi egzoz bulunca fazla bağırmayan şık bişey almayı düşünüyorum nasıl takılıcağı hakkında pek bi fiktirm yok açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

motor tamirden çıksında bi artık ya unilli yada pırelli bakacaz ama Michelin pek güvenmiyorum

hocam ben geçenlerde michelin taktırdım şuana kadar ıslaktada kurudada bir sıkıntı yaşatmadı.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
yarın şirinevlerde bakınıcam biraz güzel bi egzoz bulunca fazla bağırmayan şık bişey almayı düşünüyorum nasıl takılıcağı hakkında pek bi fiktirm yok açıkcası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------



hocam ben geçenlerde michelin taktırdım şuana kadar ıslaktada kurudada bir sıkıntı yaşatmadı.

bilmiyorum benim denediğim ybr de takılıydı ama virajlarda acayip kayıyor ilk ön sonra arka aynı yol aynı viraj benim cst takılı driftle daha çok yarıyı motor
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaslar isigi nasil guclendirebiliriz yuksek voltajli lamba taksak olurmu yada xenon mu takmamiz lazim varmi kullanan isik az oluyor geceleri
 
Katılım
9 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaslar isigi nasil guclendirebiliriz yuksek voltajli lamba taksak olurmu yada xenon mu takmamiz lazim varmi kullanan isik az oluyor geceleri

Arkadaşlar bende aynı sorundan müzdariptim gittim philips diamond vision 12 v 55 watt ampül taktım hiç bir sorun yok ampül çok güzel aydınlatıyor ama bu sefer bariz bir şekilde ampül açıkken kornanın sesi azaldı,korna hariç herşey çalışıyo 4 lüler uzun kısa ama kornanın sesi bariz şekilde azaldı farı kapatınca normal şekilde ses veriyo ama farı açınca azalıyo benim asıl sorum şu ben bu ampülü motordan çıkarmadan bu kornayı eski haline nasıl getirebilirim lütfen yardım edin. Şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Arkadaşlar bende aynı sorundan müzdariptim gittim philips diamond vision 12 v 55 watt ampül taktım hiç bir sorun yok ampül çok güzel aydınlatıyor ama bu sefer bariz bir şekilde ampül açıkken kornanın sesi azaldı,korna hariç herşey çalışıyo 4 lüler uzun kısa ama kornanın sesi bariz şekilde azaldı farı kapatınca normal şekilde ses veriyo ama farı açınca azalıyo benim asıl sorum şu ben bu ampülü motordan çıkarmadan bu kornayı eski haline nasıl getirebilirim lütfen yardım edin. Şimdiden teşekkürler :)

Bende alacamda yuksek gelir diye iste takmiyom yuksek geliyodur buyuk ihtimal fazla akim cekiyodur ondan olur vardir bilenler yardimci olursa iyi olur
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Michelin lastikle, 70 tl lik lastiğimi karşılaştırıyorsunuz ? Drifti, üstünde michelinlerle aldım asla gram kaymadı yağmur filan dinlemedi sınırını aştım tık demedi. Pilot street gözümü kapalı öneririm.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Arkadaşlar Bugün 2015 Model 8100 Kilometrede'ki Michelin Pilot Street Lastikli, Mundo Egzozlu, NGK Bujili Kırmızı Driftimi 3000 Liraya Satmış Bulunuyorum, Bu Kışı Motorsuz Geçirip Baharda 600 CC'ye Geçmeyi Düşünüyorum.

Lütfen Kimse Bana 125 CC'den 600'e Geçilmez Demesin, Yaklaşık 12.000 Kilometre Şehir İçi - Şehir Dışı Toplam 2 Motosiklet İle Yol Tecrübem Var ve Arada 600 CC Motosiklet Kullanıyorum Eş Dost Sağ Olsun, Kendimi Hazır Hissediyorum.

Velhasıl Kelam Gitti Kızım, İçim Çok Burkuldu Noterde o İmzayı Atarken. Bu Motorun 8000 Kilometrede Bana Yaşattıkları Paha Biçilmez, Yeri Geldi Yerde Beraber Sürüklendik Yeri Geldi Beraber Kafaları Kaldırıp Gökyüzüne Baktık.

Zamanında 2. El YBR'mi Sıfır Drift'mi Diye Soruyordum ve Şimdi Diyorum'ki İyiki Drift Almışım, İyi'ki o Benim Olmuş.

Herkese Tekrar Tekrar Tavsiye Ederim Bu Güzelliği :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hayırlı olsun, yinede 600cc ye geçmeyin diyorum, zevk sizin geçiş yaparsanız şayet Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Michelin lastikle, 70 tl lik lastiğimi karşılaştırıyorsunuz ? Drifti, üstünde michelinlerle aldım asla gram kaymadı yağmur filan dinlemedi sınırını aştım tık demedi. Pilot street gözümü kapalı öneririm.
Beğenmediğin lastikle hava kar atarken 90km hızla 3 şerit yolda akıcı trafikte gözüm kapalı gidiyodum.
Ayrıca aşağıdaki fotoğraf çekildiğinde motorumun üzerinde Unilli lastikler vardı. Dişsiz Michelin'le böyle havada dağa çıkabilirmisin. En az 500 metre tırmandım. Çıkışta kara bata çıka çıktım iniş yolunda karı sürmüşlerdi ama buz vardı orda da.
huj5vs.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
@Mengu16 Adı üstünde PİLOT STREET

Senin yaptığını ben bu ay Erzurumda gezide yaptım gayette hoştu STREET lastik olmasına karşın.
Profilden fotolara bakarsın. Benim geldiğim yerde karlar erimiş yol çamur içindeydi orada bile lastikler tuttu.
 
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
31
Merhaba aradaslar. Bende daha önce salcano wolf vardı. Ihtiyactan dolayı sattım. Aklımda 200-250cc bi kac model var. Ancak bir süreliğine drift düşünüyorum. Drifti tavsiye edermisiniz? Kullanırken neye dikkat edilmeli? Kronik sorunu varmıdır? Parça durumu nedir? Yardimci olursaniz sevinirim. .
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Kronik bir sorununa rastlamadım şuan 2013 model 14.000'e yakın sürdüm 8.000 'de aldım ama 6 bin km'dir. 2000 de 1 yağ değiştim. Sonra buji, hava filtresi o tür şeyler harici bişiyi olmadı bide arka keçeyi değiştim tam anlamadığım bişiyden ötürü.


Dipnot: @almpoz'un gönderdiği aynada elime geçti benim sol ayna gevşiyordu onunla değiştim ve sorunu çözdüm diğeri diş kapıyordu o da düzeldi. Teşekkür ederim arkadaşa. Böyle yardımseverlikler forum ruhunda olmalı herşey para değil sonuçta
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
18
arkadaşlar arka çanta aldım motora. takmak için çanta demiri almaya gerek var mıdır kesinlikle. arkadaki plastik kısma takılabiliyor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst