Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
arkadaşlar merhaba bi sorunmudur değilmidir bilmiyorum ama motor 110 civarına çıktığında tekkişi yolda tutmak çok zorlaşıyor daha önce ybr 125 kullanıyordum onda böyle bişey yaşamamıştım acaba motorda değişiklik yaparak bundan kurtulabilirmiyim yada ne gibi bişey yaparsak en aza indiririz. NOT: İki kişi gayet güzel gidiyor.
Bu motorla tek kişi 110'a çıktığında motoru yolda zor tutuyorsan, 2 kişi binip 110 yapman tamamen delilik.
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
Bu motorla tek kişi 110'a çıktığında motoru yolda zor tutuyorsan, 2 kişi binip 110 yapman tamamen delilik.

2 kişi mübarek dört tekerli gibi gidiyor ip gibi hiç bi sıkıntı yok ağır olunca gerçi kendimde ağırım ama 85 kilo galiba astorojna arkadaşın dediğinden dolayı olabilir hava basınçları fazla gibi ona bakayım yarın.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
arkadaşlar merhaba bi sorunmudur değilmidir bilmiyorum ama motor 110 civarına çıktığında tekkişi yolda tutmak çok zorlaşıyor daha önce ybr 125 kullanıyordum onda böyle bişey yaşamamıştım acaba motorda değişiklik yaparak bundan kurtulabilirmiyim yada ne gibi bişey yaparsak en aza indiririz. NOT: İki kişi gayet güzel gidiyor.

arkadaşlar lastikleri değiştirin ben 3000 e kadar kullandım ama dün lastikleri değiştirince aslında ben motor değil de kızağa biniyormusum.
Pirelli dura taktirdik umit zc kardesimle giderken her zamanki gibi yol cizgisinde ve hız artinca sağa sola saliyordu motor.
Ancak dönüşte ön numara geldim gebzeye istanbuldan. bizzat çizgi üzerinde gittim hiç hissettirmedi
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
arkadaşlar lastikleri değiştirin ben 3000 e kadar kullandım ama dün lastikleri değiştirince aslında ben motor değil de kızağa biniyormusum.
Pirelli dura taktirdik umit zc kardesimle giderken her zamanki gibi yol cizgisinde ve hız artinca sağa sola saliyordu motor.
Ancak dönüşte ön numara geldim gebzeye istanbuldan. bizzat çizgi üzerinde gittim hiç hissettirmedi

nebri kesinlikle haklısın işte benim demek istediğimde bu hız artınca sağa sola kaçıyor motor hafifliğinden ve tabiki rüzgara karşı gibince bende hele biraz yaza yaklaşalım o zaman michelin pilot sporty takıcam galiba olmazsa pirellinin dura sınıda takabilirim.
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
yazdım ama o tarzda bulamadım :S bendede sakal var ama beyazdakının aynısı sıyahtakı cok sekıl bı seymıs yokmu bır bılen sadece bı adres dıyatı onemlı deyıl cok hosuma gıttı
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
2. sayfadan sonra zaten alakasız seyler cıkyıo ıstedıgımı bulamadım malesef cuma gunu balıkkesıre gıdıcem iş ıcın orda bulabılırım umarım .
 
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
27
Arkadaslar vitesdeyken egzoz patlatıyor benim neyden olabilir düşük devirde yapmıyor mesela bayır aşağı viteste inerken 4 binden sonra çat çat pat pat patlatıyo ama sadece benim kulağıam gelcek şekilde gürültülü olmuyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst