- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Bu motorla tek kişi 110'a çıktığında motoru yolda zor tutuyorsan, 2 kişi binip 110 yapman tamamen delilik.arkadaşlar merhaba bi sorunmudur değilmidir bilmiyorum ama motor 110 civarına çıktığında tekkişi yolda tutmak çok zorlaşıyor daha önce ybr 125 kullanıyordum onda böyle bişey yaşamamıştım acaba motorda değişiklik yaparak bundan kurtulabilirmiyim yada ne gibi bişey yaparsak en aza indiririz. NOT: İki kişi gayet güzel gidiyor.