- Katılım
- 10 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,105
bu gün bir şey daha yaptım plakamı plakalıkla taktıgımda yerine tam oturmuyordu reflektörün oldugu yeri kestim ve plakayı sabitledim canavar gibi oldu
Birde hiç motoruna led takan oldumu arka stop led oldugu için sanki gece arkadam gelenlere az görünüyorum hissine kapıldım takmayı düşünüyorum mesela topcase demiri altına 10 cm boyunda kırmızı led
Birde hiç motoruna led takan oldumu arka stop led oldugu için sanki gece arkadam gelenlere az görünüyorum hissine kapıldım takmayı düşünüyorum mesela topcase demiri altına 10 cm boyunda kırmızı led